Imettävät pyhimysäidit
Oletteko nyt tyytyväisiä kun saitte kiusattua yhden teidän tissienpaljasteluhimosta huomattaneen hengiltä? Kyllä, kiusattu ja masentunut ihminen voi väsyä ja stressaantua niin, että lopulta kuolee niistä aiheutuviin sydänvaivoihin. Teri Niitti huomautti ihan aiheesta kuinka ärsyttävää on joutua tahtomattaan näkemään kun imettävät äidit kaivavat tissit esiin kaikkien nähtäville julkisilla paikoilla imettämisen varjolla. Sen touhun kun voi ihan hyvin suorittaa huomaamattomastikin kenenkään häiriintymättä. Te kaikkivoivat maailmannavat yhdistitte voimanne ja nostitte sellaisen metelin "oikeuksienne" puolesta, että siinä poljettiin muiden oikeudet hetkessä maanrakoon. Haukutte Terin käsittämättän itsekkäästi ja rumasti. Teri masentui haukuistanne ja solvauksista. Edes hänen anteeksipyyntönsä ei kelvannut teille. Jatkoitte silti haukkumista. Kantakaa hänen kuolemaansa omallatunnollanne loppuikänne! Kuka on maailman pahin kiusaaja? Se on ehdottomasti pienten lasten äiti ja itsekkäin kaikista on imettävä äiti! Hänen oikeutensa menee kaikkien muiden edelle, muilla tuskin on edes ihmisoikeuksia näiden maailmannapojen rinnalla. Pitäkää tissinne piilossa minun edessäni. En halua edes vahingossa nähdä niitä, minulla on oikeus olla näkemättä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne oli imettävät äidit jotka paisuttivat asian ja tekivät siitä sietämättömän. Imettävät äidit tukkivat somefiidit tisseillään protestiksi ja pitivät lynkkausmielialaa yllä. Aika harvassa olivat ne asialliset mielipiteet kun imetyskuvat lähtivät jakoon. Itse imetin silloin, koin vääryyttä sen äidin puolesta jonka kuva julkaistiin ja seurasin keskustelua aivan ymmälläni siitä miksi ÄIDIT vastasivat siihen VIHALLA. Asiallinen keskustelu olisi riittänyt varsinkin sen anteeksipyynnön jälkeen. Itse en nähnyt Niitin postauksessa mitään muuta vikaa kuin sen kuvan, mielipiteitä kun saa olla kaikilla. Keskustelu kuuluu yhteiskuntaan, viha ja lynkkaus ei. On vaan niin käsittämätöntä että äidit olivat vihan asialla eturintamassa.
Kyllä se Niitin oma viesti oli vihapuhetta. Ala-arvoista sellaista. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mautonta jauhaa tästä aiheesta. Ylilyöntejä tuli puolin ja toisin. Terin elämän päivät olivat näin määrätyt.
Pakkoko sen yhden toimittajan oli tekopyhäillä?
Minua suoraan sanoen vituttaa tämä kaikki komentelu, nälviminen, aivan jatkuva arvostelu jne. jota äitien pitää nykyään kuunnella. Missään ei saisi olla ja aina tekee väärin. Edes tekstaria ei saa katsoa ioman lastensuojelua.
Nimenomaan! Pienten lasten äiti joutuu jatkuvasti pitämään puolta omista ja lastensa oikeuksista, siis niinkin käsittämättömästä asiasta kuin pienen vauvan oikeudesta saada rintaa kun on nälkä.
Et saa syöttää lastasi julkisesti. Ei saa käyttää kännykkää julkisesti lasten seurassa. Ei saa lukea lehteä julkisesti lastenpuistossa. Ei saa käyttää bussia jos lapsesi sattuu olemaan vaunuikäinen. Ei saa käydä kaupassa jos on lapsia. Ei saa käyttää lentokoneita jos sulla on lapsia. Ei saa mennä ravintolaan jos on lapsia. Ei saa mennä kesällä terassille jos on lapsia. Ei saa mennä kahvilaan jos on lapsia. Ei saa olla vauvapalstalla puhumassa lapsistaan koska lapsettomia ärsyttää. Ei saa koskaan käyttää valmistuotteita jos olet pienten lasten äiti.
Koko ajan tuomitaan ja ladellaan ohjeita ja mitataan ja kytätään ja vahditaan.
Että kuka se tässä maailmassa on sairas ja kuka ei.
