Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska viimeksi kuulit positiivisen kommentin ulkonäöstäsi?

Vierailija
11.01.2017 |

Vaatetuksen kehumista ei lasketa. Kerro vielä ikäsi ja sukupuolesi ja kuka kehui.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Naispuolinen kaveri kehui. M41

Vierailija
2/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih, en muista. Liian kauan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei lasketa niin pari viikkoa sitten kaveri kehui

Vierailija
4/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni.

Vierailija
5/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni.

Vaikea uskoa. Ikä ja sukupuoli?

Vierailija
6/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kukaan. Rumaksi on haukuttu kyllä ihan vieraidenkin toimesta jo lapsesta lähtien.

N26

Vierailija
7/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Entinen työkaveri kehui kuinka hyvässä kunnossa mun iho ja hiukset ovat.

N26

Vierailija
8/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, tosin se tuli oman miehen suusta joten en tiedä lasketaanko? Muuten varmaan menee kuukauden parin taakse, joku random äijä baarissa yritti pokailla kehumalla pyllyäni. Ei onnannut ei.

Vierailija
9/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni 4-v kehuu välillä, viimeksi pari viikkoa sitten kun olin käynyt kampaajalla. 

Vierailija
10/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että sullahan on melkein kuin vyötärö viime marraskuussa. Ainoa jonka pystyin tulkitsemaan kehuksi viime vuonna. Ja juu, synnytin vauvan alkuvuodesta. Ei kyllä liitto kestä jos kehut ovat tuollaisia.

Vierailija
11/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiäni, huuliani ja ripsiäni sanotaan kauniiksi silloin tällöin. Silmiä yhden kerran tämän vuoden puolella. N54.

Vierailija
12/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kehuu päivittäin.

Joku muu.. hmm.. joulun alla eräs työn kautta tutuksi tullut nuori nainen sanoi kauniiksi.

Ai niin, ja joku aika sitten salilla yksi vanhempi rouva sanoi, että mulla on alkanut lihakset tulla kauniisti esiin.

N38

Vierailija
13/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna otettiin valokuvia ja mieheni sanoi, että nyt on hot. :)

Vierailija
14/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten työkaverimies baarissa pikkutunneilla nimimerkki nainen alle 30v

Vierailija
15/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävää ei lasketa, niin jouluna kaverin tyttöystävä hehkutti kuinka oon niin kaunis.

Vierailija
16/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten hautajaisissa. Kerrankin laittauduin, sillä ne hautajaiset sen vaativat.

Vierailija
17/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko tämä kehu vai mitä, mutta positiivisesti sen otin, kun työkaveri tokaisi, että miten näytän niin tyylikkäältä ja menevältä, vaikka en ole minkään näköinen. :D 

Vierailija
18/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikakaverin kehuja ei lasketa niin uv:na ja jouluna kehuttiin tyylikkääksi, näyttäväksi ja kauniiksi. Kehuja sain ystävältäni, hänen työkaveriltaan, isältäni ja poikakaverin ystävän tutulta.

N24

Vierailija
19/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista varmasti. Viitisen vuotta sitten on silloin tapailemani mies sanonut söpöksi, mahdollisesti sen jälkeen ei ole tullut mitään. En kyllä ihmettele koska en oikeasti ole mitenkään hyvännäköinen. Valitsemiani laukkuja tai asukokonaisuuksia saattavat ystävät tai työkaverit kehua kerran vuodessa, mutta omasta ulkonäöstäni en saa kommentteja.

Vierailija
20/27 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nuorempi mies sanoi tänään : ompa kaunis nainen!

Tiedän, että itseäni nuorempi, olen kuitenkin jo 39v mutta luullaan nuoremmaksi, koska olen hoikka, pitkäraajainen, pitkähiuksinen ja ehostan kauniisti. Iho rypytön (sukuvika :))

En yritä olla kukaan muu, en ole feikki, olen iloinen, vitsikäs enkä yritä olla nuorempi kuin olen, olen vain mä ;)

Minua kehutaan yhtä paljon kuin vuonna 1995 kun täytin 18v.

Enkä valehtele.