Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko naispuolisia "kilttimiehiä"?

Skotti
11.01.2017 |

Siis naisia, jotka ovat mielestään hyvää parisuhdematskua, mutta jostain syystä hyvät miehet eivät sitä tunnu millään ymmärtävän ja sinkkuus sen kun jatkuu? Vai onko tuo vain miesten tauti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän näitä "hyviä miehiä ei enää ole" -naisia on vaikka kuinka. Toinen alaosasto tätä on ne "olen liian älykäs/koulutettu, miehet pelkää minua" -naiset.

Vierailija
2/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän näitä "hyviä miehiä ei enää ole" -naisia on vaikka kuinka. Toinen alaosasto tätä on ne "olen liian älykäs/koulutettu, miehet pelkää minua" -naiset.

Älykäs ja koulutettu nainen on upea. Tosin kuin tyhmä, joka vain kovaäänisesti pitää itseään älykkäänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sikäli että yleensä ymmärtävät oman osuutensa asioihin. Kilttimiehen tärkein ominaisuus on muiden syyttely itseaiheutetuista ongelmista.

Vierailija
4/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sikäli että yleensä ymmärtävät oman osuutensa asioihin. Kilttimiehen tärkein ominaisuus on muiden syyttely itseaiheutetuista ongelmista.

Eräänlainen miespuolinen feministi siis?

Vierailija
5/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei koska feministit taas ovat toimen naisia ja saaneet aikaan vaikka mitä lyhyessä ajassa. Kilttimies sen sijaan istuu perseellään ulisemassa, nokka pystyssä kuin pikkulinnulla, odottamassa että äiti tai nainen tai jeesus tai edes joku pudottaisi suukkuseen jotain.

Vierailija
6/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei koska feministit taas ovat toimen naisia ja saaneet aikaan vaikka mitä lyhyessä ajassa. Kilttimies sen sijaan istuu perseellään ulisemassa, nokka pystyssä kuin pikkulinnulla, odottamassa että äiti tai nainen tai jeesus tai edes joku pudottaisi suukkuseen jotain.

Mitä feministit ovat saaneet aikaan niin, ettei miehet ole sitä heille antaneet?

Vierailija
7/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taru-anneli

Vierailija
8/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä feministit ovat saaneet aikaan niin, ettei miehet ole sitä heille antaneet?

No jos olen oikein ymmärtänyt niin on perustettu puolue. Sillä aikaa kun ulit ovat istuneet täällä vimmatusti nokkaansa aukomassa. Tuskin sitä on heille miehet antaneet 😃.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi