Imettävät pyhimysäidit
Oletteko nyt tyytyväisiä kun saitte kiusattua yhden teidän tissienpaljasteluhimosta huomattaneen hengiltä? Kyllä, kiusattu ja masentunut ihminen voi väsyä ja stressaantua niin, että lopulta kuolee niistä aiheutuviin sydänvaivoihin. Teri Niitti huomautti ihan aiheesta kuinka ärsyttävää on joutua tahtomattaan näkemään kun imettävät äidit kaivavat tissit esiin kaikkien nähtäville julkisilla paikoilla imettämisen varjolla. Sen touhun kun voi ihan hyvin suorittaa huomaamattomastikin kenenkään häiriintymättä. Te kaikkivoivat maailmannavat yhdistitte voimanne ja nostitte sellaisen metelin "oikeuksienne" puolesta, että siinä poljettiin muiden oikeudet hetkessä maanrakoon. Haukutte Terin käsittämättän itsekkäästi ja rumasti. Teri masentui haukuistanne ja solvauksista. Edes hänen anteeksipyyntönsä ei kelvannut teille. Jatkoitte silti haukkumista. Kantakaa hänen kuolemaansa omallatunnollanne loppuikänne! Kuka on maailman pahin kiusaaja? Se on ehdottomasti pienten lasten äiti ja itsekkäin kaikista on imettävä äiti! Hänen oikeutensa menee kaikkien muiden edelle, muilla tuskin on edes ihmisoikeuksia näiden maailmannapojen rinnalla. Pitäkää tissinne piilossa minun edessäni. En halua edes vahingossa nähdä niitä, minulla on oikeus olla näkemättä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sille, joka ei usko päivien määräämiseen: Sattumako sinut tappaa? Saatko siitä tiedosta paljonkin tyydytystä?
Sattuma nyt ketään tapa, mutta ihminenkin loppujenlopuksi pelastuu kuolemalta tai kuolee sattumalta, ei mitenkään ennaltamäärätysti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mautonta jauhaa tästä aiheesta. Ylilyöntejä tuli puolin ja toisin. Terin elämän päivät olivat näin määrätyt.
Pakkoko sen yhden toimittajan oli tekopyhäillä?
Minua suoraan sanoen vituttaa tämä kaikki komentelu, nälviminen, aivan jatkuva arvostelu jne. jota äitien pitää nykyään kuunnella. Missään ei saisi olla ja aina tekee väärin. Edes tekstaria ei saa katsoa ioman lastensuojelua.
Nimenomaan! Pienten lasten äiti joutuu jatkuvasti pitämään puolta omista ja lastensa oikeuksista, siis niinkin käsittämättömästä asiasta kuin pienen vauvan oikeudesta saada rintaa kun on nälkä.
Et saa syöttää lastasi julkisesti. Ei saa käyttää kännykkää julkisesti lasten seurassa. Ei saa lukea lehteä julkisesti lastenpuistossa. Ei saa käyttää bussia jos lapsesi sattuu olemaan vaunuikäinen. Ei saa käydä kaupassa jos on lapsia. Ei saa käyttää lentokoneita jos sulla on lapsia. Ei saa mennä ravintolaan jos on lapsia. Ei saa mennä kesällä terassille jos on lapsia. Ei saa mennä kahvilaan jos on lapsia. Ei saa olla vauvapalstalla puhumassa lapsistaan koska lapsettomia ärsyttää. Ei saa koskaan käyttää valmistuotteita jos olet pienten lasten äiti.
Koko ajan tuomitaan ja ladellaan ohjeita ja mitataan ja kytätään ja vahditaan.
Että kuka se tässä maailmassa on sairas ja kuka ei.
Miksi sä olet tuollainen nynny? Etkö kestä elää omien valintojesi kanssa? Esim. imetys, taisit aikoinaan ajatella siitä pahaa itsekin, kun et nyt kestä sitä, jos joku ei kestä sua! Mä en ole koskaan antamut kenenkään paskavammaisen mielipiteiden estää mua tekemästä mitä mä haluan ja samaa suosittelen sinullekin.
Se Teri Niitin salakuvaama äiti nimenomaan toimi kuten sinä saarnaat.
Ja siitä hyvästä tämä Niitti hänet somessa tikunnokkaan kuvan kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mautonta jauhaa tästä aiheesta. Ylilyöntejä tuli puolin ja toisin. Terin elämän päivät olivat näin määrätyt.
Minua suoraan sanoen vituttaa tämä kaikki komentelu, nälviminen, aivan jatkuva arvostelu jne. jota äitien pitää nykyään kuunnella. Missään ei saisi olla ja aina tekee väärin. Edes tekstaria ei saa katsoa ioman lastensuojelua.
Nimenomaan! Pienten lasten äiti joutuu jatkuvasti pitämään puolta omista ja lastensa oikeuksista, siis niinkin käsittämättömästä asiasta kuin pienen vauvan oikeudesta saada rintaa kun on nälkä.
Et saa syöttää lastasi julkisesti. Ei saa käyttää kännykkää julkisesti lasten seurassa. Ei saa lukea lehteä julkisesti lastenpuistossa. Ei saa käyttää bussia jos lapsesi sattuu olemaan vaunuikäinen. Ei saa käydä kaupassa jos on lapsia. Ei saa käyttää lentokoneita jos sulla on lapsia. Ei saa mennä ravintolaan jos on lapsia. Ei saa mennä kesällä terassille jos on lapsia. Ei saa mennä kahvilaan jos on lapsia. Ei saa olla vauvapalstalla puhumassa lapsistaan koska lapsettomia ärsyttää. Ei saa koskaan käyttää valmistuotteita jos olet pienten lasten äiti.
Miksi sä olet tuollainen nynny? Etkö kestä elää omien valintojesi kanssa? Esim. imetys, taisit aikoinaan ajatella siitä pahaa itsekin, kun et nyt kestä sitä, jos joku ei kestä sua! Mä en ole koskaan antamut kenenkään paskavammaisen mielipiteiden estää mua tekemästä mitä mä haluan ja samaa suosittelen sinullekin.
Mitä ihmettä sössötät? En ole missään sanonut etten tee tuota kaikkea lasteni kanssa. Kyllä teen. Olen vittuuntunut siitä, että minun pitää noita tekoja mukamas puolustella tai kuunnella niistä jotain kitinää, vain siksi että olen pienten lasten äiti.
Ja nimenomaan ÄITI, koska isi-ihmisiä ei tietenkään samat rajoitukset koske. Jos isä menee kahvilaan vauvan kanssa niin se on vaan trendikästä.
Huhhuh itse en kyllä todellakaan ala rintojani julkisesti esittelemään. Minun aivokapasiteettini riittää siihen, että osaan imettää rinnat piilossa. Jos ette itse osaa imettää ilman että koko maailma näkee rintanne, niin mikäs siinä sitten.
Mua lähinnä nauratti se kohu, ja suututti sen kuvassa olleen naisen puolesta. Jollekin stylistihomolle imetys voi olla niin vieras asia, ettei vaan ajatellut, teki typerän virheen, josta joutui kärsimään kohtuuttomasti. Kyllä sen anteeksipyynnön olisi pitänyt riittää, ja katumuksen. Itse imetän juur paraikaa vauvaani, tämä on toinen lapseni ja toinen imetykseni. Imetän lastani missä vain hänelle nälkä sattuu tulemaan, mutta tissejäni en tapaa esitellä, imetän huomaamattomasti ja tekemättä asiasta numeroa. Jos joku tulisi minua tästä moittimaan, niin osaisi fiksusti ja rauhallisesti perustella, miksi imetän juuri nyt ja tässä, ja minkä takia imetys on hyödyllistä, sekä myös sen, ettei minua kiinnosta, mitä joku vieras ihminen ajattelee. Imetys on vain äidin ja lapsen välinen, luonnollisin asia maailmassa, mitäpä siitä kohkaamaab sen enempää, just do it. Teri Niitin kuolemasta olen pahoillani, kuten nuoren ihmisen kuolemasta useimmiten, ja pahoillani myös siitä, että tyhmyyttään aloitti sellaisen mediamylläkän. Paitsi että tässä on hyvä tilaisuus miettiä, kannattaako tuollainen hullu mediaraivo ja ajojahti, on nyt myös erinomainen tilaisuus miettiä sitä, mitä kannattaa somessa julkaista. Teri kuitenkin tilasi paskamyrskyä, ei vain tainnut ymmärtää, mihin soppaan lusikkansa laittoi, imetys, hormonit, vauva-aika, boom! Ei ollut kaikkein vastaanottavaisin yleisö.
Miksi se Niitti oli niin nynny? Mokasi aivan superrankasti, muttei kestänytkään painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen. Ja sit ihmetellään oikein urakalla miksi lapsia tehdään niin vähän nykyään. Vanhemmuus on niin kusinen homma tässä yhteiskunnassa, ettei sitä kohta halua tehdä kuin rohkeimmat.
Minusta on kyllä jotenkin kornia jeesustelua että stylisti saa sympatiaa nyt mutta vasta nyt kun on kuollut yllättäen. Ei hänen tekonsa tyhmyys tai oikeutus muutu siitä piirunkaan vertaa. On toki traagista että nuori ihminen kuolee.
Minusta somelynkkaus on nykymaailman vastenmielisimpiä ilmiöitä, mutta tekona oli (ja on edelleen) vastenmielinen myös imetyskeissi. Julkisuuden näkyvä henkilö ottaa tavisäidin silmätikukseen muutenkin tulenarassa asiassa ja postaa salakuvan someen.
Yhtä hyvin voisi kysyä että mitä jos kuvan äiti olisi ottanut asian hyvinkin raskaasti kohtalokkaammin seurauksin? Kenen puolella tässä sitten oltaisiin?
Muistatteko sen mallitytön joka postasi salilta naureskellen läskistä pukuhuoneessa kuvan? Maailmanlaajuinen paheksunta, porttikieltoja ja töiden menetys. Entä jos mallityttö kuolee nyt sairauskohtaukseen? Kuka silloin katuu? Kenen puolella silloin ollaan.
Lähinnä nyt vain etoo tuo hurskastelu valitettavan kuolemantapauksen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh itse en kyllä todellakaan ala rintojani julkisesti esittelemään. Minun aivokapasiteettini riittää siihen, että osaan imettää rinnat piilossa. Jos ette itse osaa imettää ilman että koko maailma näkee rintanne, niin mikäs siinä sitten.
Näitkö sen kuvan? Saat multa 1000 euroa jos näet siinä milliäkään sitä rintaa. Minä näen vain naisen ja vauvan pään. Käytä sun aivokapasiteettia jos sulla sitä on. Mieti mikä tuossa kuvassa on pahaa? Ainoastaan pahaa on koko kuva, ei se imetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sössötät? En ole missään sanonut etten tee tuota kaikkea lasteni kanssa. Kyllä teen. Olen vittuuntunut siitä, että minun pitää noita tekoja mukamas puolustella tai kuunnella niistä jotain kitinää, vain siksi että olen pienten lasten äiti.
Ja nimenomaan ÄITI, koska isi-ihmisiä ei tietenkään samat rajoitukset koske. Jos isä menee kahvilaan vauvan kanssa niin se on vaan trendikästä.
Ja tosi ihkua. Nam isimies hoivaa pienokaisiaan.
Tuli vaan mieleen kun tänään tätä asiaa itsekseni mietiskelin, että mikä pakko sitä imettävän naisen tissiä on jäädä tuijottamaan ja siitä mielensä pahoittaa. Eikö vaan voi kohteliaasti kääntää pään pois ja antaa lapsen syödä rauhassa.
Imettäminen ei tee kenestäkään pyhimystä, vaan on normaali, luonnon järjestämä tapa ruokkia vauva.
Harmi, että Teri Niitti pahoitti mielensä siitä. Harmi että sinäkin, ap, pahoitat siitä mielesi.
