Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isotissiset naiset ovat niin ylpeitä utareistaan?

Vierailija
12.01.2017 |

Yhtä hyvinhän pienemmilläkin rinnoilla saa vauvan imetettyä. Usein ovat kauniimmatkin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin yks entinen kaveri aina jaksoi tuoda joka käänteessä esiin jättisuuret puskurinsa. Samalla sitten aina tilaisuuden tullen vinoili mulle, kun mulla taas hyvin pienet rinnat. Esim. yks kerta jäi hyvin mieleen, kun nähtiin kahvilla ja halasin häntä paikalle saavuttuani. Hän sitten lopulta vetäytyi halauksesta ja huusi isoon ääneen: "Ei vitsi Tiina (nimi muutettu)! Mä tunsin sun tissit äsken!"

Jäin monttu auki tuijottamaan ja niin jäi myös puolet kahvilan asiakkaista.

Ei varmasti kaikki isotissiset halveksikaan pienirintaisia, mutta valitettavasti näitä turhasta ylpistelijöitäkin on liikenteessä. Ja se jos jokin, luo juuri sitä kuvaa, että isot tissit olisivat jotenkin paremmat, kuin pienet.

Vierailija
22/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isot tissit on ainakin kauniit ja kivat, tottakai oon ylpeä niistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä outo kysymys, miksi ei omasta ulkonäöstä ja siihen liittyvistä ominaisuuksista saisi olla ylpeä? Isot tai pienet tissit tai ei tissejä ollenkaan, kaikesta voi olla ylpeä.

Kaikesta voi olla ylpeä, mutta miksi olla ylpeä utareista? Läskipussithan ne vain ovat.

Rinnat ovat muutakin kuin rasvakudosta.

Oletko lääkiksen pääsykokeisiin lukemassa? Joo onhan niissä eri ihokerrokset, tuntoaisti ja maitorauhaset käyttötarkoitusta varten. Löytyy sieltä imusuonet ja verisuonetkin, joilla molemmilla omat tarkoituksensa, niiden ansiosta rinnat uusiutuvat ja pysyvät terveinäkin. Kaipasitko solutasollakin vai vielä tarkemmin?

Vierailija
24/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset AP ole ylpeä omistasi?

Vierailija
25/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isorintaiset naiset ovat älykkäämpiä.

Googlatkaa, jos ette usko.

Ps. Silikonit ei nosta älykkyysosamääräänne.

Vierailija
26/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on kivoja.

Roikkuvat tissit on hienoja!

Vierailija
27/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä outo kysymys, miksi ei omasta ulkonäöstä ja siihen liittyvistä ominaisuuksista saisi olla ylpeä? Isot tai pienet tissit tai ei tissejä ollenkaan, kaikesta voi olla ylpeä.

Kaikesta voi olla ylpeä, mutta miksi olla ylpeä utareista? Läskipussithan ne vain ovat.

Miks tää asia sinua niin paljon harmittaa?

Miksi väistelet otsikon kysymystä?

No kun miehenä ei varsinaisesti ole omakohtaista kokemusta.

Vierailija
28/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat muutakin kuin rasvakudosta.

Oletko lääkiksen pääsykokeisiin lukemassa? Joo onhan niissä eri ihokerrokset, tuntoaisti ja maitorauhaset käyttötarkoitusta varten. Löytyy sieltä imusuonet ja verisuonetkin, joilla molemmilla omat tarkoituksensa, niiden ansiosta rinnat uusiutuvat ja pysyvät terveinäkin. Kaipasitko solutasollakin vai vielä tarkemmin?

Vastasin sinulle, koska selvästi luulet, että (isot) rinnat ovat pelkkää läskiä.

Vierailija
29/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin yks entinen kaveri aina jaksoi tuoda joka käänteessä esiin jättisuuret puskurinsa. Samalla sitten aina tilaisuuden tullen vinoili mulle, kun mulla taas hyvin pienet rinnat. Esim. yks kerta jäi hyvin mieleen, kun nähtiin kahvilla ja halasin häntä paikalle saavuttuani. Hän sitten lopulta vetäytyi halauksesta ja huusi isoon ääneen: "Ei vitsi Tiina (nimi muutettu)! Mä tunsin sun tissit äsken!"

Ei varmasti kaikki isotissiset halveksikaan pienirintaisia, mutta valitettavasti näitä turhasta ylpistelijöitäkin on liikenteessä. Ja se jos jokin, luo juuri sitä kuvaa, että isot tissit olisivat jotenkin paremmat, kuin pienet.

No eikö siihen olisi voinut vastata: "Niin, ne ei laskeutuneet, ne on vähän korkeammalla vielä pitkään."

Vierailija
30/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus jostain, että todella isoilla rinnoilla imettäminen on vaikeaa tai ei välttämättä onnistu ollenkaan. Itseltäni on esimerkiksi jo tunto lähtenyt häviämään rinnoista suuren massan vuoksi ja varmaan vauvakin tukehtuisi rintaan ellei sitä tukisi jollain tavalla :D 

En ole näistä ylpeä, näiden aiheuttamien vammojen (kuten niskarangan vääntymä) ja kipujen määrä on niin suuri, että pienemmät kelpaisivat paremmin kuin hyvin...

t. M-kuppi

No eikö tuommoisiin saa jo valtiontukea pienennysleikkaukseen?

