G: Mitä kotityötä vihaat ylivoimaisesti eniten?
Tiskipöydän tyhjentämistä ja koneen täyttämistä, kun tiskit ovat päässeet kertymään.
Nytkin on astiaa, aterinta, pataa ja pannua pöytä täynnä & pakko aloittaa raivaaminen. Pöydässä vielä päivällisen sotkut kun eivät mahtuneet muuallekaan...
Kommentit (45)
Samaakuin ap ja lisäksi ruonlaitoa liian usein.
Voisin laittaa ruokaa enintään kaksi kertaa viikossa nykyisen jokapäiväisen sijaan. Ideat loppuvat! Pakkopullaa! En ispiroidu! Vie liikaa aikaani, kun ajattelen toisten ruokkimista! Kiitoksesksi voi tulla, että "Pahaa! Tekisit parempaa!"
En osaa, en pysty, en tahdo, minulle maistuisi yksinkertaisempi ravitseva ruoka, kunhan vatsa vain tulisi täyteen ja ei sitten joutuisi tuhraaman näin paljoa aikaa keittiössä...
Silittämistä. Jopa selitän mieluummin.
Ikkunoiden pesua. Jopa uunin peseminen houkuttelee enemmän.
Tiskikoneen tyhjennys. Täyttäminen on ihan mukavaa, mutta voi helvetti kun siellä on ne puhtaat, eikä voi laittaa uusia likaisia sisään.
Tosin tällä hetkellä ei tiskikonetta, joten tiskaaminenhan se on paskinta. Ruuanlaitto on mukavaa, mutta sekin on paskaa jos pitää tiskata ennen kuin voi alkaa tekemään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Selittäminen, olen kyllä vähentänytkin sitä paljon. Tuntuu turhalta kun lapsella on hetki päällä joku paita siinä on jo jotain töinä.
Lähetin tämän viestin Nasalle selvitettäväksi, mutta vielä ei ole selvinnyt mitä siinä tarkoitettiin.
Kaupassa käymistä (jos se lasketaan)
Tiskaaminen, lattiakaivojen, vessan lattioiden ja kaakeleiden puhdistus... ylipäänsä kaikki hommat, joissa joudun tekemisiin likaisen veden kanssa. Vesi, jossa lilluu ruoantähteitä, rasvaa, pölyä ym. likaa kuvottaa minua suunnattomasti.
T: hienohelma
Tiskikoneen täyttö ja tyhjennys ja tiskipöydä siistiminen. Oikeastaan en tykkää mistään keittiöhommasta... Kokkaaminenkin on peestä. Haaveeni on, että minulla olisi joskus varaa palkata kokki, joka tekisi meille ruuat. :D
Ja lattiakaivon putsaaminen! Se on keittiöhommiakin hirveämpi homma.
Illalla tiskikoneen tyhjennystä ja pyykkien laittoa narulle. Nämä molemmat on ihan siedettäviä hommia muuten, mutta illalla ihan hirveitä.
Pyykkien viikkaamista! Lajittelu, peseminen ja rummuttaminen on ihan ok, mutta puhtaat kasat jää aina lojumaan sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäminen, olen kyllä vähentänytkin sitä paljon. Tuntuu turhalta kun lapsella on hetki päällä joku paita siinä on jo jotain töinä.
Lähetin tämän viestin Nasalle selvitettäväksi, mutta vielä ei ole selvinnyt mitä siinä tarkoitettiin.
Minäpä tehokkaana Nasan sihteerikkönä kerron (en ole siis viestin alkup. lähettäjä). Ole hyvä:
"Silittäminen, olen kyllä vähentänytkin sitä paljon. Tuntuu turhalta, kun lapsella on hetken päällä joku paita, siinä on jo jotain töhnää."
Viikkaus. Nytkin samat pyykit ovat olleet viikon kuivaustelineellä... Sieltä napataan suoraan päälle
Ikkunoiden pesu on ärsyttävää. Onneksi se on mieheni mielestä mukavaa joten hän pesee ne mielellään.
Pussilakanoiden laittaminen peitteiden päälle. Miten voikaan olla kuvottavaa hommaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä juttu. Viestin kirjoittajalla on tapana selitellä, ja tämän lapsi käy töissä.
Ikkunanpesu, imurointi ja roskiskaapin siivous.
Pidän pyykinpesusta ja lattioiden luuttuamisesta.
Ruuanlaitto. Yök. Sen kun saisi ulkoistettua, niin elämänlaatu nousisi. Syödään kerran viikossa ravintolassa, mutta söisin aina, jos olisi varaa. Matkustelussakin on parasta se, ettei tarvi tehdä ruokaa!