Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imettävät pyhimysäidit

Imettävät hirviöt
10.01.2017 |

Oletteko nyt tyytyväisiä kun saitte kiusattua yhden teidän tissienpaljasteluhimosta huomattaneen hengiltä? Kyllä, kiusattu ja masentunut ihminen voi väsyä ja stressaantua niin, että lopulta kuolee niistä aiheutuviin sydänvaivoihin. Teri Niitti huomautti ihan aiheesta kuinka ärsyttävää on joutua tahtomattaan näkemään kun imettävät äidit kaivavat tissit esiin kaikkien nähtäville julkisilla paikoilla imettämisen varjolla. Sen touhun kun voi ihan hyvin suorittaa huomaamattomastikin kenenkään häiriintymättä. Te kaikkivoivat maailmannavat yhdistitte voimanne ja nostitte sellaisen metelin "oikeuksienne" puolesta, että siinä poljettiin muiden oikeudet hetkessä maanrakoon. Haukutte Terin käsittämättän itsekkäästi ja rumasti. Teri masentui haukuistanne ja solvauksista. Edes hänen anteeksipyyntönsä ei kelvannut teille. Jatkoitte silti haukkumista. Kantakaa hänen kuolemaansa omallatunnollanne loppuikänne! Kuka on maailman pahin kiusaaja? Se on ehdottomasti pienten lasten äiti ja itsekkäin kaikista on imettävä äiti! Hänen oikeutensa menee kaikkien muiden edelle, muilla tuskin on edes ihmisoikeuksia näiden maailmannapojen rinnalla. Pitäkää tissinne piilossa minun edessäni. En halua edes vahingossa nähdä niitä, minulla on oikeus olla näkemättä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Terillä oli oikeus traumatisoitua ja kuolla, mutta pienellä, täysin viattomalla ihmisen alulla ei ole oikeutta saada ravintoa. On maailma muuttunut kalseaksi.

Vierailija
2/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläköhän tässä nyt on traumoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siihen kuollut.

Ja kyllä se äiteihin kohdistuva arvostelu on paljon pahempaa.

Vierailija
4/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse näitä korvike äitejä joille rinnat on tärkeämpää kun se pieni elämän taimen. Varmaan otit sektionkin ettei vaan pimppi muuta muotoa.

Vierailija
5/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mun mielenterveys, kun sä noin mulle rähiset?

Vierailija
6/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mömmöjä jotka ei sovi yhteen. Ja on seuraamuksia jotka aiheuttaa jatkoseuraamuksia. Ihminen on kuin lentokone joka tulee rytinällä alas kun systeemi toisensa jälkeen kaatuu. Karma

Vierailija
7/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse näitä korvike äitejä joille rinnat on tärkeämpää kun se pieni elämän taimen. Varmaan otit sektionkin ettei vaan pimppi muuta muotoa.

"Elämän taimen"? Kalamiehen eukkoko se siellä?

"Ihmisentaimi"

Vierailija
8/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta jauhaa tästä aiheesta. Ylilyöntejä tuli puolin ja toisin. Terin elämän päivät olivat näin määrätyt.

Vierailija
9/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta jauhaa tästä aiheesta. Ylilyöntejä tuli puolin ja toisin. Terin elämän päivät olivat näin määrätyt.

Pakkoko sen yhden toimittajan oli tekopyhäillä?

Minua suoraan sanoen vituttaa tämä kaikki komentelu, nälviminen, aivan jatkuva arvostelu jne. jota äitien pitää nykyään kuunnella. Missään ei saisi olla ja aina tekee väärin. Edes tekstaria ei saa katsoa ioman lastensuojelua.

Vierailija
10/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syyllisiä ole imetyksen vastaiset ihmiset, jotka eivät kestä nähdä tissejä, mutta suuttuivat, kun Teri Niitti ei ollut asiasta hiljaa, että Teri mokasit, imetystä pitää suvaita!

Me, joille imetys ei ole tabu, emme kommentista vetäneet herneitä nenään.

Vierailija
11/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haloo.

Teri Niitin kohtaama nettiraivo oli minusta täysin kohtuutonta, ja puolustin häntä silloin täälläkin. Minusta hän oli väärässä, mutta ei paha, ja hänen ihmisarvoaan ja oikeuttaan olla omaa mieltään ei olisi saanut siihen tapaan pyrkiä kiistämään.

JA puolustan viimeiseen saakka myös imetystä, myös julkisesti.

Eiköhän Niitin niittaajat ole pikemminkin sinun hengenheimolaisiasi, ap. Ihmisiä, jotka eivät siedä eri mieltä olemista, vaan pyrkivät demonisoimaan vastustajansa. Ihan kuten sinä nyt toimit, ap.

Vierailija
12/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän siihen kuollut.

Missä? En ole törmännyt. Etkö nyt kestä omiin valintoihisi kohdistuvaa arvostelua? Mikäs nynnerö se meillä siellä on? Ja tiedoksi: imetin molempia lapsia 1v 5kk ja myös julkisilla paikoilla, myös lentokoneessa!

Vierailija
13/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta "elämän taimen"?

Vierailija
14/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko kuinka paljon helpotusta tästä viimeisestä tyhmästä lauseestasi? Missään mitään ollut määrätty.

Vierailija
15/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän siihen kuollut.

Missä? En ole törmännyt. Etkö nyt kestä omiin valintoihisi kohdistuvaa arvostelua? Mikäs nynnerö se meillä siellä on? Ja tiedoksi: imetin molempia lapsia 1v 5kk ja myös julkisilla paikoilla, myös lentokoneessa!

No minulla on adoptoidut lapset joita ei ole imettänyt kukaan.

Joka hiivatin paikassa joka ikinen älykääpä saa arvostella aina. Ja työpaikalla vittuillaan aina. Astmakohtaus pitäisi osata ennustaa ja aina saa kuraa. Minulle henk koht viimeinen niitti oli se Helsingin sosiaalivirasto papparaiskampanja.

Vierailija
16/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suoraan sanoen vituttaa tämä kaikki komentelu, nälviminen, aivan jatkuva arvostelu jne. jota äitien pitää nykyään kuunnella. Missään ei saisi olla ja aina tekee väärin. Edes tekstaria ei saa katsoa ioman lastensuojelua.

Nimenomaan! Pienten lasten äiti joutuu jatkuvasti pitämään puolta omista ja lastensa oikeuksista, siis niinkin käsittämättömästä asiasta kuin pienen vauvan oikeudesta saada rintaa kun on nälkä. 

Et saa syöttää lastasi julkisesti. Ei saa käyttää kännykkää julkisesti lasten seurassa. Ei saa lukea lehteä julkisesti lastenpuistossa. Ei saa käyttää bussia jos lapsesi sattuu olemaan vaunuikäinen. Ei saa käydä kaupassa jos on lapsia. Ei saa käyttää lentokoneita jos sulla on lapsia. Ei saa mennä ravintolaan jos on lapsia. Ei saa mennä kesällä terassille jos on lapsia. Ei saa mennä kahvilaan jos on lapsia. Ei saa olla vauvapalstalla puhumassa lapsistaan koska lapsettomia ärsyttää. Ei saa koskaan käyttää valmistuotteita jos olet pienten lasten äiti. 

Koko ajan tuomitaan ja ladellaan ohjeita ja mitataan ja kytätään ja vahditaan. 

Että kuka se tässä maailmassa on sairas ja kuka ei. 

Vierailija
17/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen äiti kyllä imetti varsin näkymättömästi. Ja eipä ollut muuta paikkaa mihin mennä. Vai olisiko hänen pitänyt omia lentokoneen vessa tunniksi itselleen?

Vierailija
18/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka ei usko päivien määräämiseen: Sattumako sinut tappaa? Saatko siitä tiedosta paljonkin tyydytystä?

Vierailija
19/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä vinkkinä, ei se imettävien äitien ajoittainen tilannetajun puute ole itsekkyyttä. Itse asiassa se on jotakin päinvastaista. Viimeiseksi siinä itseään ja rintavarustustaan ajattelee.

Vierailija
20/47 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Pienten lasten äiti joutuu jatkuvasti pitämään puolta omista ja lastensa oikeuksista, siis niinkin käsittämättömästä asiasta kuin pienen vauvan oikeudesta saada rintaa kun on nälkä. 

Et saa syöttää lastasi julkisesti. Ei saa käyttää kännykkää julkisesti lasten seurassa. Ei saa lukea lehteä julkisesti lastenpuistossa. Ei saa käyttää bussia jos lapsesi sattuu olemaan vaunuikäinen. Ei saa käydä kaupassa jos on lapsia. Ei saa käyttää lentokoneita jos sulla on lapsia. Ei saa mennä ravintolaan jos on lapsia. Ei saa mennä kesällä terassille jos on lapsia. Ei saa mennä kahvilaan jos on lapsia. Ei saa olla vauvapalstalla puhumassa lapsistaan koska lapsettomia ärsyttää. Ei saa koskaan käyttää valmistuotteita jos olet pienten lasten äiti. 

Koko ajan tuomitaan ja ladellaan ohjeita ja mitataan ja kytätään ja vahditaan. 

Että kuka se tässä maailmassa on sairas ja kuka ei. 

Ja sitten ihmetelllään miksi Suomen nykyiset syntyvyysluvut on 1800-luvun nälkävuosien tasolla.