Valitsisitko itsesi pääministeriksi?
Onnistuisiko homma sinulta? Kerro perustelut miksi tai miksi ei.
Kommentit (13)
Ehdottomasti. Siirtelisin paria nappulaa härskisti omaa napaani tuijottaen, järjestäisin suvulleni hyvän elannon ja jäisin tyytyväisenä eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Parasta siinä olisi lukea päivittäin av-palstalta arvioita työni onnistumisesta ja penikseni koosta. Terävää analyysia asiantuntevilta tahoilta, kuten tälläkin viikolla olemme havainneet.
XDDDD
No en todellakaan. Ei ole halua, kiinnostusta eikä osaamista.
En, koska vihaan olla esillä. Olisin mielummin kulissien takana päättämässä, mitä ministerit päättävät.
En, koska minua ei kiinnosta mikään yhteiskunnallinen juttu tai olla töissä edes julkisella sektorilla. Menkööt ne joilla on liikaa aikaa moiseen käytettäväksi...
Kyllä mä voisin astua Sipilän saappaisiin. Ruotsia pitäisi vähän kerrata. :)
En. Liian julkinen rooli, eikä palkkakaan päätä huimaa. Pätkätyö vielä kaiken lisäksi. Lisäksi pitäisi kai olla puolueen puheenjohtaja, ja siinä hommassa pitää seistä toreilla kuuntelemassa eläkeläisten jorinoita. Ei kiitos.
En todellakaan. Olen aivan liian herkkä ja kiltti kyseisenlaisiin hommiin. Ja niin kauan, kun tiedän ettei homma itseltäni onnistu, en myöskään koe että minulla on varaa mennä arvostelemaan niitä, jotka kyseisiä hommia yrittävät hoitaa. Luulen, että aika monella "tietäjälläkin" menisi sormi aika nopsaan suuhun, jos huomaisi jonain aamuna olevansa vaikka sipilän saappaissa.
En voisi olla nykyistä huonompi, joten toki.
En valitsisi, sillä minulla ei ole osaamista, enkä pysty hallitsemaqan isoja kokonaisuuksia.
En valitsisi. Joutuisi kokoajan ennen päätösten tekoa kyselemään talous- ja lakitieteen professoreilta neuvoa.
Olen liian nuori. :( Olen kyllä ihan pienestä lapsesta asti haaveillut pääministerin ammatista :DD
Parasta siinä olisi lukea päivittäin av-palstalta arvioita työni onnistumisesta ja penikseni koosta. Terävää analyysia asiantuntevilta tahoilta, kuten tälläkin viikolla olemme havainneet.