Mitä tekisitte jos olisit ollut pari kuukautta poissa, menisitkö tyttö/-poikaystävän luokse yöksi?
Eli jos olisitte ollut pari kuukautta pois, sinä aikana kotona oleva tyttö/-poikaystävä olisi elänyt aika rankkojakin aikoja ja käynyt isoja juttuja läpi ja kokenut suurta ikävää matkalla ollutta kohtaan.
Koneenne saapuisi Suomeen puolen yön aikaan ja kämppiksesi olisi tulossa hakemaan sinua kentältä. Puolisosi toivoo että menisit kuitenkin hänen luokseen yöksi vaikka se menisikin myöhäänkin. Tämä tarkoittaisi että saisit kyydin kotiisi kämppikseltäsi ja ottaisit auton alle ja ajaisit 10min tyttö/-poikaystäväsi luokse. Aika ero olisi sinulle voitollinen, eli sinua tuskin väsyttäisi vielä silloin. Mitä tekisit? Onko tosiaan normaali ajatus ettei halua toisen luokse noin pitkän ajan jälkeen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Suomessa odottaneella tyttö- tai poikaystävällä ei ole kovinkaan kova ikävä, kun ei edes tule kentälle vastaan/hakemaan :(
Ei ole autoa ja kämppis tekee muutenkin sen ihan mielellään kun menee töiden lomassa.
Eikö kentälle ole julkista liikennettä ollenkaan? Ja voisihan sitä hypätä kämppiksen kyytiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Suomessa odottaneella tyttö- tai poikaystävällä ei ole kovinkaan kova ikävä, kun ei edes tule kentälle vastaan/hakemaan :(
Ei ole autoa ja kämppis tekee muutenkin sen ihan mielellään kun menee töiden lomassa.
Eikö kentälle ole julkista liikennettä ollenkaan? Ja voisihan sitä hypätä kämppiksen kyytiinkin.
Matkustamme kumpikin paljon niin ei toi kentälle vastaan tuleminen nyt ole iso juttu. Jos menisin sinne kämppiksen kanssa niin emme voi jäädä hänen luokseen yöksi koska remontin takia nukkuu sohvalla. Eli sinänsä sama kun joutuu joka tapauskessa tulemaan minun luo. Minun luona olisi kunnon sänky, aamupalaa, SEKSIÄ ja MINÄ! Vietämme täällä muutenkin ihan kaikki yöt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matkustaa vähänkin enemmän niin ei sinne kentälle kyllä jaksa vastaan mennä. Siellä kestää kolme minuuttia kun nousee autoon, joten ihan turhaa jos ei hae samalla.
Kymmenen minuutin matka muuttui myöhemmin tunniksi ja kämppis töiden ohella hakee neljän tunnin matkan päästä? Ööö...
Seurustelukumppani voisi tarjoutua maksamaan taksin luokseen jos on kerran ikävä. Itse menisi tosin kotiin, koska ei kiinnostaisi likaisia reissuvaatteita ja omaa rähjäistä itseään liikutella montaa kertaa paikasta toiseen. Kotiin, likavaatteet pyykkikoriin, suihkuun ja nukkumaan. Aamulla on taas uusi päivä!
Vierailija kirjoitti:
En menisi enkä mennyt ja poikaystävä ymmärsi etten lähtenyt enä ajamaan lähes tuntia hänen luokseen. Olin ihan loppu ja vaikka aikaero oli mulle edullinen niin olin silti kotiin selviytyessä ihan kuitti, kävin suihkussa enkä selvinnyt ees sänkyyn kun nukahdin sohvalle.
Reissaaminen on rankkaa matkustussuunnasta huolimatta silloin kun kummassakin maassa lentokentälle on lähes 4 tunnin ajomatka, kentällä meni odotellessa 2 tuntia ja lento vaihtoineen 11 tuntia. Toki jos poikaystävältä ois esim. äiti kuollut tai jotain oisin mennyt, mutta hän oli vain riitaantunut pahasti siskonsa kanssa ja hänen koiransa kuollut viikko sitten eli mitään kovin akuuttia ei ollut. En itsekään oleta hänen lähtevän rättiväsyneenä keskellä tammikuun liukkaita ajaan mun luo tuntia.
Suomessa ei ikinä ole neljän tunnin ruuhkaa lentokentälle ajettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ikinä ole neljän tunnin ruuhkaa lentokentälle ajettaessa.
Haloo, Helsinki! Suomessa on monta paikkaa, josta on neljän tunnin ajomatka lentokentälle, ei tässä mistään ruuhkista puhuttu!
Siis onko matkustajalla sekä tyttö-/poikaystävä että puoliso?
Jos on noin vaikeata järjestää tapaamista ja sopia, kuka tulee kenenkin luo, niin ehkä se ei ole ihan toimiva suhde... Ennemmin ajattelisin, että matkustaja halunnee pitkästä aikaa mennä kotiin ja seurustelukumppani voisi tulla sinne. Ellei sitten siellä kotona ole se puoliso....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustamme kumpikin paljon niin ei toi kentälle vastaan tuleminen nyt ole iso juttu. Jos menisin sinne kämppiksen kanssa niin emme voi jäädä hänen luokseen yöksi koska remontin takia nukkuu sohvalla. Eli sinänsä sama kun joutuu joka tapauskessa tulemaan minun luo. Minun luona olisi kunnon sänky, aamupalaa, SEKSIÄ ja MINÄ! Vietämme täällä muutenkin ihan kaikki yöt...
Minäminä
Jos tulisin kahden kuukauden poissaolon jälkeen Suomeen, todellakin odottaisin että se kotiin jäänyt tekee kaikkensa tullajseen minua vastaan, on ostanut meille jotain hyvää kotiin, toivottaa minut tervetulleeksi, menemme yhdessä kotiin jasuihkuun ja nukkumaan. Mitään ihmissuhdedraamaa ei tähän, ei itkuisia keskusteluja eikä vaatimuksia seksistä. Ne tulevat sitten kun olen ensin levännyt.
Mutta jos ei poikkis viitsisi edes vastaan tulla, ajattelisin ettei sillä mikään hirveä ikävä sitten ole ollut, eikä minullakaan varmaan kauhea kiire sinne heti ole, ehdin huomennakin.
Ap:lle itselleen on liikaa vaivautua kentälle edes vastaan? Öö... ihme diiva,itse ei edes tuota viitsi mutta toisen pitäisi tulla juosten. On mullakin tietysti tuollaisia seurustelukumppaneita ollut, joille ei mikään riitä ja itse ei sormea nosta, mutta ne on exiä.
Ihan sama juttu kuin vanhemmat jotka kinuaa koko lapsiperheen luokseen. "Kauankos te nyt tunnin matkaa tänne ajatte" mutta jos itse pitäisi tulla toiseen suuntaan "se on niin pitkä matka niin lyhyen käynnin takia". Se matka mikä reissusta tulijalle oli"ihan helppo " ja "pikkujuttu" tulla ap:n luo, olikin nyt toisinpäin "liian vaivalloinen" ja "turhan" takia. Niin se tuntuu turhalta kun voihan kiristää, syyllistää ja manipuloida toisen tekeen sen matkan, niin onhan turha vaivautua semmoiseen "turhaan" eleeseen kuin osoittaa toiselle että olet tärkeä ja kaivattu ja haluan pitää susta huolta vaikka et tarvisikaan sitä, menemällä vastaan.
Uusi aloitus: "mitä tekisitte, jos olisitte ollut kaksi kuukautta poissa, ja poikaystävä ei tulisi kentälle vastaan vaikka asuu lähikaupungissa?"
Vastaus: jätä se. Ei ole tainnut paljon sua ikävöidä. Sillä on jo toinen. Ymmärrä vähemmästäkin.
Ap: "mut se haluu että meen sinne antaan sille seksiä kun sillä on ollut vaikeeta"
vastaus: tottakai kun oot saatavilla ja talutusnuorassa. Se vaan käyttää sua. Älä ole noin helposti käytettävä.
Ap: " mä oon tosi väsynyt ja nuhjuinen enkä jaksaisi pitkän lennon päälle vielä sitä paikallisjunaakin"
Vastaus:" älä ole tossu, et kai lähde väsyneenä palvelemaan sitä, sen pitäisi hemmotella nyt sua "
Et niinku ap näätkö mihin tää on menossa? Jssap... jossa sä olet se s.
Toinen on ollut lomalla ja toinen on ollut kotona ja ollut rankkaa. Jos kyseessä pari joka seurustelee tosissaan niin ei todellakaan ole kotona olevalta liikaa toivottu.