Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltomiehet näpistivät pullia

Vierailija
11.01.2017 |

Päivää mammat. Nyt on sellainen juttu, että epäilen huoltomiesten syöneen kaksi dallaspullaani heidän käydessään asunnossani. Kävin aamulla kaupassa, ja ostin neljä(4) pullaa. Huoltomiehet tulivat varmaan jossain puoli yhdeksän maissa, ja olin lähtenyt jo silloin töihin. Nyt kun tuossa noin puoli tuntia sitten tulin takaisin kotiin, niin pussissa oli enää kaksi (2) pullaa. Mitä vittua ihan oikeasti? Voiko tästä tehdä johonkin valituksen? Tiedän että on aika pikku juttu, mutta ei toisten ruokia jumalauta syödä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nekin siat!

Vierailija
2/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! Oli hyviä, kiitos.

Vierailija
4/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei ole mahdollista, että pullat olisi voinut syödä joku muu kuin huoltomiehet, tee valitus. Isännöitsijä lienee oikea kohde? Kaksi pullaa on tietysti pikkujuttu, mutta ne ovat silti asukkaan omaisuutta, ja jos huoltomies kokee oikeudekseen kajota niihin, niin mikä estää häntä toisessa asunnossa ottamasta jotain muuta?

Vierailija
5/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ois syönyt, mies lapset koira?

Vierailija
6/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotisiivouksia ja saatan tekasta talon eväistä voileivän, jos oikeen huikoo.

Vierailija
7/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä sun lempparipullia? Huoltomiehet per****.

Vierailija
8/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne pöydällä? Ehkä he luulivat, että halusit ilahduttaa heitä 😊

Itse joskus jätin meidän huippuhyville remppamiehille pullaa ja kahvia termarissa keskelle pöytää.

Vierailija
9/9 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne pöydällä? Ehkä he luulivat, että halusit ilahduttaa heitä 😊

Itse joskus jätin meidän huippuhyville remppamiehille pullaa ja kahvia termarissa keskelle pöytää.

No kuka nyt menisi silti ottamaan omin lupinensa?

Itse teen kotisiivouksia ja välillä asiakkaat jättävät pullaa,suklaata yms. Mutta vieressä on aina lappu jossa kerrotaan että ne on minulle.

Jos pöydällä on vaikkapa kulhollinen suklaata (joulun aikaan yleistä), mutta ei minkäänlaista viestiä että niitä saa syödä, niin en niihin koske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä