Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautitko, jos vastaan kävelevä mies "tsekkaa" sinut ja näyttää peukkua hyväksyvästi?

peukuttajamies
12.01.2017 |

Saatko mielihyvää? Tuleeko sinulle hyväksytty olo?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojentaisin miehelle käyntikorttini ja pyytäisin soittamaan. Olen töissä psykiatrian poliklinikalla ja tuollainen toiminta viittaa johonkin muuhun kuin normaaliin psyyketasapainoon.

Onko siivoojillakin käyntikortit?

Vierailija
22/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näyttäsin peukkua takas, en osaisi mieltää sitä seksuaaliseksi teoksi, että vastaantulija näyttäisi mulle peukkua.. :'D

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kasvanut jossain islamilaisessa maassa kun kuvittelee että miehillä on joku oikeus julkisesti arvostella, arvottaa ja esineellistää naisia?

Vierailija
24/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojentaisin miehelle käyntikorttini ja pyytäisin soittamaan. Olen töissä psykiatrian poliklinikalla ja tuollainen toiminta viittaa johonkin muuhun kuin normaaliin psyyketasapainoon.

Onko siivoojillakin käyntikortit?

En tiedä. Me terveydenhoitohenkilöstö olemme saaneet näitä oman yksikön kortteja, joissa tosin ei ole omia nimiä vaan kriisipuhelimen numero. Mutta pitänee kysyä siivoojilta, jakavatko hekin näitä.

Vierailija
25/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän helvetin oikeudella joku random jamppa kadulla minun ulkonäköäni arvottaisi? Ärsyttäisi moinen itseään täynnä oleva ääliö.

Millähän helvetin oikeudella sinä ärsyynnyt jonkun random jampan toiminnasta? Ärsyttää ihminen, joka ei anna toisten olla oma itsensä.

Kun hän tekee minuun kohdistuvan teon eli arvostelee ulkonäköäni julkisesti ja vielä ottaa minuun tuolla tavalla kontaktia peukkua näyttämällä, minulla on oikeus olla hänen teostaan mieltä.

Vierailija
26/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kasvanut jossain eksoottisessa ulkomaisessa kulttuurissa vai miksi hän elää kuvitelmassa että miehillä on joku oikeus julkisesti arvostella, arvottaa ja esineellistää naisia heidän olemuksensa mukaan?

Vierailija
27/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisiko ap ehkä muutamasta tujauksesta OC:ta ja iskusta kalleuksille? Tykkäisit kuitenkin, myönnä pois.

Vierailija
28/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti

Vierailija
29/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukun näyttäminen aiheuttaa aika ankaraa myötähäpeää. Etkö voisi vaan hymyillä?

Vierailija
30/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukun näyttäminen aiheuttaa aika ankaraa myötähäpeää. Etkö voisi vaan hymyillä?

Voinko hymyillä ja lipoa huuliani samalla? Ap

Vierailija
31/31 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin moista reppanaa kovasti.