Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina haukutaan älyvapaita työhakemuksia mutta kyllä ne työntekijää hakevatkin välillä loistaa

Vierailija
10.01.2017 |

Selasin mollia ja noin yksi kymmenestä työpaikasta omalla alalla on sellainen mitä saattaisin hakea pelkästään ilmoituksen perusteella. Yhdessäkin haettiin kokenutta ammattilaista määräaikaiseksi vuokraduunariksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön yli 50v. lähihoitaja. Vuoden työttömyyden aikana pääsin yhteen haastatteluun, jossa haastattelija takertui hakemuksessani olleeseen virheeseen: Olin kirjoittanut asuinpaikkani nimen isolla kirjaimella. Tämä tuntui olevan hänelle osaamista suurempi asia. Myös ikäni, vaikka ilmoitin sen hakemuksessani.

Vierailija
2/3 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön yli 50v. lähihoitaja. Vuoden työttömyyden aikana pääsin yhteen haastatteluun, jossa haastattelija takertui hakemuksessani olleeseen virheeseen: Olin kirjoittanut asuinpaikkani nimen isolla kirjaimella. Tämä tuntui olevan hänelle osaamista suurempi asia. Myös ikäni, vaikka ilmoitin sen hakemuksessani.

Jos lähihoitsu on työtön niin syy löytyy peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi on todellisuutta hoitoalalla. Itse olen 45 ja on suoraan sanottu että olen liian vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi