Mikä on sinun ns. bilevaatetus ja meikki?
Antakaa vinkkejä 37v kalkkikselle varsinkin vaatetukseen. Pituus lyhyt, bmi 27 ja takamus iso. Vyötärö on normaali.
Kommentit (9)
Bilevaatetus? Maiharit? Nyt meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yleensä joku mekko ja siitä riippuen missä olen koko korolliset kengät tai esim. maiharit. Meikkinä suosin nykyisin kirkasta huulipunaa ja luomilla vaalea luomiväri ja musta eyeliner.
N38
Tää kuulostaa just hyvältä! ♡ n23
Kesällä kalsarit, talvella olohousut. Riippuu kämpän lämpötilasta.
.
Määrittele biletys? Minä lasken siihen kaiken kupittelun.
Vierailija kirjoitti:
Bilevaatetus? Maiharit? Nyt meni ohi.
Pitäiskö sun joskus poistua sitten kotoa ja tutustua tähän vuosituhanteen? Jos haluaa kunnolla bilettää ja käy vaikka keikoilla niin matalat kengät on ehdottamat. Korkkarit ovat käyttökelpoiset silloin kun lähinnä istuu ja juttelee, mutta sitä en miellä bilettämiseksi vaikka olisikin viikonloppu ja juomat alkoholipitoisia.
Oon päinvastainen vartaloltani kuin ap: pitkä, bmi 21, olematon pylly, kapea vyötärö.
Bilettäessä käytän polvimittaista kotelomekkoa, jossa on peittävä kaula-aukko ja hihat. En tykkää paljastaa muualta kuin sääristä. Pyrin korostamaan kapeaa vyötäröä jotta pyllyttömyys ei niin häiritse. Ja aina korkokengät. Meikki on luonnollinen, ns. no makeup -makeup.
Perjantai-illan biletys vaatetus on lököverkkarit ja kulunut toppi.Juomana punkku ja seurana oma mies ja av.
No joo,myönnetään,biletysaika on jo omalta kohdalta mennyt.
Farkut, korkkarit ja joku kiva yleensä pitkähihainen sifonkipaita tms. Hiukset usein kiharrettu ja meikki vähän voimakkaampi kuin arkena. N22
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-illan biletys vaatetus on lököverkkarit ja kulunut toppi.Juomana punkku ja seurana oma mies ja av.
No joo,myönnetään,biletysaika on jo omalta kohdalta mennyt.
Vaihdan topin kohdalle hupparin ja punkun tilalle kaljan, niin puhutaan mun nykyisestä biletyylistä :D Ei olla miehen kaa käyty baareis herran aikoihin, mut jos menisin niin varmaan laittaisin ylipolvensaappaat, mustat pillit ja nätin paidan.. ( lisätietona et tän kaupungin baarit räkälöitä, eli ei vaadi kummoista paneutumista pukeutumiseen)
Mulla yleensä joku mekko ja siitä riippuen missä olen koko korolliset kengät tai esim. maiharit. Meikkinä suosin nykyisin kirkasta huulipunaa ja luomilla vaalea luomiväri ja musta eyeliner.
N38