Saa kyllä ja olisin jo sinne hakeutunut jos en "pärjäisi" näiden kipujen kanssa. Olen keskustellut parinkin eri lääkärin kanssa asiasta ja olemme päätyneet siihen tulokseen, että rintani leikataan vasta kun olen lapset tehnyt. Todennäköisesti raskaus muuttaisi rintojani paljon, jolloin korjausleikkaus voisi olla tarpeen omien esteettisten mieltymysten takia. 

En halua käydä useasti leikkauksissa ja voi olla, että ensimmäisen jälkeen sanotaan ettei minulle tehdä enää (paitsi jos esim. onnettomuustilanteessa sattuu jotain). Kivuista en kenellekään valita (paitsi täällä) ja käyn omakustanteisesti esimerkiksi hierojalla ja osteopaatilla, joten siihen kenelläkään ei ole sanomista etten mene leikkaukseen vielä. Täytän 21-vuotta tänä vuonna ja opiskelen, joten lapset eivät ole vielä ajankohtaisia. 

t. M-kuppi

Vierailija
31/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset naiset ovat vissiin niitä, jotka:

- tuijottavat isorintaisia naisia ja katsovat sitten omiaan - ja sen jälkeen katsovat tosi pahasti isorintaista naista

- muuna aikana tyytyy tekemään tämmöisiä keskustelunaloituksia vauvapalstalle

- kun pääsee tissikateudesta, tulee toisia kateuden aiheita tilalle - hiukset, merkkivaatteet, hoikkuus jne.

Pitää ymmärtää, että tämä on ap:lle vain ohimenevä vaihe. Ensi vuonna hän vihaa kaikkia, jotka ovat häntä hoikempia. Ei käy koskaan mielessä, että sen sijaan, että kiinnittäisi huomiota siihen, mitä muilla on, kannattaisi kiinnittää huomiota siihen, miten voi saada ne asiat, mitä haluaa.

Vierailija
32/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvinhän pienemmilläkin rinnoilla saa vauvan imetettyä. Usein ovat kauniimmatkin.

Miksi vaivaat asialla päätäsi?

Niin, minulle oli ennenkin aivan sama, minkäkokoiset utareeni olivat. Rintasyöpäleikkauksen jälkeen olen  välittänyt vielä vähemmän.

Vierailija
33/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että nimittää rintoja utareiksi, kertoo ap:stä kaiken.

Vierailija
34/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä. On tehty kyllä miljoona kertaa selväksi, että isot tissit ovat rumat ja lehmämäiset.

On tehty selväksi että olen vastenmielinen ja huono nainen.

Isot rinnat näköjään ovat vapaata riistaa jokaiselle hullulle ja katkeralle.

En todellakaan ala vihata kehoni mitään osia, sen takia, jos muille ei kelpaa.

Yritän olla kiitollinen siitä että olen terve, ja kehoani ajattelen ystävänäni, en vihollisenani jota pitäisi silpoa.

Vierailija
35/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.Mihin perustat tuon väitteesi?

2.Miksi nimittelet rintoja utareiksi halventavasti?

3.Onko itselläsi pienet rinnat ja kahdehdit isorintaisempia?

Kerro myös syy koska en kuolemaksenikaan keksi ainuttakaan syytä kadehtia isorintaisia.

4. Onko käynyt mielessä että sen ylpeyden aiheen sijaan suurimmalle osalle isorintaisista se rintojen koko on taakka?

5. Onko sinulla useinkin tapana tehdä sinusta poikkeavista ihmisistä tajuttoman asenteellisia ja typeriä kysymyksiä nettiin? Olet mielestäsi kovinkin fiksu ihminen?

Vierailija
36/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tällaisia ihmisiäkin on olemassa. Minulla oli tuommoinen kaveri lukiossa. Jaksoi aina muistuttaa minua pienistä tisseistäni ja korostaa omiensa kokoa, mieluiten isossa porukassa. Usein mukana oli kuittailua siitä että kaikki miehet tykkää isoista tisseistä. Onneksi minulla ei tissien koosta ole koskaan ollut mitään ulkonäköahdistusta (monesta muusta asiasta kyllä), tykkäisin niistä pienistä silloin teininä ja nyt aikuisena ovat keskikokoa, kivat niinkin. Osalla varmaan oma epävarmuus omasta ulkonäöstä ilmenee eri tavalla, hänellä oli painon kanssa ongelmia ja kai sitten käsitteli sen noin. Minulla puolestaan ulkonäköahdistus johti ihmisten välttelyyn ja huomion pakoiluun.

Vierailija
37/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla laiha, kun ei edes tarvitse liivejä. Läskilollot tarvii tukee :D

Vierailija
38/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? Minä ainakin rakastan 85HH-rintojani. Ne ovat kauniit ja niillä on kiva tehdä miehiä hulluksi - sekä niitä, jotka eivät niihin saa koskea ja erityisesti ne (harvat), jotka pääsevät niitä hellimään. Hölkätä en tietenkään voi, mutta maailmassa on paljon rintavalle sopivia urheilulajeja. Minulla on riittävät raamit ja kunto näiden rintojen kantamiseen, joten mitään haittaa näistä ei ole. Jotkut ap:n sukulaissielut ovat katsoneet pahasti, mutta sehän on yksinomaan heidän oma ongelmansa. :)

Vierailija
39/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa olla laiha, kun ei edes tarvitse liivejä. Läskilollot tarvii tukee :D

Onko ihanaa olla myös tyhmä? :D

Vierailija
40/42 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä läskeillä taida muitakaan ylpeydenaiheita olla.

Menikö pienitissisellä tunteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme