Onko vuoden käyttöikä hyvä housuille mitä käytetään 5pv/vk?
Työhousuja mietin, tuntuu hirveen epäekologiselta taas ostaa uudet kun edelliset menee haaroista rikki.
Kommentit (10)
Paskat työhousut, jos menevät vuodessa rikki.
Mitähän työtä teet, kun housut hajoaa haaruksista? Vai onko reidet niin pulskat, että hinkkaavan toisiaan vasten koko ajan? Miten olisi jo uutena kunnon ratsupaikat?
Osta hame, ei mene ainakaan haaroista rikki. 😁👗
Reidet ei oo erityisen paksut, oon normaalikokoinen nainen 60/170. Mutta housut on tiukat, ei mitkään löysät. Silti toivoisin että kauemmin kestäis :-\
Mulla meni kans just persuksista puhki farkut, jotka ostin muistaakseni kesällä. Oon pitänyt niitä pääsääntöisesti (ja pessyt kyllä aina välissä). Ei ne tosiaan kestä enää nykyään mitään. :-(
3:lle, ihan normaalisti olemalla nuo housut menee puhki. Ehkä johtuu sit reisien paksuudesta, jos ei kaikilla noin tapahdu joskus? En mä kyllä mikään läski ole, vaan ihan normaalipainoinen, reitevä ehkä vain tai en ainakaan mikään ripakinttu...
Äskettäin ostin espritin farkut. 3 pesukertaa ja housuihin ilmestyi reikä polven kohdalle sivuun. Paskaa laatua.
Ostin NP:n Suomessa valmistetut farkut, jotka maksoivat satasen. Menivät haaroista rikki kahdessa kuukaudessa. Se siitä suomalaisesta laadusta!
Mulla ei oo menny mitkään rikki oikeastaan, käytän kyllä vaihtelevasti monia housuja.
6kk alkaa olla jo hyvä käyttöikä työhousuille, koska niitä pestään usein ja pidetään pitkään niin kankaan/lankojen nylon kuluu nopeammin puhki jolloin myös kankaan/lankojen laatuu laskee heti.
Paras tapa huolehtia työhousuista on että olisi vähintään 2 paria ja niitä vaihtelisi välillä sekä pesee vaan tarpeen mukaan, eli jos ei ole tahroja/hikeä niin vaan tuuletaisi/pakastaisi.
Ei ne nykyään kestä mitään.