G: Mitä kotityötä vihaat ylivoimaisesti eniten?
Tiskipöydän tyhjentämistä ja koneen täyttämistä, kun tiskit ovat päässeet kertymään.
Nytkin on astiaa, aterinta, pataa ja pannua pöytä täynnä & pakko aloittaa raivaaminen. Pöydässä vielä päivällisen sotkut kun eivät mahtuneet muuallekaan...
Kommentit (45)
Ruuanlaittoa, koska sitä pitää tehdä joka päivä, jopa parin kertaa päivässä, eikä se lopu koskaan. Vessan siivoaminenkin on kivempaa, koska se tehdään vain n. kerran viikossa tai tarpeen mukaan. Sinänsä ruuanlaitto on ihan ok ja joskus jopa kivaakin, mutta olen vain väsynyt ja kyllästynyt sen loputtomuuteen.
Vessanpytyn pesu. Yksinäinen äijä ei voi pistää edes naisen hommaksi sitä. Kaikki muu on ihan supermielenkiintoista siihen verrattuna.
M50
Vierailija kirjoitti:
Samaakuin ap ja lisäksi ruonlaitoa liian usein.
Voisin laittaa ruokaa enintään kaksi kertaa viikossa nykyisen jokapäiväisen sijaan. Ideat loppuvat! Pakkopullaa! En ispiroidu! Vie liikaa aikaani, kun ajattelen toisten ruokkimista! Kiitoksesksi voi tulla, että "Pahaa! Tekisit parempaa!"
En osaa, en pysty, en tahdo, minulle maistuisi yksinkertaisempi ravitseva ruoka, kunhan vatsa vain tulisi täyteen ja ei sitten joutuisi tuhraaman näin paljoa aikaa keittiössä...
Tämä! Täysin hukkaan heitettyä aikaa. Vaikka muuten lapsiarjesta pidänkin niin saisinko kokin joka hoitaisi tämän puolen. En voi edes lykätä enempää miehen vastuulle, kun hoitaa jo aamu- ja iltapalat ja mun iltavuoroilla vielä tämän iltaruuan teon.
Ehdottomasti roskien ja kierrätyskamojen (pahvit, paperit, lasi, metalli) vieminen. Roskikselle on kerrostalossa vähän matkaa, ja sitä varten pitää erikseen lähteä. Noita nyssäköitä tulee koko ajan, lasin ja metallineräyslaatikon reikä on niin pieni että tahmaisia purkkeja täytyy yksitellen tiputella sinne ja käsiä ei pääse sen jälkeen pesemään mihinkään. Yäk.
Ruoan laittoa inhoan yli kaiken, imurointi on tylsää ja keittiön jokapäiväinen siivoaminen tympii.