Ukko Ylijumala
Olen tullut siihen tulokseen että Ukko Ylijumala on ainoa oikea Jumala. Koin ilmestyksen, jossa ilmoitettiin seuraavia asioita, jotka pitäisi nyt saada hoidettua.
Haluan että yhteiskunta ja ihmiset alkavat joustamaan seuraavasti:
- Oman, viikoittaisen henkilökohtaisen kolmen tunnin uintivuoron valitsemaani uimalliin tai kylpylään.
- Teen töitä vain kolmena päivänä viikossa (ti, ke, to) klo 10-14, koska uskontoni kieltää tekemästä enempää. Niiltä päiviltä, kun en tee töitä, valtion on maksettava minulle 500e verottomana. Uskontoni kieltää verojen maksun.
- Ravintoloissa, joihin menen pitää olla tarjoilematta kenellekään riisiä silloin kun minä olen siellä, sillä se loukkaa uskontoani. Jos riisiä on ravintolassa, se pitää peittää jotenkin, niin ettei sitä voi nähdä.
- Kalakeittoa ei saa syödä kukaan.
- Saan matkustaa valtion laskuun taksilla, silloin kun haluan. Uskontoni kieltää menemästä linja-autoihin tai juniin, koska niissä voi asua pahuus.
- Kaikkien naisten (yli 18v), paitsi lihavien, on kesäisin sään salliessa kuljettava alasti jotta heitä voi katsoa. Se on olennainen osa uskontoani, ja siihen pitää myös muiden alistua.
- Valtion on nimitettävä henkilöitä, jotka siivoavat asuntoni. Uskontoni kieltää siivoamisen, koska se on Ylijumalan mukaan alhaista, likaista toimintaa, ja loukkaa sekä minua että Ylijumalaa.
- Voin jättää noudattamatta viranomaisten ohjeita sekä määräyksiä, heidän on ymmärrettävä että noudatan vain Ylijumalan ohjeita.
- Jauhomakkaraa (lihapitoisuus alle 85%) ei saa valmistaa, koska se on pahaa ja loukkaa Ylijumalaa.
No, eiköhän tästä selvitä, kun te vain nyt sopeudutte ja alatte noudattamaan näitä vaatimuksia. Varmaan ihan ok kaikille?
up