Tuttu yrittää tyrkyttää itseään julkisuuteen miehen siivellä, myötähäpeä..
Seuraan sen Instagramia viihdearvon takia, mutta nyt uutisoitiin lehdessä,että on viimein saanut jalan julkisuuden oven väliin (en viitsi paljastaa miten, mutta miehen siivellä).
Tunnen tuon naisen vuosien takaa ja on aina jahdannut julkkismiehiä jo pitkään, ihan sama oliko varattu vai ei. Nyt onnistui tällaisen eronneen ex-julkkiksen saamaan itselleen ja samantien alkoi hillitön spämmi somessa missä asuu miehen hienossa talossa ja tottakai, kaikki esitellään somessa ja on myös änkenyt itsensä töihin miehensä firmaan ja ottanut haltuun miehen urankin. Tiesin kyllä heti alusta saakka, että kohta alkaa yhteishaastattelujen antaminen. Ja sieltähän se tuli.
Mies itse on aika vaatimaton mutta täysin tämän naisen lumoissa, kukapa vanha äijä ei nauttisi kun kolmekymppinen kaunotar "palvoo".
Kun nämä kaksi tapasi niin naisella oli herutuskuvia netissä ja kavereina kaikkia julkkismiehiä ja Hunkseja. Poisti kaikki vanhat sometilit heti.
Miten tyhmiä miehet oikeasti on kun ne ei näe tämän läpi?? Pahimpia on nämä toisen kierroksen miehet, jotka luulevat, että se palvonta jatkuu vastikkeetta..
Ihan vastikään juttelin entisen pomoni kanssa, joka oli menettänyt ex-vaimolleen omakotitalon ja miljoona euroa, ja uusi avovaimo oli tuhlannut satoja tuhansia miehen rahoja Thaimaan matkoihin ja merkkilaukkuihin.. mies oli ihan hajalla kun juteltiin ja teki mieli vaan sanoa, että eikö oikeasti hälytyskellot soineet.. tietyn tasoiset naiset hyvin harvoin ottavat 20v itseään vanhemman miehen puhtaasta rakkaudesta, siis jos nainen etenkin on eri yhteiskuntaluokasta.
Mulla on myötähäpeä näiden naisten puolesta, jotka alentaa meidän sukupuolta tyrkyttämällä itseään varakkaille miehille. Tehkää oma ura ja omat rahat, älkää siipeilkö.
Kommentit (22)
Ne miehet tuossa enemmän nolottavat, jos menevät tuollaiseen retkuun.
No mutta miehet ovat periaatteessa "uhreja". Olen tuntenut tän naisen niin kauan, että kun aikoinaan sai näitä varattuja artisteja sänkyynsä, niin kyllä muisti kertoa siitä kaikille. Just sellainen pinnallinen saliselfie-ihminen oli ja koko ajan jalat auki. Kun tapasi tämän nykyisen julkkismiehen, niin alkoi ostamaan kalliita jakkupukuja ja järkyttäviä megakoruja. Rahalla ei tosin saa tyylitajua ostettua.
En tiedä miksi tää pistää vihaksi..ehkä siksi, kun itse olen järjettömän ylpeä omavaraisuudestani ja hyvästä työpaikasta joka on itse ansaittu. En ikinä ottaisi mieheltä rahaa tai ostelisi sen luottokortilla itselleni vaatteita. Siitä ei yleensä tule mitään hyvää, koska miehet odottavat luonnollisesti vastiketta sille summalle.. sellaiselle naiselle on periaatteessa nimikin. "Pretty woman".
Jos joskus rakastuisin mieheen joka on miljonääri, vaatisin avioehdon ja oman varallisuuteni pitäisin myös.
Joo luulisi niiden miestenkin tajuavan, mikä on meininki, jos paljonkin nuorempi ja tasokkaannäköinen nainen roikkuu hihassa. Sille naiselle löytyisi omankin ikäisiä ottajia. Mutta tällaisia siipeilijä-hyötyjiä on aina ollut ja tulee olemaan vastedeskin.
Kai ne miehet jotakin ikäkriisiä sillä paikkailevat. Ehkä iän tuomat impotenssiongelmat iskee niin kovaa, että pitää yrittää elää toista nuoruutta naisen kautta ja jopa maksaa siitä.
Toki pitää sanoa naisten puolustukseksi, että jotkut tosiaan etsivät isähahmoa vanhemmasta miehestä, eikä siinä mitään jos homma tyydyttää molempia. Mutta jos etsii räikeästi rahaa, verkostoja ja hyötyä, niin....
Pahinta oli miehen kommentti tähän tyyliin, että hän halusi pitää matalaa profiilia, mutta rakas vaimo oli sitä mieltä, että tätä onnea olisi synti piilottaa! (muutin kieliasua)
ULLATUUS...
Tiedän erään naisen, joka pankissa työskennellessään tietenkin pystyi tsekkaamaan asiakkaidensa tilejä. Iski siinä työn ohessa sitten erään varakkaan vanhemman herran ja leveilee nyt somessa elämällään, jota elää miehen rahoilla. Miehen edellisen avioliiton lapset eivät edes ilmaantuneet näiden häihin, koska uusi läpinäkyvän tyrkky äitipuoli kenties vXtti.
Vierailija kirjoitti:
Siperia opettaa. T: Miez
Miehet on liian persoja imartelulle.
No minä taas tiedän erään haukan, joka leikkii rikasta ja vinguttaa luottokorttiaan ja lainaa tähän tasokkaaseen elämäänsä rahaa varakkaalta anopilta, ettei tulisi merkintää luottotietoihin. Tämäkin ahne kehtaa leuhkia somessa varakkaalla elämäntyylillään.
En IKINÄ kehtaisi lainailla miltään anopilta rahaa. Mutta tässä asetelmassa onkin kiltti ja helposti manipuloitavissa oleva anoppi ja muita hyväksikäyttävä, sujuvasti valehteleva miniä. Aviomies on myös hyötyvää lajia, kaikki otetaan mammalta mikä irti lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään naisen, joka pankissa työskennellessään tietenkin pystyi tsekkaamaan asiakkaidensa tilejä. Iski siinä työn ohessa sitten erään varakkaan vanhemman herran ja leveilee nyt somessa elämällään, jota elää miehen rahoilla. Miehen edellisen avioliiton lapset eivät edes ilmaantuneet näiden häihin, koska uusi läpinäkyvän tyrkky äitipuoli kenties vXtti.
Joo mutta idiootiksihan nuo ainoastaan itsensä paljastavat. Elämään ei kuitenkaan saa sitä aitoa iloa ja tyydytystä, jos toimii toisia hyväksi käyttäen. Ulospäin näyttää hyvältä, mutta sisällä on mustaa..
Vierailija kirjoitti:
Apua, en tiennyt että se meni noin.. (taidan tuntea tapauksen...)
Kannattaa miettiä mikä kaverin toimissa niin ärsyttää. Kuulostaa vähän kateudelle ja kateus taas usein paljastaa, mitä itse syvällä sisimmäsdämme haluaisimme. Olisiko sinusta kivaa, jos miehesi olisi rikas ja julkkis? Pohdi sitten sen hintaa eli sitä, että pitäisi joka halvatun ilta mennä nukkumaan ja olka intiimisti tyypin janssa, josta et muuten pidä ollenkaan. Ei kovin onnellista elämää ja herättää lopulta myötätuntoa ja sääliä sitä kaveria kohtaan, ei ärsytystä.
Miehet ei edes tajua niitä todellisia syitä minkä takia joku nuori nainen on heistä kiinnostunut. Useimmilla miehillä ei ole mitään suhteellisuuden taju vaan oma minä kuva on hyvin vääristynyt. Esim yöelämässä mitä rumempi mies sitä enemmän tulevat iskemään ja vielä ylimielisesti luulevat itsestään jotain!
