Paras kreikkalainen (tai turkkilainen) jogurtti?
Fage 0 % on suosikkini (se toinen missä on hunajaa mukana on myös hyvä) mutta hinta Suomessa on liian kallis päivittäin nautittavaksi joten mikä olisi hyvä korvike Fagen jogurtille? Tällaisen vanhan blogikirjoituksen löysin jossa kehutaan Valion pehmeää maitorahkaa ja vaikka kyseessä ei ole jogurtti, voisikohan siinä olla varteenotettava kilpailija Fagelle? En ole Valion pinkkiä rahkaa vielä kokeillut.
Kommentit (23)
Mikään 0-prosenttinen ei ole oikeaa kreikkalaista tai turkkilaista jugua nähnytkään.
Noin muuten paras kreikkalainen/turkkilainen jugu on se Lidlin versio, tosi hyvää, pehmeää ja samettista. Plussaa siitä, ettei se ole sellaista "lohkottavaa" kuin esim. Lindahlsin versiot.
Mitä vittua? Ne on ihan samanlaisia kaikki.
M50
Minä olen syönyt 5 vuotta Lidlin jugurttia. En ole kuollut enkä lihonut. Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? Ne on ihan samanlaisia kaikki.
M50
Samaa olin tulossa sanomaan
Vierailija kirjoitti:
Fage 0 % on suosikkini (se toinen missä on hunajaa mukana on myös hyvä) mutta hinta Suomessa on liian kallis päivittäin nautittavaksi joten mikä olisi hyvä korvike Fagen jogurtille? Tällaisen vanhan blogikirjoituksen löysin jossa kehutaan Valion pehmeää maitorahkaa ja vaikka kyseessä ei ole jogurtti, voisikohan siinä olla varteenotettava kilpailija Fagelle? En ole Valion pinkkiä rahkaa vielä kokeillut.
Mistä helvetistä sä puhut?? Et ainakaan jogurtista!
Lidlin kreikkalainen on parasta. Fakta.
Ääni Lidlin kreikkalaiselle ämpärijugulle, sille missä on 10% rasvaa. Lindahlsin turkkijugu, se partaäijä, on jotenkin inhottavan rakeista ja tönkköä, mutta tuo Lidlin kreikalaisessa on paras koostumus. Valion kreikkalainen, semmosessa neliskanttisessa rasiassa on myös hyvä korvike jos ei Lidliin asti jaksa lähteä. Valion bulgarianjugurttikin on ihan jees.
Lidlin ja K-menun turkkilainen jugurtti ovat minun mielestäni samanlaisia ja maksavat saman verran. Pirkkakin on samanlaista, mutta kalliimpaa. Kaikki ovat niitä kilon ämpäreitä. Tykkään kaikista.
Bulgarian jogurtti on melko kirpeää, turkkilainen seuraavaksi ja kreikkalainen miedoimman makuista. Näin olen ymmärtänyt.
Lidlissä on pikkupurkeissa maustamatonta kreikkalaista jogurttia ja sitten sellaisia joihin on sotkettu sokeria ja jotain muuta, persikan ja mansikanmakuisia.
Lidlin jogurtit ovat ilmeisesti kreikkalaistyylisiä ne eroavat jotenkin valmistustavaltaan kreikkalaisesta jogurtista.
Lempi on parasta. Oliskohan Arlan?
Pirkan turkkilainen(laktoositon, 10% rasvaa) jugurtti ehdottomasti. Maku todella hyvä
Fage 10 % maistuu eniten aidolta kreikkalaiselta jogurtilta mun mielestä.
Kumpi on parempaa, Lidlin kreikkalainen ämpäri vai L.n turkkilainen ämpäri?
Valion turkkilainen (punainen pakkaus) on hyvää, pehmeän makuista.
Pirkka Kreikkalainen ämpärijugu ja Lidlin vastaava se 10 % on molemmat hyviä.
Erityisiin herkkuhetkiin venäläinen jugurtti jossa rasvaa 17 %, ainakin Citymarketit myy tätä.
Tässä siis blogikirjoitus johon viittasin: http://www.it-aint-hard-to-tell.com/2013/08/valion-pehmea-taytelainen-v…