Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset kadoksissa

15.03.2006 |

Onko kenelläkään mitään ehdotuksia millä kadonneet kuukautiset saa alkamaan, muuta kuin Terot? Mulla on kierron päivä 43 käynnissä eikä tietoakaan uudesta vuodosta, turvottaa niin maan kaameesti enkä ole raskaana. Kaipaisin siis jotain luonnonlääkintäehdotusta, hormoneja ei huvittaisi syödä.

Kiittäen,

tiuhtis

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moips...minulla on kanssa sama vika...kuukautiset tulee ku siltä tuntuu. Viime kerto oli 97pv. Minut laitettiin tutkimuksiin ja syy epäsäännöllisiin kuukautisiin on polykystiset munasarjat eli pco. Nyt syön teroluttia jotta saataisiin menkat normaaliin kiertoon..koska toiveena olisi toinen lapsi lähiaikoina. Nyt on lähete naisten klinikalle lisätutkimuksiin...luultavasti sit alan syömään jotain semmoista mikä auttaa munasolun irtoamiseen. Eipä tähän " sairauteen" ole mitään selvää hoitoa..E-pillerit kuitenkin ovat sellainen yleinen hoitomuoto, mutta kuka niitä haluaa syödä jos lasta haluaa :) Myös painon pudotus ja oikea ravinto helpottavat. Monen asian ynnäys. Ehdottaisin kuitenkin sinun menevän gynegologin juttusille. Kyllä siihen syy löytyy ja hyvä hoito

Vierailija
2/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos hyvistä ohjeista. Mulla siis on hoitosuhde lapsettomuusklinikkaan, syy sille, että haluaisin että kuukautiset tulee, on että päästäis tekemään PAS kun IVF (ennen joulua) ei onnistunut. Tää ei mulla ole mitenkään yleistä, ja siis syön nyt teroja, mutta olen jo hiukka kärsimätön kun monta kuukautta on jo mennyt ilman että on päästy yrittämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa lääkäriltäsi aika ja pyydä hanen ottamaan sinusta verikokeena FSH (follikkelia hormooni). Tällä nähdään sinun FSH tasosi, kuinka paljon hormoonituotantoa. Ja keskustele auttaisivatko Divina-hormooni sinun kohdallasi. Tiedän että se on hormoni lääkitys muttatehokas, ja sitä voidaan käyttää ennen IVF hoitoa. Itselläni todettiin lähes kolme vuotta sitten alhainen FSH-arvo (suomeksi ennenaikainen vaihdevuosi) jonka vuoksi olen syönyt Divinaa ja se on tehonnut enemmän kuin hyvin. En tarkoita että sinulla olisi mummotauti, näin leikkisästi sanottuna, mutta suosittelen kaikille jos kuukautiset kateissa että pyydätte FSH:ta. Ps. Sillä näkee myös raskauden, missä vaiheessa raskaus on. Joten ei ihan turha koe, mutta olen huomannut että lääkärit eivät käytä FSH:ta kovin herkästi.

Aurinkoisia kevätpäiviä, Wintteri

Vierailija
4/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Mun vyöhyketerapeutti suositteli mulle nyt e-vitamiinin syömistä kun mulla kans sama ongelma, että menkat kateissa. Ajattelin kokeilla nyt sitten hetken oisko vaikutusta. Odottelen myös aikaa jatkotutkimuksiin tässä huhti-toukokuussa. Pco -epäily.

t. Afternoon

Vierailija
5/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolutit ja muut vastaavat hormonit ovat varmasti niitä kaikkein tehokkaimpia. Omalla kohdallani ehkä nuo e-vitamiinit toivat kuukautiset jo suht ajoissa (kp41). Sitä ennen kiertopäiviä oli 78 jne.. Ostin luontaistuotekaupasta sen nimistä kuin Bio Glandin. Itselläni PCO ja sain vihiä toiselta PCO:laiselta noista vitamiineista. Sitä ennen söin taas menolistica-luontaistuotteita ja niillä sain myös kuukautiset tulemaan 10 päivän " kuurilla" . En kuitenkaan osaa sanoa kannattaako mielummin syödä ns. oikeita lääkkeitä vai luontaistuotteita... luontaistuotteissakin on omat juttunsa, ovat myös ns. " lääkkeitä" .

Myttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi