Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Naiseni haluaa seksiä 2-4 kertaa päivässä.

Vierailija
11.01.2017 |

Naiseni on kyllä erittäin haluttavan näköinen ja isorintainen, mutta voimani ei yksinkertaisesti riitä panemaan niin useasti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asenne - puhuu eukosta. Ei kovin kunnioittavaa.

Toivottavasti löysäperäinen provo.

Vierailija
22/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele poika panemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiä löytyy ketkä jaksaa....

Vierailija
24/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää viikot ja tee "työtä" viikonloput. Jatkuva pieni tyytymättömyys molemmin puolin muuttuu säännölliseksi onneksi ja sen kovaksi odotukseksi. 

Vierailija
25/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy kehiin.

Joku arveli skitzofreniaks mutta se on kyllä bipolar (maanisdepressiivisyys) johon kuuluu hyperseksualisuus.

Ja vielä; kellä työssäkäyvällä on aikaa sekstailla niin usein???

Vierailija
26/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy kehiin.

Joku arveli skitzofreniaks mutta se on kyllä bipolar (maanisdepressiivisyys) johon kuuluu hyperseksualisuus.

Ja vielä; kellä työssäkäyvällä on aikaa sekstailla niin usein???

Ei tuo mitään hyperseksuaalisuutta ole. Ihan normaalia haluta monta kertaa päivässä. Ja ihan normaalia myös se, että ei halua niin paljoa.

Ja miksi ihmeessä työssä käyvällä ei olisi aikaa? Ei kaikki tuijota tuntikaupalla telkkaa iltaisin. Kuitenkin töiden jälkeen jää se 16 tuntia. Kyllä siitä voi muutaman tunnin käyttää seksiinkin. Ajanviete se on siinä missä muutkin.

Eikä mitään hormonaalista ehkäisyä. Se on epäterveellistäkin. Voihan sitä kumia käyttää.

Vierailija
27/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä löytyy ketkä jaksaa....

No ei kyllä ole. Ei kukaan mies jaksa vuosikaupalla paria kolmea neljää kertaa päivässä. Kyllä se on monesti naisen kerran päivään tyydyttävä. Ihan normaalia, että ei mieskään aina jaksa.

Vierailija
28/30 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas antantanut jo kaksikertaa. Molemmista kyllä nautin tälläkertaa. Toisella keralla lastia oli aika mitätön.

Kolmatta kertaa vaimo jo ruinaa. Enää ei jaksa. Ja suuttuu ku sanoin, että käytä vibraatoria.

Ap

Vierailija
29/30 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluan AINA. Meidän suhteemme ensimmäinen vuosi naitiin monta kertaa päivässä ja olin hyvin tyytyväinen. Nyt 1-2 krt vko ja välillä jopa 10 pv taukoja ja sitten ihmetellään "miksi vituttaa?!"Puhuttu on loputtomiin. Haluan naistani mutta halut eivät enää kohtaa. Tuntuu että sekoan. Välilllä mietin että en tyydyttäisi naistani aina niin ehkä saisin useammin. Asiaa EI helpota että hän syyllistää seksihulluksi eikä myöskään se että olen kuntosalilla töissä ja saan naisilta paljon huomiota ja jopa suoria ehdotuksia. Eroaisin jos en rakastaisi.

Vierailija
30/30 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja haluan AINA. Meidän suhteemme ensimmäinen vuosi naitiin monta kertaa päivässä ja olin hyvin tyytyväinen. Nyt 1-2 krt vko ja välillä jopa 10 pv taukoja ja sitten ihmetellään "miksi vituttaa?!"Puhuttu on loputtomiin. Haluan naistani mutta halut eivät enää kohtaa. Tuntuu että sekoan. Välilllä mietin että en tyydyttäisi naistani aina niin ehkä saisin useammin. Asiaa EI helpota että hän syyllistää seksihulluksi eikä myöskään se että olen kuntosalilla töissä ja saan naisilta paljon huomiota ja jopa suoria ehdotuksia. Eroaisin jos en rakastaisi.

Sulle sopis tuo ap:n vaimo... Hankalaa kun nuorena ja suhteen alussa on kaikilla kovat halut ja hankala ennustaa miten niille käy pitemmän päälle... Tämä menee varmaan gaussin käyrän mukaan: suurimmalle osalle sopiva määrä on 2-3 kertaa viikossa ja sitten on näitä ääripään tyyppejä vähemmät, jotka haluaa kokoajan tai ei koskaan...

Minulla on viriili mies joka haluaisi joka päivä, saa joka toinen suunnilleen. Nyt kun kävin leikkauksessa, ei ole saanut kolmeen viikkoon. Voi kuinka se kärsii... En saa käsillä enkä suulla häntä laukeamaan...