On se niin rattoisaa omistaa koala
Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.
Kommentit (165)
Hei minä tiedän ratkaisun kaikkeen! Koalani oli hyvin ruma joten laitoin hänet karanteeniin ei kuule sieltä ei tullut mitään hyviä juttuja takaisin kun vain kuule semmosta kunnon pihviä ja siitä hei puhutaanpas tällä äänellä niin tulee vähän mielenkiintoisempia adjektiiveja.
Ymmärrän tuskasi. Koin itse saman menetyksen toissa kuussa. Toisessa maailmassa.
maaioma kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi. Koin itse saman menetyksen toissa kuussa. Toisessa maailmassa.
Taskussa?
Vierailija kirjoitti:
maaioma kirjoitti:
Taskussa?
No en nyt sentään. Eihän se ole koalalle sopiva paikka ollenkaan. Pidin koalaani aina repussa. Pää pilkotti sieltä söpösti. Oli se kyllä kiva koala se Kalle, ajattelin pyytää mieheltäni uutta syntymäpäivälahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maaioma kirjoitti:
Taskussa?
No en nyt sentään. Eihän se ole koalalle sopiva paikka ollenkaan. Pidin koalaani aina repussa. Pää pilkotti sieltä söpösti. Oli se kyllä kiva koala se Kalle, ajattelin pyytää mieheltäni uutta syntymäpäivälahjaksi.
En tiennyt, että poikakoaloja pidetään lemmikkeinä. Minun koalani nimi on Susanna.
On se kyllä niin ettei pihvejä tule heittää hungingolle ennen auringonlaskua kanalassa. Ties mitkä sieltä tulevatkaan syömään niitä. Sisäfileepihvejä.
Pihvimies kirjoitti:
On se kyllä niin ettei pihvejä tule heittää hungingolle ennen auringonlaskua kanalassa. Ties mitkä sieltä tulevatkaan syömään niitä. Sisäfileepihvejä.
Aijaa? Itse heitän pihvit hungingolle aina auringonlaskun jälkeen, mutta teenkin sen aina navetassa, joten ehkä sillä on jotain merkitystä.
Työssäkäyvät ihmiset täällä puhumassa koaloistaan keskellä päivää!!! Keskittykää työntekoon ja iltapäivällä hoitakaa koalanne!!
T. 3 koalan ylpeä omistaja <3
Veljeni tuli juuri sodasta ja toi minulle koalan, kun muut perheenjäsenemme saivat kengurun. Onko syytä loukkaantua?
Vierailija kirjoitti:
Veljeni tuli juuri sodasta ja toi minulle koalan, kun muut perheenjäsenemme saivat kengurun. Onko syytä loukkaantua?
No ei ole. Kenguru on vaikea eläin kun potkii ja kaikkea. Koalan kanssa on paljon rattoisampaa. Kyllä kohta kengurunomistajat toivoisivat, että olisivat hekin saaneet koalan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Kenguru on vaikea eläin kun potkii ja kaikkea. Koalan kanssa on paljon rattoisampaa. Kyllä kohta kengurunomistajat toivoisivat, että olisivat hekin saaneet koalan!
Aijaa, no kiitos!
- 10
Vierailija kirjoitti:
Mistä sodasta? Oliko ratsumies? Tunnen pari ratsumiestä. Simpsoneissa oli myös koala, joka käytti maskia ja sanoi: "hihihihihiiiiiii!". Haluaisin myös sellaisen koalan.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvät ihmiset täällä puhumassa koaloistaan keskellä päivää!!! Keskittykää työntekoon ja iltapäivällä hoitakaa koalanne!!
T. 3 koalan ylpeä omistaja <3
öö millä oikeudella sä puutut tähän että me puhutaan täällä koaloista? :) miten se on sulta pois? mene ite töihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sodasta? Oliko ratsumies? Tunnen pari ratsumiestä. Simpsoneissa oli myös koala, joka käytti maskia ja sanoi: "hihihihihiiiiiii!". Haluaisin myös sellaisen koalan.
En oikein tiedä, hän ei kertonut. Kuulostaa ihanalta koalalta!
Mun 18-vuotias koala sai just ajokortin. Sillä myös aika mukava poskipää, toinen ei niinkään. Ja nimi Valtteri-Kalle.
Mulla 15 koalaa kerrostaloyksiössä. Jouduin myymään omakotitalon kun koalat vei liikaa rahaa. Nykyään olen täyspäiväinen koalanhoitaja, mies tuo leivän kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, hän ei kertonut. Kuulostaa ihanalta koalalta!
Kyllä, niin onkin:
http://images.fanpop.com/images/polls/47482_1201136144463_full.jpg?v=12…
Haluaisin aina herätä hihitykseen ja tuollaiseen tuijotukseen, se rauhoittaa.
Rattoisuus maksaa joskus kovan summan jos ei päästä koalaansa tiskialtaaseen riehumaan ja anna sen toteuttaa luonnollisia hyppelyitään kuten uimista ja kerrostaloasumista.
Herttinen. Minun koalani ei ollut noin kaunis, se näytti vähän äidiltäni.