Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei välitä yksityisyydestäni

Vierailija
12.01.2017 |

Nyt on lähiaikoina sattunut pari tapausta, kun tyttöystävä on huolimattomuuttaan aiheuttanut minulle nolon tilanteen. Ensimmäinen oli, kun jouluna oltiin tyttöystävän vanhemmilla yötä ja nukuimme takkahuoneessa, jonka erottaa olohuoneesta välissä oleva verho. Nukun siis aina alasti ja kun aamulla heräsin, oli tyttöystäväni, sekä hänen vanhemmat jo heränneet. Peitto ei ollut päälläni ja tämä välissä ollut verhokin oli avattu lähes täysin. Nukuin selälläni, eli jos tyttöystävän vanhemmat ovat käyneet olohuoneessa, ovat luultavasti nähneet minut nukkumassa alasti selälläni, ilman peittoa.

Toinen tapaus oli sitten vuoden vaihteessa, kun oltiin vuorostaan tuttava pariskunnan luona uutta vuotta vastaanottamassa. Heräsin seuraavana päivänä ja jälleen peitto ei ollut päällä ja vierashuoneen ovi avoinna. Nyt nukuin onneksi mahallani, joten vähemmän nähtävää.

Ärsyttää tälläinen välipitämättömyys minun yksityisyydestäni, enkä oikein tiedä mitä asian kanssa tehdä. Ollaan seurusteltu alle puoli vuotta, eikä aikaisemmin ole mitään vastaavaa käynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, pistä jotain riepua päällesi, kun olet yökylässä.

Vierailija
2/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nukun alasti kotona mutta muiden luona yöpyessäni laitan kyllä jotain päälle.. Suosittelen samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö vieraassa paikassa nukkua alasti? Nukun kotona aina ilman rihman kiertämää, mutta kyllä vieraassa paikassa vähintään olen alushousuissa ja topissa.

Vierailija
4/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes koira käynyt nuolemassa palleja?

Vierailija
5/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et välitä yksityisyydestäsi.

Vierailija
6/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your pervert dreams

Vierailija
7/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olisikin nainen niin kommentit olis taas lähinnä kuinka paska puoliso on jne. Kun hän on mies niin "oma vika", "älä mussuta", "ketä kiinnostaa".

Vierailija
8/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tämä jonkun naisen päiväuniin vähän niinkuin se string tyypin jutut miehen? Vai onko täällä oikea tyttöystävänsä vanhemmilleen paljastelusta päiväunia näkevä mies? En oikein usko jälkimmäiseen, enkä ap:n tarinaankaan.

Vierailija
9/9 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään pahaa ole, jos tuleva anoppi on nähnyt aamuseisokkisi. ainakin appivanhempasi tietävät että kykenet siittämään lapsenlapsia, kun kerran seisoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan