Miten saada suostuteltua nainen anaaliseksiin?
Eli haluaisin suostutella naiseni analiseksiin kanssani. Olen ollut kohta 2 vuotta hänen kanssaan ja naimisiin mennään syksyllä.
Seurustelun alussa kyselin anaaliseksistä ja hän kertoi että on harrastanut sitä yhden henkilön kanssa jonkin verran. Yli vuoden ajan seurustelun alusta en puhunut anaaliseksistä mitään. Ajattelin että se tulee painollaan. Näin kuitenkaan ei käynyt. Sormea saan laittaa anaalin seksin aikana, mutta en kummempaa. Tätäkään en aina saa tehdä.
Olen myös itse alentunut ottamaan strap-onia ja ajattelin tätä kautta saavan itse. Olemme olleet strap-on seksiä n.15 kertaa suhteemme aikana.
Perusteita anaaliseksiin kieltäätymiseen ei oikein ole minulle sanottu vaikka yritän kuinka udella. Ei ole kuulema sellasta fiilistä. Nainen sanoo, että ei tiedä milloin haluaa anaalia.
Käyttää myös argumentteina että munani on liian iso. Munani on n.18/4.5, joten en usko senkään olevan ongelma. Itse otan 18/4 strap-onia kuitenkin ja naiseni on myös dildottanut minua 20/5.5, joten olen mielestäni näyttänyt että ei se satu vaan on nautinnollista.
Mikä siis avuksi?
Miten saisin naiseni harrastamaan anaaliseksiä kanssani?
Tunnen itseni kanssa myös erilaisia omistamiseen liittyviä tunteita. Tuntuu tosi oudolle, että nainen on ottanut anaalin muulta mieheltä, mutta ihmisen jonka kanssa on menossa naimisiin hän ei voi ottaa munaa anaaliin. Tuntuu myös jotenkin, että tämä joka on laittanut naista anaaliin omistaisi hänet ja olen häntä huonompi ihminen.
Kommentit (9)
Olisit kysynyt suhteen alkuvaiheessa. Nyt ei auta muu kuin etsiä uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis että olisit kysynyt suhteen alkuvaiheessa että antaako se anaalia sinulle kans.
Naisesi anaali on pyhitetty jännemmälle miehelle.
Älä nyt hyvä mies naimisiin ainakaan mene kyseisen naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Ensin APn pitää korjata tuo seksiongelma.
Sun pitää olla dominoivampi. Vie naista, määrää tahdin, pidä tukasta kiinni ja pane kunnolla. Älä kysy, vaan johda. Jonkin aikaa kun teet tätä, niin sitten et kysy saatko panna häntä kakkoseen, vaan ilmoitat että huomenna tai vaikkapa lauantaina tämmöistä tulee tapahtumaan, hänen kannattaa valmistautua. Etkä hyväksy mitään valitusta tai vastaleuseita. Et suutu valituksesta, vaan pysyt jämäkkänä, suutelet ja kerrot että kyllä tapahtuu. (Tyhmäkin ymmärtää ettei tässä puhuta raiskauksesta, tämä on eräänlainen näytelmä, parisuhdepeliä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis että olisit kysynyt suhteen alkuvaiheessa että antaako se anaalia sinulle kans.
Valitettavasti totta :( .
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Siis mikäli et ole valmis luopumaan anaalihaaveistasi ko. naisen kanssa. Naimisiinmeno kun ei tunnetusti muutenkaan naisen seksihaluja lisää poislukien ne ajat kun naisesi haluaa lisääntyä. Ja kun et tätä kuitenkaan usko niin mene ja kokeile, sittenpähän tiedät.
Ymmärrän aloittajaa. Hän on ikuinen kakkonen jollekin aiemmalle panolle joka on päässyt maistamaan sellaista mitä aloittajalle ei anneta. Jos anaali on aloittajalle tärkeää niin valitettavasti täytyy todeta että tässä vaiheessa nykyisen suhteen osalta peli on jo menetetty.
Eli hyväksyt sen että peppua ei tältä naiselta irtoa, olet ilman, haet muualta tai vaihdat naista kun vielä voit.
Sä oot sekasin...