Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Joskus kymmenisen vuotta sitten oli kolme - silloin noin kolmekymppistä - naisbloggaajaa, nimimerkit QoD, Sebastyne ja sitten Ibiza-blondi jonka nimeä en muista. Kirjoittivat yhteistäkin blogia jossain vaiheessa, kunnes tuli joku catfight ja riitaantuivat. QoD -nimimerkin juttuja jäin kaipaamaan, ois kiva löytää jos sillä vielä on insta/blogi/jotain jossain.
Muistaako kukaan muu?
Vierailija kirjoitti:
Mothmouth - Harmittaa kun Maija lopetti päivittämisen, blogi oli esteettisessä mielessä niin älyttömän kaunista katseltavaa.
Sweet & Lovely - RIP suloinen Taru. Joskus katselen hänen poikansa kuvia Tarun miehen instatililtä. Reipas pikkumies.
Mikä on instanikki?
Muistaako kukaan blogia "pimeä tie, mukavaa matkaa" ? Kirjoittaja oli muistaakseni hämeenlinnalainen Satu, himourheilija. Muistan kuinka hän kirjoitteli blogissaan polkevansa kuntopyörää tunnin päivässä telkkarin ääressä, juoksi pitkiä lenkkejä ja piti välillä kunnon mättö-herkkupäiviä :) mitäköhän hänelle nykyään kuuluu...
Jessica b tms, fanitin nuorempana. Sitten vain katosi/piilotti blogin. Tietääkö kukaan missä menee/mitä tekee? Olen yrittänyt etsiä instagramistakin mutta tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan blogia "pimeä tie, mukavaa matkaa" ? Kirjoittaja oli muistaakseni hämeenlinnalainen Satu, himourheilija. Muistan kuinka hän kirjoitteli blogissaan polkevansa kuntopyörää tunnin päivässä telkkarin ääressä, juoksi pitkiä lenkkejä ja piti välillä kunnon mättö-herkkupäiviä :) mitäköhän hänelle nykyään kuuluu...
Joo! Oon aatellu, että kukaan muu ei muistaisi. :) Siinä oli niin ortoreksinen tyyppi, että huh. Ja taisi silti aina tasasin väliajoin jotenkin puolustaa itteään, että eiiii ole.
Mulla on joku ihmeellinen mielikuva, että se ramppasi lääkärissä ja sitten lopetti ilmoittamatta. Oonkohan keksinyt tän ihan päästäni?
Blogia siis oli kuitenkin kiva lukea niiden varhaisten muotiblogien ohella. Oiskohan tää ollu joskus ennen vuotta 2010. Ei mitään mielikuvaa ajasta.
Tyttö sinä olet rätti
Partyflickan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-En muista millään blogin nimeä. Mutta kirjoittaja oli masennusta sairastava Brim. Ilmeisesti lopulta pääsi jaloilleen ja lpetti bloggaamisen. Toivon todella kovasti, että niin kävi. Hän on kuitenkin usein ajatuksissani ja mietin, että miten mahtoi lopulta käydä. Hän oli todella hyvä kirjoitta.
Hurmaava itsemurha?
Mäkin luin! Oli hyvä kirjoittaja, usein olen miettinyt mitä hänelle kuuluu, toivottavasti hyvää.
Seurasin myös tiiviisti tätä Brimin Hurmaava itsemurha - blogia ja myötäelin vahvasti mukana! Usein mietin mitä hänelle kuuluu eli jos "Brim" satut tämän näkemään, niin olisi niin ihana kuulla miten sinulla menee
Muistan myös Satun! Sillä oli todella urheilullinen kroppa, kävi lenkeillä ja treenasi kotona. Muistaakseni ei edes salilla käynyt. Taisi olla Gigantissa töissä. Mukava blogi.
Sitten muistan sellaisen Heidi K:n. Hänellä oli anoreksia joskus ja kertoi siitä blogissaan. Muistaako kukaan häntä? Oli sellainen urheilullinen myös.
Niin samaa mieltä, kaipaan todella blogien kulta-aikaa ja etenkin blogilistaa, josta oli helppo bongata uusia blogeja. Muutama avioero-blogi olivat tosi hyviä, enemmänkin sellaisia selviytymistarinoita, hitsi kun ei tule mieleen nimet.
Parhaita blogit, jotka vetivät satoja kommentteja, usein kommentit olivat vähintään yhtä mielenkiintoisia kuin blogit.
Kaipaan perseeni pieni-blogin vanhoja aikoja ennen holtitonta sikiämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jessica b tms, fanitin nuorempana. Sitten vain katosi/piilotti blogin. Tietääkö kukaan missä menee/mitä tekee? Olen yrittänyt etsiä instagramistakin mutta tuloksetta.
Onko instan @feelinjayjay sama Jessica B.? :)
Vierailija kirjoitti:
- Kolmas pyörä. Löysin blogin tämän palstan kautta. Muistan, miten täällä raivopäänä puitiin ja ruodittiin jokainen postaus läpikotaisin, että selviäisi, kuka tämä vaimoaan pettävä tyyppi on.
Voi, mäkin muistan tän. Löysin blogin vähän aikaa sen jälkeen, kun olin päättänyt suhteen, joka mulla oli ollut varatun miehen kanssa (olin silloin nuori kuten "Candy", vielä alaikäinen, mies vanhempi).
Blogi herätti kipeitä tunteita, sillä aihe oli niin tuttu ja toivuin vielä tuosta painajaismaisesta ajasta. Mietin silloin vain, että kunpa tuo tyttö tajuaisi lopettaa suhteen. Onneksi tarina ei ollutkaan totta.
Helmi Otsalla? Sitä mäkin kaipaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Helmi Otsalla? Sitä mäkin kaipaan takaisin.
Tän piti olla vastaus sille kymmensivun takaiselle kommentille ranskattaren näköisestä bloggaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti kaipaa, mutta muistan blogin (jota sillon tällöin selasin), jota piti kaksostytöt. Teini-ikäisiä, ja tosi tosi hoikkia, oikeastaan laihoja. Blogin anti oli aika olematonta, ja tosi usein hehkuttivat kuinka ostivat taas jonkun kilon irtokarkkeja, aah ooh :D Tytöt olivat tosi nättejä, vähän erikoisen näköisiä, mallimaiset kasvot. Mutta tosiaan niin laihoja (etenki jalat), että varmasti saivat vastailla syömishäiriöepäilyihin aika usein. Ja sitten tosiaan kun oli toi korostetun "we bought so much candy again and we ate it all" -tapa. Olikohan blogi joku feel good, look cool tms.?
Onkohan kyse niistä turkulaissiskoksista, jotka pitivät indiedaysillä yhteisblogia? Eivät kaksosia, vaan pari vuotta ikäeroa. Tosi kauniita tyttöjä molemmat, toinen teki mallintöitä. Nykyään molemmilla on kai omat bloginsa.
Kertokaa mulle näiden blogien nimet
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaipaan myös Oprin kaverin Sallin Kaurapuuroa ja kimalletta -blogia. Ei kai ole virallisesti lopettanut, mutta ei ole kyllä enää vuosiin aktiivisesti päivitellytkään. Sallilla oli tosi kivoja sopivan arkisia postauksia ihan tavallisista salitreeneistä, päivän asuista yms, joita oli kiva seurata :) Ja vaikka hän erityisesti ennen opiskelemaan pääsyä bilettikin, mielestäni postauksista välittyi kuitenkin mukavan reipashenkinen ja jalat maassa -asenne, ei ollut pakko saada aina uusimpia rytkyjä yms. Toki Salli valmistuu kohta hammaslääkäriksi ja onkin eri elämäntilanteessa nykyään, mutta olisi kiva lukea edelleen hänen kuulumisiaan!
En tiennyt, että Salli on Oprin kaveri! Tunnen siis Sallin siskon ja sitä kautta joskus löysin joskus Sallin blogin. Sallin sisko on päätynyt samalle alalle kuin isosiskonsa, minusta aika hienoa ja olisi varmaan hauska, jos he joskus työskentelisivät yhdessä :D
Lace and Leather-Karoliinan blogia kaipaan. Aloin lukea blogia, kun Karo asui vielä Tampereella oli sellainen rokkityttö. Erosi sitten avomiehestään, löysi uuden ja sai lapsen. Pian sen jälkeen poisti bloginsa. Olisi ollut kiva lukea vielä!
Kaipaan myös alkuaikojen Are you feeling fashionablea, vaikka bloggaakin vielä, niin ei ole enää aikoihin kiinnostanut lukea. Joskus vuonna 2009 olin suuri fani :D
Ah, joo ei ollut samat tytöt sitten! Muistan meinaan nuo Concoctionin siskot myös. Nää mun tarkoittamat (Laura ja Saara?) olivat vielä paljon, paljon laihempia o.O Ja blogi ei tainnut missään vaiheessa olla missään portaalissa.