Miksi sä olet tuollainen nynny? Etkö kestä elää omien valintojesi kanssa? Esim. imetys, taisit aikoinaan ajatella siitä pahaa itsekin, kun et nyt kestä sitä, jos joku ei kestä sua! Mä en ole koskaan antamut kenenkään paskavammaisen mielipiteiden estää mua tekemästä mitä mä haluan ja samaa suosittelen sinullekin.
Mitä ihmettä sössötät? En ole missään sanonut etten tee tuota kaikkea lasteni kanssa. Kyllä teen. Olen vittuuntunut siitä, että minun pitää noita tekoja mukamas puolustella tai kuunnella niistä jotain kitinää, vain siksi että olen pienten lasten äiti.
Ja nimenomaan ÄITI, koska isi-ihmisiä ei tietenkään samat rajoitukset koske. Jos isä menee kahvilaan vauvan kanssa niin se on vaan trendikästä.
Niin siis ehkä sä teetkin, mutta miksi sä syyllistyt siitä ja puolustelet itseäsi? Miksi et vaikka henkisesti pieraise ihmisen päälle, joka sillä lailla syyttelee? Mä en ainakaan puolustele sitä miten mä mun lasten kanssa elän kellekään ja siinä ei se, mitä joku isä tekee paina paskaakaan tai ole mikään vertailukohta. Sä olet vain nynny ja puolustelet vaikka oikeasti sun kuuluisi räyhäistä kieroon katsoville että turpa umpeen!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Jos ihminen vetää kierrokset jo siitä että joku imettää lentokoneessa niin ei ihme että pumppu pettää. Just sayin.
Ehhehehe, sulla ei ole suvussa sitä 9-kymppistä tätiä, joka aina on ensimmäisenä kovalla äänellä puuttumassa muiden asioihin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne oli imettävät äidit jotka paisuttivat asian ja tekivät siitä sietämättömän. Imettävät äidit tukkivat somefiidit tisseillään protestiksi ja pitivät lynkkausmielialaa yllä. Aika harvassa olivat ne asialliset mielipiteet kun imetyskuvat lähtivät jakoon. Itse imetin silloin, koin vääryyttä sen äidin puolesta jonka kuva julkaistiin ja seurasin keskustelua aivan ymmälläni siitä miksi ÄIDIT vastasivat siihen VIHALLA. Asiallinen keskustelu olisi riittänyt varsinkin sen anteeksipyynnön jälkeen. Itse en nähnyt Niitin postauksessa mitään muuta vikaa kuin sen kuvan, mielipiteitä kun saa olla kaikilla. Keskustelu kuuluu yhteiskuntaan, viha ja lynkkaus ei. On vaan niin käsittämätöntä että äidit olivat vihan asialla eturintamassa.
Mistä sä tiedät, että ne oli imettävät äidit? Mä luulen, että suurimpana joukkona ei olleet hyvin imettäneet, imettämisessä onnistuneet äidit, jollainen itse olen (eikä se ole minun ansiotani, vaan kroppani toimi ja lapsikin osasi homman) vaan he, joilla imetys takkuaa tai henkinen kantti vastata imetysvalinnoista julkisella paikalla ei vain kestä arvostelua ja se piti sitten purkaa Teriin.
Itseä ei ole koskaan häirinnyt se, jos joku minun imettämisestäni häiriintyy. Mielestäni vika on häiriintyjäpäässä niin itsestäänselvästi, ettei mun tartte edes provosoitua. Osaan nimitäin imettää sen verran diskreetisti.
Jos tuosta trsumatisoituu niin parempi pysyä kotona, edes tv.tä kannata avata, ties mitä tissi-saasteita sielä näkyy.
Se Teri Niitin postaus oli naisvihaa.
Sitä että kun miehellä on paha olo (kuten hän ja nyt näemmä toimittajatkin mokaansa selitit), voi ottaa kohteekseen kenet tahansa naisen. Aina voi jostakusta naisesta löytää vikoja.
Yhtä hyvin sen imettävän naisen elämänvaihe voi olla rankka, äiti sairaana, parisuhde pilalla jne. Ja silti hänen on jaksettava hoitaa lapsensa. Mutta ei, naisen piää aina ja kaikkialla ajaltella ensimmäisenä, miltä hän näyttää ja suuttuuko mies.
Ihan oikeasti. Jos ihminen vetää kierrokset jo siitä että joku imettää lentokoneessa niin ei ihme että pumppu pettää. Just sayin.