Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sossutätejä, kelan ja työkkärin väkeä ja kaikkea tuollaista virallisempaa aina haukutaan?

Vierailija
12.01.2017 |

Aina saa kuulla kuinka joku noista on saatanasta seuraava.
Minulla on vain hyviä kokemuksia. Kaikki ovat auttaneet minua asioissani.
Etenkin sossutätini on yksi maailman mukavimmista ihmisistä. Tosi ystävällinen ja ymmärtäväinen ja auttaa minua.
Onko minulla vain käynyt hyvä tuuri etten törmää niihin epämiellyttäviin?
Vai onko ne haukkujat jotenkin väärällä asenteella aina asioimassa ja ovat jo päättäneet että se asiakaspalvelija on paha ihminen ja haluaa sinulle pelkkää pahaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt, mutta kuten täällä on sanottukin, ehkä se on sitä ettei peiliin haluta katsoa. Itse olin ulosottoviraston asiakas useita vuosia, mutta koen kyllä aina saaneeni sieltä hyvää palvelua. Virkailija todella yritti auttaa, vastasi tyhmiinkin puheluihini/sähköposteihin aina nopeasti ja perusteellisesti ja selvitti tarkalleen ne pykälät, mitkä kaiken takana on. Ei hän ollut syypää rahaongelmiini, vaan minä itse.

Itsekin aloin yhteistyöhön ulosottoviraston ja velkaneuvojan kanssa. Ei mitään ongelmaa ole ollut vaan kaikki sanotaan asiallisesti ja ymmärtävästi. Eikä minulla muutenkaan ole mitään tarvetta alkaa päätä aukomaan sellaiselle joka yrittää auttaa. Niin kuin sanoit, eihän se virkailija ole niitä minun velkojani aiheuttanut. Ihan itse olen asiani kussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän