Ylipaino on aina tietoinen valinta ja kovan työn tulos?
Olen päälle 30v, harrastanut kohtalaisen paljon liikuntaa ison osan elämästä(miinus loukkaantumiset ym) ja nyt olen sairastelun vuoksi ollut pari vuotta reilusti vähemmän liikunnallinen, noin puolet totaalista kotona makoilua ja puolet yritystä liikkua.
Nyt syyskuusta asti lähinnä kaupassa käynnin määrin "liikuntaa"
Paino on pysynyt ihan samassa, kuin ahkerasti liikkuessakin, läskiä on ehkä vähän tullut lihasten tilalle, mutta ei mitenkään merkittävästi, sanotaanko 2-5%.
Syönyt olen aika samaan tapaan, aika usein karkkia ja pullaa, pikaruokaa ja sitten normaalia ruokaa.
Niin ihmettelen vaan, että miten jotkut voi päästä jo 20v +-5v sellaiseen läskipallokuntoon??
Saa ihan tosissaan ahtaa herkkuja sun muuta, siis ihan pelkästään herkkuja?
Olen perso makealle ja välillä meni useita vuosia, että saatoin vetää viikossa 3-4 kappaletta 300-400g karkkipusseja + limua päälle, eikä paino noussut yhtään.
Eli aika hitosti enemmän saa vielä vetää jos haluaa esim 120-140kg kuntoon päästä, tosin naisilla riittänee jo 80kg että on aika pullukka.
Ihan oikeasti, miten ihminen voi päästä sellaiseen kuntoon, kun vaikuttaa että pitää todella aktiivisesti yrittää, että lihoisi niin paljon?
Ja turha vedota hormoneihin ym, itselläkin on ollut hermonit viturallaan vuosia(yksi syy miksi nyt sairastellut enemmän), olen syönyt välillä masennuslääkkeitä sun muuta, eikä niillä liho ellei lihottaudu tahallaan.
Miksi ette ota vastuuta ja myönnä, että ainut syy miksi olette lihavia, on se että haluatte olla lihavia, koska se vaatii enemmän ponnisteluja kuin normaalina pysyminen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että läskit eivät myönnä olevansa läskejä koska ovat saamattomia vätyksiä.
Rasisti! Sinä olet sitten kusipää, täysi sellainen.
Ollaan sitten samantien vaikka natsi jos se sinua helpottaa. Sinä olet kuitenkin laiska läski joka on kykenemätön jättämään niitä karkkeja sinne pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavien haukkuminen ei kyllä ole rasismia, vaan syrjintää. Rasismi on syrjinnän muoto, jossa syrjintä perustuu rotuun tai etniseen taustaan. Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei ole rasismia.
Olet väärässä. Todisteet:
Wiki: "Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen.["
Laki: "Rasismi tarkoittaa jonkun ihmisryhmän tai siihen kuuluvan henkilön pitämistä muita huonompana esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella. Rasistinen rikos tarkoittaa rikosta, jonka tekijällä on rasistinen syy. Rasistinen rikos voi olla esimerkiksi väkivaltaa, kunnianloukkaamista, syrjintää, uhkailua, kiusaamista tai vahingontekoa. Jos joudut rasistisen rikoksen uhriksi, ilmoita asiasta poliisille."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että läskit eivät myönnä olevansa läskejä koska ovat saamattomia vätyksiä.
Rasisti! Sinä olet sitten kusipää, täysi sellainen.
Ollaan sitten samantien vaikka natsi jos se sinua helpottaa. Sinä olet kuitenkin laiska läski joka on kykenemätön jättämään niitä karkkeja sinne pussiin.
En ole. Karkkeja en ole syönyt vuoden 2010 jälkeen. Syynä sokeriin liitetyt haitat. Olin TOFI.
Itse olen lihonnut hirkuilla. Joka päivä saatoin syödä suklaata ja karkkia, sitten vielä muutaman kerran viikossa pitsaa tai hampparia. Eipä siihen tarvittu kuin vuosi-puolitoista niin olin 15 kiloa painavempi. Sitten kun huomaa, että on lihonnut ei enää halua käydä vaa'alla. Peilikuvasta kertyneitä läskejä ei huomaa. Vaatteet käyvät pieniksi.
No, nyt aloin tässä vuoden alussa elämäntaparemonttiin ja herkkulakkoon. Minulla ei koskaan tule mitään makeaähkyä, voin syödä vaikka kilon karkkia kerralla aivan kevyesti. Siksi päätin nyt jättää muutamaksi kuukaudeksi herkut mukaanlukien pitsat ja limsat pois ja syömään terveellisesti. Hyvältä tuntuu ja paino putoaa mukavasti :)
Täällä porvoossa jouduin lopettamaan työtkin jotta pystyin keskittymään täysipäiväisesti itseni lihottamiseen.
On se ollut silti kovin vaikeaa. Lopussa seisoo aina kuitenkin kiitos palkitsemassa ahkeruudesta.
Se tunne oli 4:n selfien arvoinen kun vaaka näytti 132,4 eilen illalla!
Kohta hankin managerin jotta saan paremmab tuloksen. Samalla voin lopettaa kaupassa käynnit. Manageri saa hoitaa ne.
Silloin omistaudun 100% vain rankalle työlle, jota vatsani kasvattaminen vaatii! Tähän ei mitkään urheilijat kykenekään!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lihonnut hirkuilla. Joka päivä saatoin syödä suklaata ja karkkia, sitten vielä muutaman kerran viikossa pitsaa tai hampparia. Eipä siihen tarvittu kuin vuosi-puolitoista niin olin 15 kiloa painavempi. Sitten kun huomaa, että on lihonnut ei enää halua käydä vaa'alla. Peilikuvasta kertyneitä läskejä ei huomaa. Vaatteet käyvät pieniksi.
No, nyt aloin tässä vuoden alussa elämäntaparemonttiin ja herkkulakkoon. Minulla ei koskaan tule mitään makeaähkyä, voin syödä vaikka kilon karkkia kerralla aivan kevyesti. Siksi päätin nyt jättää muutamaksi kuukaudeksi herkut mukaanlukien pitsat ja limsat pois ja syömään terveellisesti. Hyvältä tuntuu ja paino putoaa mukavasti :)
Oliko tämä teksti kirjoitettu siis noin 10 päivän kokemuksella vai ymmärsinkö jotain väärin?
Neuroleptilääkkeitä syömällä pääsee kepoisesti sinne 100-120kg:an painoluokkaan ilman yletöntä mässäilyä, nimim. kokemusta on.
Lihavien haukkuminen ei kyllä ole rasismia, vaan syrjintää. Rasismi on syrjinnän muoto, jossa syrjintä perustuu rotuun tai etniseen taustaan. Rasismi on syrjintää, mutta kaikki syrjintä ei ole rasismia.