Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyiset kauneusihanteet

Siliconewalley
10.01.2017 |

Miksi naiset kuvittelee että miesten mielestä myrkytetyt töröhuulet ja pallosilikoonitissit on MIESTEN mielestä kauniita/haluttavia?
Mä repesin nauraan kun tuttava näytti tuttavansa myrkytetys töröhuulet. Oikeesti, luottakaa luonnolliseen kauneuteen, kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkytetyt...justiinsa joo...

Vierailija
2/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea luottaa luonnolliseen kauneuteen kun kaikki keinorusketus-hiusripsilisäke-silikonibimbot on aina miehen kainalossa ja itse luonnollisena yksin vuosikymmenestä toiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on täysin oikeassa! En tiedä yhtään kaunista edes, jolla olisi feikkiä ripset, huulet ja tissit! Kuinkahan moni mies oikeasti tykkää?

Vierailija
4/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisissahan ei ole kuin karvaisia ja lihavia luomuja ja silikoni-botox-bimboja... 

Vierailija
5/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. on täysin oikeassa! En tiedä yhtään kaunista edes, jolla olisi feikkiä ripset, huulet ja tissit! Kuinkahan moni mies oikeasti tykkää?

Miehet ei tajua, kenellä on hiustenpidennykset tms. Myös meikin määrää eivät ymmärrä eli luonnollisen kaunis on oikeasti kevyesti meikattu.

Vierailija
6/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa edellä tuli se juttu, jos/kun meikkaa niin se täytyy tehdä niin ettei stä huomaa. Nyt tuntuu olevan muodissa mm. Tosipaksut ja voimakkaat kulmakarvat, mun mielestä ne on pelottavat. Vrt. 101 dalmaatialaista se muikkeli joka pölli koirat ;)

Nyt tulee vahva väite:

Naiset jotka luottaa luonnolliseen kauneuteen elää tasapainoisemmassa ja onnellisemmassa liitossa, koska silloin nainen luottaa enemmän itseensä. Trust me, olen jo elämän koulima yhden naisen mies. Ja miehille, naiset haluavat kuulla olevansa kauniita sellaisina kuin ovat.

AP

Vierailija
7/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/carrotpug/

Tässä kaunis tyttö jolla kulmapigmentit, ripsipidennykset, huulitäytteet ja silikonit. Kaikki hyvällä maulla tehtyä.

Vierailija
8/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mistä miehet tykkää? Jos joku nainen haluaa itselleen "pallosilikonit" tai pidemmät ripset, niin keltä se on pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi