Mihin mies tarvitsee naista?
Minä olen ainakin oman elämäni diktaattori, enkä halua naista sotkemaan elämääni. En halua aamuisin herätä siihen hirveään lemuun kun lakanat ovat veressä. En halua kuunnella naisen itkupotkuraivareita, näkätystä ja mökötystä jne. Me miehet olemme fyysisesti ja mentaalisesti vahvempia.
Mihin mies oikeasti tarvitsee naista?
Kommentit (32)
Haisevat veriset lakanat?? Nukutko ruumiin kanssa??? :O
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun taso on taas taattua esiteini-jonne 11vee tasoa: Tytöt on yäk, en kyllä ikinä pussais tyttöjä!
Kuinkahan kauan aikuisille suunnattu lehti jaksaa näille antaa palstatilaa? Joku uudistus on nyt tulossa, toivottavasti sen myötä kaikille palstoille, tällekin, tulee rekisteröintipakko.
Joo, enpä olisi uskonut että joku päivä toivon että tulee rekisteröitymispakko. Olen mukana jos näin tehdään. Nimimerkillä aina anonyymipalstailua henkeen ja vereen puolustanut, mutta nyt riittää mullekin. En halua että naisten foorumilla olen jatkuvien mieshyökkäysten kohteena kun haluaisin vain juoda aamukahvit rauhassa ja katsella mistä nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun taso on taas taattua esiteini-jonne 11vee tasoa: Tytöt on yäk, en kyllä ikinä pussais tyttöjä!
Kuinkahan kauan aikuisille suunnattu lehti jaksaa näille antaa palstatilaa? Joku uudistus on nyt tulossa, toivottavasti sen myötä kaikille palstoille, tällekin, tulee rekisteröintipakko.
Joo, enpä olisi uskonut että joku päivä toivon että tulee rekisteröitymispakko. Olen mukana jos näin tehdään. Nimimerkillä aina anonyymipalstailua henkeen ja vereen puolustanut, mutta nyt riittää mullekin. En halua että naisten foorumilla olen jatkuvien mieshyökkäysten kohteena kun haluaisin vain juoda aamukahvit rauhassa ja katsella mistä nyt puhutaan.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Hihi, "veressä olevien lakanoiden lemu", tämä oli uutta! En edes tiedä mille ne haisee, raudalle?
Yleensä lakanat haisee kuselle, jos jäkeläinen tai mies ryyppyillan jälkeen ei ole onnistunut pidättelemään. Harvoin nyt edes sille.
Kiitokset sinulle, "mies". Saanet siihen kandityöhösi tai mihin ikinä jännää matskua. Tai ylipäätään alakoululaiselle jännää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin nainen tarvitsee miestä? Ei mihinkään. Miehet on yhtä rasittavia kuin pikkulapset. Sotkevat ja kiukuttelevat. Ja rahalla saa ostettua ja teetettyä nämä "miehiset työt" jos omat taidot ei riitä, joten miestä ei niihinkään tarvita.
Kyllä minä tarvitsen miestä läheisyyteen, seksiin ja rakkauteen. Ei näitä voi hoitaa yksin.
Vihan ja valituksen kohteeksi ainakin tämän palstan perusteella.
Hetkittäiseen lusthin pitohhon ja siinä kaikki. Mies ei todellakaan tarvitse naista mihinkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin naisen että voisin pitää häntä hyvänä. Haluaisin rakastaa. Haluaisin pitää lähellä ja paijailla ja pussailla. Haluaisin rakastella. Haluaisin olla tukena. Haluaisin tehdä naisesta onnellisen :3
Noinhan sitä ajattelee. Mutta naista et voi ikinä tehdä pysyvästi onnelliseksi. Esim. Viet hänet Pariisiin minne hän on aina halunnut mennä, hän on mielissään ja sanoo olevansa onnellinen. Mutta heti seuraavana päivänä matkan jälkeen alkaa mäkätys ja jäkätys.
Naiset elävät emootioissaan. He vaativat aina parempaa, uutta ja lisää ja lisää. Naisen kanssa et voi voittaa. Nainen ei ikinä pysy onnellisena.
Minä muuten olen pysynyt hyvinkin onnellisena mieheni kanssa. Ja HUOM: minulla on huonojakin päiviä, mutta ne eivät ole mieheni vika. En siis vaadi häntä korjaamaan niitä, vaan olen onnellinen, että hän pysyy kuvioissa vastoinkäymistenkin aikana. Tarkoitan esim. vakavia sairauksia. Juu, on niitäkin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva halia, saada hellyyttä, juttuseuraa ja tehdä yhdessä kaikkia juttuja.
Tuo kuulostaa mieheltä joka kärsii alhaisista testosteronitasoista. Hellyys ja haliminen on hyvin feminiinisiä juttuja. Kaukana testosteronia pursuavasta alfamiehestä johon maskuliinisen miehen tulee pyrkiä.
Hanki koira jos olet yksinäinen. Se ei jätä eikä petä.
Miehekkyyden merkkejä on parransänki ja tehokas auto ja rivakat otteet ja isot lihakset. Mutta viime kädessä ne on vain merkkejä, riikinkukon sulkia.
Mutta se perimmäinen miehekkyys on kyllä sitä että on hyvä poika, hyvä mies ja hyvä isä. Se on sen merkki että on sydän, selkäranka ja vehkeet.
Mies tarvitsee naista avuksi ratkaisemaan niitä ongelmia, joita hänellä ei olisi, jos hänellä ei olisi naista.
Nainen tarvitsee miestä avuksi ratkaisemaan niitä ongelmia, joita hänellä ei olisi, jos hänellä ei olisi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin naisen että voisin pitää häntä hyvänä. Haluaisin rakastaa. Haluaisin pitää lähellä ja paijailla ja pussailla. Haluaisin rakastella. Haluaisin olla tukena. Haluaisin tehdä naisesta onnellisen :3
Noinhan sitä ajattelee. Mutta naista et voi ikinä tehdä pysyvästi onnelliseksi. Esim. Viet hänet Pariisiin minne hän on aina halunnut mennä, hän on mielissään ja sanoo olevansa onnellinen. Mutta heti seuraavana päivänä matkan jälkeen alkaa mäkätys ja jäkätys.
Naiset elävät emootioissaan. He vaativat aina parempaa, uutta ja lisää ja lisää. Naisen kanssa et voi voittaa. Nainen ei ikinä pysy onnellisena.
Jos ihminen ylipäätään pysyisi onnellisena niin me istuttaisiin edelleenkin maakuopassa syömässä kirppuja toistemme hiuksista. Ihmisen yksi perusominaisuus on jatkuva pyrkimys parempaan. Olisitko itse pysyvästi onnellinen koko loppuikäsi jos saisit yhden kerran unelmiesi loman?
Sit kantsii valita semmonen nainen joka vie tarpeen tullen itse itsensä Pariisiin.
Kysy kaikilta niiltä yksinäisiltä miehiltä, jotka tekee itsemurhan, kun eivät jaksa enää naisetonta elämää, kun eivät yhdellekään kelpaa. Mieti nyt, vetävät itsensä hirteen, kun eivät naista saaneet!?