Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu yrittää tyrkyttää itseään julkisuuteen miehen siivellä, myötähäpeä..

Vierailija
12.01.2017 |

Seuraan sen Instagramia viihdearvon takia, mutta nyt uutisoitiin lehdessä,että on viimein saanut jalan julkisuuden oven väliin (en viitsi paljastaa miten, mutta miehen siivellä).
Tunnen tuon naisen vuosien takaa ja on aina jahdannut julkkismiehiä jo pitkään, ihan sama oliko varattu vai ei. Nyt onnistui tällaisen eronneen ex-julkkiksen saamaan itselleen ja samantien alkoi hillitön spämmi somessa missä asuu miehen hienossa talossa ja tottakai, kaikki esitellään somessa ja on myös änkenyt itsensä töihin miehensä firmaan ja ottanut haltuun miehen urankin. Tiesin kyllä heti alusta saakka, että kohta alkaa yhteishaastattelujen antaminen. Ja sieltähän se tuli.
Mies itse on aika vaatimaton mutta täysin tämän naisen lumoissa, kukapa vanha äijä ei nauttisi kun kolmekymppinen kaunotar "palvoo".
Kun nämä kaksi tapasi niin naisella oli herutuskuvia netissä ja kavereina kaikkia julkkismiehiä ja Hunkseja. Poisti kaikki vanhat sometilit heti.
Miten tyhmiä miehet oikeasti on kun ne ei näe tämän läpi?? Pahimpia on nämä toisen kierroksen miehet, jotka luulevat, että se palvonta jatkuu vastikkeetta..
Ihan vastikään juttelin entisen pomoni kanssa, joka oli menettänyt ex-vaimolleen omakotitalon ja miljoona euroa, ja uusi avovaimo oli tuhlannut satoja tuhansia miehen rahoja Thaimaan matkoihin ja merkkilaukkuihin.. mies oli ihan hajalla kun juteltiin ja teki mieli vaan sanoa, että eikö oikeasti hälytyskellot soineet.. tietyn tasoiset naiset hyvin harvoin ottavat 20v itseään vanhemman miehen puhtaasta rakkaudesta, siis jos nainen etenkin on eri yhteiskuntaluokasta.
Mulla on myötähäpeä näiden naisten puolesta, jotka alentaa meidän sukupuolta tyrkyttämällä itseään varakkaille miehille. Tehkää oma ura ja omat rahat, älkää siipeilkö.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudut miehiin ihan kuin he olisivat täysin tahdottomia ja helposti höynäytettäviä. Jos joku rikas mies ottaa itselleen nuoren ja nätin, mutta kieron ja pinnallisen vaimon, kertoo se kyllä myös hänen itsensä arvomaailmasta. Toisin sanoen pariskunta on täysin ansainnut toinen toisensa.

Niin se vaan menee että nuorella on parempi runko ja kovempi vipinä sängyssä. Luuletteko että muna jotenkin hylkii sitä piukkaa pillua joka sen ympärillä sykkii jos motiivit eivät ole puhtaat? Olette te sitten tyhmiä...

En luule yhtään mitään. Sinä et sen sijaan tunnu ymmärtävän lukemaasi. En kuitenkaan haluaisi haukkua ketään tyhmäksi.

Vierailija
22/22 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi julkistyrkyt eivät tajua että ovat sen jälkeen vapaata riistaa joka roskista viedessään. Tullaan aina muistamaan sen-ja-sen exänä ja siinä käy  niin että se tavis johon seuraavaksi  ihastuu ei  haluakaan tietää mitään koska ei itse halua julkisuuteen.

Itse kiertänyt aina julkkikset kaukaa koska kerran menetettyä yksityisyyttä ei  koskaan saa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla