Lue keskustelun säännöt.
Voisiko kertoa lapsiveden määrästä? Molemmat lapseni olleet viimeiseen saakka perätilassa, kääntyneet viimeisillä viikoilla
11.01.2017 |
vasta raivotarjontaan. Molemmat synnytykset myös käynnistyivät vesien menolla ja sitä tuli kyllä sen jälkeenkin niin, että sitä vaippasidettä sai vaihtaa kokoajan.
En kirveelläkään muista, että puhuttiinko silloin mitään veden määrästä. Aikaakin kulunut yli 10v. Nyt raskaana ja lapsivettä reilusti ja mietin vain että onkohan se vain minulle ominaista että sitä kertyy
Kommentit (2)
Mutta lähinnä tuo, että vauvat on molemmat pystyneet vielä viimeisillä viikoilla kääntymään perätilaan. Ainakin oli 38 viikot jo kun kääntyivät
Ja vesien menolla alkaneet molemmat synnytykset.
Huolettaa hirveästi kun lapsivettä nyt paljon (rv21) ja mietin sille vain selitystä kokoajan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullakin tuntui tulevan sitä vettä saavitolkulla 😂 Ultrassa rv 37 todettiin: "lapsiveden määrä normaali".
Lapsivettä kait syntyy koko ajan siihen asti, että lapsi syntyy, vaikka kalvot oliskin puhjenneet? Muistaakseni mulle sanottiin näin, kun ihmettelin synnärillä sitä tulvan määrää (varma en ole, koska olin hiukkaden väsynyt siinä vaiheessa :D)