Maria Junger rakastuu vain rikkaisiin miehiin.
Kommentit (32)
Sellanen golddig... eiku persoonahan siinä vaan merkkaa!
Eipä tuo raha pitkäaikaista onnea ole tuonut.
.
Mitähän tyttäret ajattelevat vaihtuvista kumppaneista.
Ite en kanssa kertakaikkiaan pysty tuntemaan vetoa köyhään mieheen. Jotenkin se on minusta vaan niin epämiehekästä. Mutta ei minulle kyllä kelpaa kuka tahansa rikaskaan vaan sen täytyy olla myös rakas. Pärjään myös itekseni jos ei löydy mieleistä.
Olisko hän jotenkin parempi ihminen jos rakastuis vain köyhiin miehiin?!
Ja miehet jotka rakastuu Mariaan rakastuu vain kauniisiin naisiin. Naamakertoimen ratkaisee.
Naisia kiihottaa raha, valta ja Mersu. Peniksenjatkepuheet on keksinyt persaukinen mies, jolla on varaa vain varastettuun Ladaan.
Joo. Ei joku hitsari pallogrillillään kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo raha pitkäaikaista onnea ole tuonut.
.
Mitähän tyttäret ajattelevat vaihtuvista kumppaneista.
Tokihan lapset on onnellisia kun äiti on onnellinen. Muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen golddig... eiku persoonahan siinä vaan merkkaa!
hän on tehnyt prisma-testin
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiihottaa raha, valta ja Mersu. Peniksenjatkepuheet on keksinyt persaukinen mies, jolla on varaa vain varastettuun Ladaan.
No en kyllä itse haluaisi olla naisen kanssa, joka olisi tuollainen. Vaikka mulla sitten olisikin rahaa, valtaa ja Mersu.
No ei pallogrillihitsarit edes pääse kymmentä metriä lähemmäksi. Seurustele siinä sitten.
Jos sitä lähestyy vaan varakkaat miehet, ja muut mietti että ei kelpais kuitenkaan?
Tai ehkä liikkuu vain sellaisissa piireissä joissa on rikkaita, sekin voisi vaikuttaa. Mutta tärkein kysymys onkin mitä väli?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö siitäkin olla pahoillaan jos ei varkaat kiinnosta.
Jungner, ei Junger. Oletteko kaikkilukihäiriöisiä?
Onko Maria torjunut ap:n liian persaukisena ja nyt se hatuttaa?
Nyt pitäisi saada Maria Jugner. Tavisnainen silittää kissaansa ja miettii tuleeko koskaan hänen vuoronsa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi saada Maria Jugner. Tavisnainen silittää kissaansa ja miettii tuleeko koskaan hänen vuoronsa.
Olispa edes kissa!
"Rakastuin Kimin tavallisuuteen" -Minttu-rakas
niin kenen kanssa se nyt muutti yhteen kun jätti sen Kivilahden exän