Yksi tuttu yritti päästä Karpolla on asiaa-ohjelmaan asialla joka ei häntä ITSEÄÄN kiinnostanut lainkaan.Saman asian siivellä hän kuitenkin onnistui änkeämään lehtikuvaan joka siinä ryhmäasetelmassa näytti todella naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä mikä kaverin toimissa niin ärsyttää. Kuulostaa vähän kateudelle ja kateus taas usein paljastaa, mitä itse syvällä sisimmäsdämme haluaisimme. Olisiko sinusta kivaa, jos miehesi olisi rikas ja julkkis? Pohdi sitten sen hintaa eli sitä, että pitäisi joka halvatun ilta mennä nukkumaan ja olka intiimisti tyypin janssa, josta et muuten pidä ollenkaan. Ei kovin onnellista elämää ja herättää lopulta myötätuntoa ja sääliä sitä kaveria kohtaan, ei ärsytystä.
Ei todellakaan ole kateutta, vaan tuohtumusta siitä, että jotkut naiset käyttävät niin häikäilemättä hyväkseen miehiä. Olen itse ollut lyhyen aikaa naimisissa miehen kanssa joka rikastui liiton aikana, ja hänestä tuli täysi kusipää. Elämämme oli täydellistä kun mies oli vähävarainen. Suhde päättyi pian.
En missään vaiheessa halunnut miehen rahoja ja avioeron yhteydessä vaadin, että tasinkoa ei minulle tule, ja luovuin mielihyvin kaikesta mikä oli ollut miehen nimissä. Mies ei tätä edes vaatinut, mutta itse en mitään erorahoja halua. Meillä ei ollut avioehtoa vaikka olin sitä toivonut jo suhteen alussa. Sen vuoksi vaatisin jatkossa avioehdon samantien ja mieluiten en menisi naimisiin lainkaan, vaan pitäisin omat asunnot.
Mies ei olisi halunnut erota, mutta ei ymmärtänyt sitä, että hieno omakotitalo ja hienot autot eivät merkitse minulle mitään. Haluan tasavertaisen kumppanin joka ei sillä perusteella lakkaa välittämästä minusta, että voi ostaa minulle sitten lahjakortin spahan.
Jos jostain olisin kateellinen niin tasapainoisesta suhteesta missä kaksi hyvinvoivaa ihmistä ei tarvitse julkisuutta pönkittämään egoaan.
Suhtaudut miehiin ihan kuin he olisivat täysin tahdottomia ja helposti höynäytettäviä. Jos joku rikas mies ottaa itselleen nuoren ja nätin, mutta kieron ja pinnallisen vaimon, kertoo se kyllä myös hänen itsensä arvomaailmasta. Toisin sanoen pariskunta on täysin ansainnut toinen toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kuulostaa kateudelta. Kateus on ihan hyvä voima, kun sen kanavoi oikein.
Tuossa taas olen eri mieltä, että pitäisi sääliä. Ei. Jokainen rakentaa oman elämänsä ja valitsee mitä siihen kuuluu. Ei ole pakko olla tyrkkyjulkkis ja mennä suhteeseen vain sen vuoksi, että pääsisi jotenkin "pinnalle". Ei ole pakko mennä nukkumaan tyypin kanssa josta ei pidä. Jos laittaa pintaliidon oman todellisen sydämensä eteen, niin sitten voi noin tehdä ja sit varmaan kestää ne huonot asiat siinä.
Valintoja, valintoja...
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudut miehiin ihan kuin he olisivat täysin tahdottomia ja helposti höynäytettäviä. Jos joku rikas mies ottaa itselleen nuoren ja nätin, mutta kieron ja pinnallisen vaimon, kertoo se kyllä myös hänen itsensä arvomaailmasta. Toisin sanoen pariskunta on täysin ansainnut toinen toisensa.
Niin se vaan menee että nuorella on parempi runko ja kovempi vipinä sängyssä. Luuletteko että muna jotenkin hylkii sitä piukkaa pillua joka sen ympärillä sykkii jos motiivit eivät ole puhtaat? Olette te sitten tyhmiä...
Asiaa. Nolouden multihuipentuma.