Minuakin v*tuttaa kaltaisesi ääliöt, mutten silti vaadi sinua suorittamaan ruokailuasi vaikkapa pöydän alla tai yleisessä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen kun tänään tätä asiaa itsekseni mietiskelin, että mikä pakko sitä imettävän naisen tissiä on jäädä tuijottamaan ja siitä mielensä pahoittaa. Eikö vaan voi kohteliaasti kääntää pään pois ja antaa lapsen syödä rauhassa.
Näinpä.
Mutta ei, tehdään siitä hirveä numero. Ja siitä vasta numero tehdäänkin, kun ihmiset puolustautuvat/perustelevat asiansa. Uskomatonta toimintaa!
Eli te tisseistä ahdistuvat ette halua nähdä tissejä, jos näette, saatte tehdä siitä kauhean numeron, mutta jos joku kertoo vasta-argumentin, teette siitäkin hirveän numeron!? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse näitä korvike äitejä joille rinnat on tärkeämpää kun se pieni elämän taimen. Varmaan otit sektionkin ettei vaan pimppi muuta muotoa.
Muuten hyvä, mutta "elämän taimen"?
Ei ole hyvä sittenkään. Olen "korvike äiti", jolle rintojen ulkonäkö tai -muoto oli täysin toissijainen asia. Korvike sopi meille useista muista, tärkeämmistä asioista johtuen paremmin kuin imetys - ja se on ihan ok.
Kyllä ne oli imettävät äidit jotka paisuttivat asian ja tekivät siitä sietämättömän. Imettävät äidit tukkivat somefiidit tisseillään protestiksi ja pitivät lynkkausmielialaa yllä. Aika harvassa olivat ne asialliset mielipiteet kun imetyskuvat lähtivät jakoon. Itse imetin silloin, koin vääryyttä sen äidin puolesta jonka kuva julkaistiin ja seurasin keskustelua aivan ymmälläni siitä miksi ÄIDIT vastasivat siihen VIHALLA. Asiallinen keskustelu olisi riittänyt varsinkin sen anteeksipyynnön jälkeen. Itse en nähnyt Niitin postauksessa mitään muuta vikaa kuin sen kuvan, mielipiteitä kun saa olla kaikilla. Keskustelu kuuluu yhteiskuntaan, viha ja lynkkaus ei. On vaan niin käsittämätöntä että äidit olivat vihan asialla eturintamassa.
Miksi ottaisin riskin venyttää tai muuten vakavasti vahingoittaa pimppiäni kun on saatavilla sektiokin? Pimppi pysyi kireänä ja nussiminen on mahtavaa ;)
Itseäni ei myöskään kiihota ajatus siitä että joku ihminen kulkisi pimppini läpi jos se ei ole pakollista. Lapsikin varmasti kertoo mielummin syntyneen mahasta kuin äitin pillusta :D
Mua ihan tosi paljon surettaa ihmisten sekopäisyys somessa.
Someraivo. Niin käsittämätöntä joukkohysteriaa ja -sekoamista. Pikkuasiat saa aivan tolkuttomat mittasuhteet. Kuvitellaan että on ihan täysin ok sanoa/kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo. Kenestä tahansa. Mitä kipakammin ja ilkeämmin, sitä parempi. Ja toiset (hullut?) peesaa ja peukuttaa.
Tuntuu että puuttuu täysin itsesensuuri ja -hillintä. Asiat saa vääristyneet mittasuhteet. Ei välitetä tippaakaan että miltäköhän toisesta ihmisestä mahtaa tuntua. Niin surullista. Nykyaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö sen kuvan? Saat multa 1000 euroa jos näet siinä milliäkään sitä rintaa. Minä näen vain naisen ja vauvan pään. Käytä sun aivokapasiteettia jos sulla sitä on. Mieti mikä tuossa kuvassa on pahaa? Ainoastaan pahaa on koko kuva, ei se imetys.
En puhu mistään kuvasta vaan yleisellä tasolla haloo.