Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tyttöystävän lopettamaan korvarenkaiden käytön? Näyttää tyhmältä kun kavereidenkaan tyttöystävät eivät käytä

Vierailija
11.01.2017 |

Käyttää sellaisia isoja hopeisia renkaita ja minusta se näyttää tyhmältä. Sellaiset pienet hillityt korut olisi ok, muttei tuollaiset. Kun olen sanonut että hän on niin kaunis, ettei tarvitse mitään koruja tai ainakaan isoja niin hän sanoo että käyttää juuri sellaisia koruja mitä haluaa. Ja jos on jotain valittamista niin käski etsimään uuden tyttöystävän. Otti tosi vakavasti vaikka kyse on näinkin pienestä asiasta. Tyttöystävä on 18v ja minä 19.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on oikeassa, hän saa itse päättää ulkonäöstään. Jos tuo on sinusta vain pikkuasia, miksi olet huomauttanut siitä tai tulet jauhamaan vielä nettiin?

Vierailija
2/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot urpo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika

Vierailija
4/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene sanomaan kavereillesi tai suoraan heidän tyttöystäville että pitäisi käyttää isonpia korvarenkaita kun kaikkien pitää ollaa samanlaisia. Tai mitä jos itse lakkaisit olemasta urpo!

Vierailija
5/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on aivan oikeassa. Hän saa käyttää millaisia korviksia haluaa kysymättä sinulta. Ja tosiaan jos ei kelpaa niin ei hänen tarvitse vaihtaa tyyliään vaan sinun takiasi. Sanoit, että kyse on "pienestä asiasta" joten ei luulisi sinua haittaavan vaan voit itse joustaa.

Vierailija
6/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun muiskin kannattaa jättää sut ja juosta lujaa. Olet niitä 'minä määrään kun olen mies' ja 'mies on aina oikeassa' tyyppejä.

Vierailija
7/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala. Mitäs sitten, jos tyttöystäväsi leikkaa tai värjää hiukset? Tai ottaa vaikka lävistyksen naamaan tai hankkii tatuoinnin? Ainoa, jonka ulkonäköön tai tyyliin voit vaikuttaa, olet sinä itse.

Vierailija
8/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne tyylikkäitä ole, mutta tyttöystäväsi ilmeisesti tykkää niistä. Teillä on siis vain erilainen maku. Parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja, ja loppujenlopuksi jollain korvakoruilla ei ole mitään merkitystä. Oletko varma, että se on ainut asia mikä suhteessa mietityttää?

Vierailija
9/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sinusta tyhmää, että tyttöystäväsi tyyli on erilainen kuin kaveriesi tyttöystävien? Miksi sillä on väliä? Luuletko, että tyttöystäväsi korvikset muka vaikuttaisivat kaveriesi mielipiteeseen susta?

Vierailija
10/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ei jatkoon.