Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisitte, jos joku ihminen yhtäkkiä ottaisi yhteyttä ja kertoisi olevansa sisarenne

Vierailija
12.01.2017 |

Lähtöisin isänne syrjähypystä, teitä n. 10 vuotta nuorempi. Mitä ajattelisitte? Olisitteko iloisia vai suuttuisitteko? Käskisittekö painua sinne minne Aurinko ei paista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyisin varmaan mistä hän on niin päätellyt. Riippuen stoorista sitten ehdottaisin dna-testejä.

Lisäksi ottaisin asian puheeksi iäkkään isäni kanssa, ja mikäli hän arvelee että tuo olisi mahdollista, ehdottaisin testamenttia muutettavaksi siten, että tämä käenpoika ei saisi kuin korkeintaan lakiosan.

Vierailija
22/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hämmästyisin ja sitten olisin ihan positiivisella mielellä kiinnostunut. Varmaan iso kynnys ottaa yhteyttä joten missään nimessä en olisi välinpitämätön tai ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo, sanoisin varmaan päivää ja tarjoaisin kupin kahvia. Isä on vanha juoppo joten perintöä ei ole luvassa :D Muutenkin eihän se sen uuden siskon vika ole että on sukua.

Vierailija
24/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä tutustua. Olisi kiva nähdä onko meillä samoja piirteitä. Ja toivoisin että tultaisiin hyvin toimeen. Melkeinpä toivon että tuolla tavalla saisin vielä siskon vaikka olenkin jo melkein 50v.

Vierailija
25/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen negatiivista suhtautumista ihmisillä täällä.. itse en voi käsittää miten ei voisi kiinnostaa tai välittää, että saa sisaruksen!

Vierailija
26/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisen negatiivista suhtautumista ihmisillä täällä.. itse en voi käsittää miten ei voisi kiinnostaa tai välittää, että saa sisaruksen!

Mitä kiinnostavaa siinä olisi? Kaverit on tärkeämpiä kuin joku randomsisko, josta isäkään ei ole välittänyt.

Vierailija
27/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä mihinkään dna-testeihin lähtisi, ei kiinnosta tuntemani suku, niin ei kiinnosta uudetkaan mahdolliset sukulaiset. Perinnöt on tosiaan jo jaettu, joten vanhemmilta ei totuutta voi enää kysyä. Jos tulokas saisi minut mitenkään vakuuttuneeksi alle parin minuutin, voisin ehkä vanhempien sukulaisten yhteystietoja antaa että soitelkoon muille.

Mulla tupsahti elämään serkun lapsi perheineen. Ei siis mitään yllätyksiä, mutta en serkunkaan kanssa ikinä ole missään tekemisissä ollut sitten aivan pikkulapsiaikojemme eli aivan tuntemattomia. Muuttivat nyt samaan kaupunkiin ja täti yritti meitä tutustuttaa. Ei vain nappaa.

Vierailija
28/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kuinka kylmiä ihmisiä suomalaiset ovat. Kadonneen jäljillä- ohjelmassa vastaavsissa tapauksissa ulkomailla uusi sisarpuoli toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi sukuun.

Vierailija
29/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No  ei kaikkia vaan kiinnosta. Itse en ole sisaruspuolieni kanssa tekemisissä enkä edes miellä heitä sukuun kuuluvaksi koska ikäeroa niin  paljon.