Nautitko, jos vastaan kävelevä mies "tsekkaa" sinut ja näyttää peukkua hyväksyvästi?
Saatko mielihyvää? Tuleeko sinulle hyväksytty olo?
Kommentit (31)
No eihän noin edes käy. Mutta toki siitäkin voidaan miehiä haukkua.
En nykyisellä menolla uskaltais peukkua nostaa kun ei voi olla enää varma onko se ahdistelua tai jopa raiskaus.
Jos on komea niin flirttailu on ok, jos vähän rumempi niin ahdistelua.
Oksettavaa. Lisäisin vauhtia ja lähtisin äkkiä mahdollisimman kauas tollasesta.
Millähän helvetin oikeudella joku random jamppa kadulla minun ulkonäköäni arvottaisi? Ärsyttäisi moinen itseään täynnä oleva ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä limanuljaskamies. Kuka sellaista haluaa miellyttää? Flirttailu ei ole tuollaista.
Mutta naisten säännöt muuttuu kun Ryan Gosling näyttää peukkua... vai ?
Vierailija kirjoitti:
Millähän helvetin oikeudella joku random jamppa kadulla minun ulkonäköäni arvottaisi? Ärsyttäisi moinen itseään täynnä oleva ääliö.
Rauhoitu. Tämähän oli vain kuvitteellinen tilanne. Ap
Minä näytän sinulle keskisormea paheksuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rauhallinen, älä holhoa.
Olen kai niin vanhanaikainen, etten ole tällaisesta ilmiöstä kuullutkaan.Liekö tällaisella seikalla globaalista merkitystä muutenkaan..
Joo ja jos vielä läpsäsee pyllylle niin oon täysin myyty.
Ojentaisin miehelle käyntikorttini ja pyytäisin soittamaan. Olen töissä psykiatrian poliklinikalla ja tuollainen toiminta viittaa johonkin muuhun kuin normaaliin psyyketasapainoon.
Minä en näytä naisille peukkua, mutta minulla on aina mukana pahviset laput joissa numerot nelosesta kymppiin. Näitä sitten vilauttelen vastaan tuleville naisille joko hymyn kera tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rauhallinen, älä holhoa.
👍
Ap
Vastenmielistä ja junttia arvioida/arvostella ihmisiä kadulla.
Tuli pieni oksu suuhun.
Onneksi minulla on ihana mies. :)
Vierailija kirjoitti:
Millähän helvetin oikeudella sinä ärsyynnyt jonkun random jampan toiminnasta? Ärsyttää ihminen, joka ei anna toisten olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mamut on tuollaisia tai ei nyt näytä mitään peukkuja, mutta katsovat tarkkaan ja vielä tsekataan peräänkin. Hyi..puistatus
Ei kaikki mamut. M29 ja latino
Hyi mikä limanuljaskamies. Kuka sellaista haluaa miellyttää? Flirttailu ei ole tuollaista.