Suositelkaa matkakohdetta kahdelle aikuiselle!
5 v hääpäivä kolkuttele ovella ja aion taivutella miehen matkalle ilman lapsia iiiiiihan kahdestaan. Mihin kannattaisi mennä? Pitäisi voida romantiseerata, mutta myös jotain aktiviteettia (moottoripyöräilyä, patikointia tms)saisi olla helposti käsillä. Museoihin miestä ei saa, minua taas ei yökerhoihin. Vain max viikon matka onnistuu, joten kovin kaukaiset kohteet on pakko unohtaa.
Missä ihanissa paikoissa te ootte käyneet? Suositelkaa!
Kommentit (4)
Suosittelen! Ja olut on hyvää ja halpaa :)
nyt on mummulasta tarjottu viikoksi hoitopaikkaa kun ei enää oo vaipan vaihtoja yms.
Me ollaan vaan niin tylsiä matkalaisia, et aina on koneen nokka ollut kohti Kreikkaa ja nyt halusin kysellä vinkkejä jos vaikka mentäis johonkin muualle. Ehkä se Kreikkakin jos joku näistä ihan " uusista" saarista alkaa kuulostaa mukavalta... :)
Vierailija:
mun mies lähtisi viivana jonnekin, ja niin minäkin, jos vain päästäisiin vaikka elokuviin kerran vuodessa. Uteliaana kysyn, mihin ihmeeseen te lapset viikoksi laitatte? Eikös vaihtoehtojakin ole kahdenkeskiseen matkailuun niin paljon, että ilman palstankin neuvoja keksisi vaikka mitä?
mun mies lähtisi viivana jonnekin, ja niin minäkin, jos vain päästäisiin vaikka elokuviin kerran vuodessa. Uteliaana kysyn, mihin ihmeeseen te lapset viikoksi laitatte? Eikös vaihtoehtojakin ole kahdenkeskiseen matkailuun niin paljon, että ilman palstankin neuvoja keksisi vaikka mitä?