Nautitko, jos vastaan kävelevä mies "tsekkaa" sinut ja näyttää peukkua hyväksyvästi?
Saatko mielihyvää? Tuleeko sinulle hyväksytty olo?
Kommentit (31)
Mä näyttäsin peukkua takas, en osaisi mieltää sitä seksuaaliseksi teoksi, että vastaantulija näyttäisi mulle peukkua.. :'D
N28
Onko ap kasvanut jossain islamilaisessa maassa kun kuvittelee että miehillä on joku oikeus julkisesti arvostella, arvottaa ja esineellistää naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojentaisin miehelle käyntikorttini ja pyytäisin soittamaan. Olen töissä psykiatrian poliklinikalla ja tuollainen toiminta viittaa johonkin muuhun kuin normaaliin psyyketasapainoon.
Onko siivoojillakin käyntikortit?
En tiedä. Me terveydenhoitohenkilöstö olemme saaneet näitä oman yksikön kortteja, joissa tosin ei ole omia nimiä vaan kriisipuhelimen numero. Mutta pitänee kysyä siivoojilta, jakavatko hekin näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän helvetin oikeudella joku random jamppa kadulla minun ulkonäköäni arvottaisi? Ärsyttäisi moinen itseään täynnä oleva ääliö.
Millähän helvetin oikeudella sinä ärsyynnyt jonkun random jampan toiminnasta? Ärsyttää ihminen, joka ei anna toisten olla oma itsensä.
Kun hän tekee minuun kohdistuvan teon eli arvostelee ulkonäköäni julkisesti ja vielä ottaa minuun tuolla tavalla kontaktia peukkua näyttämällä, minulla on oikeus olla hänen teostaan mieltä.
Onko ap kasvanut jossain eksoottisessa ulkomaisessa kulttuurissa vai miksi hän elää kuvitelmassa että miehillä on joku oikeus julkisesti arvostella, arvottaa ja esineellistää naisia heidän olemuksensa mukaan?
Nauttisiko ap ehkä muutamasta tujauksesta OC:ta ja iskusta kalleuksille? Tykkäisit kuitenkin, myönnä pois.
Peukun näyttäminen aiheuttaa aika ankaraa myötähäpeää. Etkö voisi vaan hymyillä?
Vierailija kirjoitti:
Peukun näyttäminen aiheuttaa aika ankaraa myötähäpeää. Etkö voisi vaan hymyillä?
Voinko hymyillä ja lipoa huuliani samalla? Ap
Säälisin moista reppanaa kovasti.
Onko siivoojillakin käyntikortit?