Peseydytkö seksin jälkeen?
Eli huuhteletko reikäsi/vehkeesi seksin jälkeen? Itse käyn aina huuhtelemassa paikat. En ymmärrä miten voisin olla peseytymättä, kun alapää on ihan liukas ja sieltä valuu, noh, sitä itseään. Olen nainen siis, ja parisuhteessa miehen kanssa, emme käytä kondomia. Olen ymmärtänyt että kaikki eivät käy pesulla? Selittäisittekö miten pystytte olemaan limaisena seksin jälkeen? Vai eikö teillä tule mitään eritteitä? :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huuhteletko reikäsi/vehkeesi seksin jälkeen? Itse käyn aina huuhtelemassa paikat. En ymmärrä miten voisin olla peseytymättä, kun alapää on ihan liukas ja sieltä valuu, noh, sitä itseään. Olen nainen siis, ja parisuhteessa miehen kanssa, emme käytä kondomia. Olen ymmärtänyt että kaikki eivät käy pesulla? Selittäisittekö miten pystytte olemaan limaisena seksin jälkeen? Vai eikö teillä tule mitään eritteitä? :)
Miksi koet tarvetta avautua tänne moisesta asiasta? Luuletko että meitä kiinnostaa sinun peseytymistapasi millään lailla?
Miksi kukaan normaali-ihminene tuntisi tarvetta kertoa ja udella muiden tapoja?Ei ole ihan tervettä.
Miksi ihmeessä sitten avasit keskustelun? Ihan normaalia on puhua tällaisista asioista.
Aina käyn pissalla ja pikapesulla seksin jälkeen.
Meillä pestään kirjoitti:
Ei kai kukaan voi sanoa, että pesemättömät paikat tuoksuu ja maistuu yhtä hyvälle, kuin pestyt.
Kyllä voi. Minä pidän vaimon luontaisesta tuoksusta. Vastapestynä tuoksua ja makua ei ole, joten koen suuseksin antamisen vähemmän kiinnostavana. Vaimo kylläkin patistaa minut pesulle, jos muistaa. Aina ei muista ja silti on kyrpä suussa ihan mieluusti. Seksin jälkeen passaa peseytyä.
En tietenkään.
miehenä tykkään ja kun olen vielä vähän lihavakin niin illalla kun ollaan nusastu, niin ne spermat ja pillumehujen hiki jää tähän vatsapoimun väliin, niin aamulla housut jalkaan ja töihin, niin päivän mittaan se eritesoppa alkaa tuoksahtamaan niin on niin kiva, kun työpäivän aikana tulee housuista kokoajan sellaista hyvää seksin hajua.
illalla sit töistä tullessaan peseydyn, muuten alkaa iho liian tulehtumaan, mutta joo tykkään!
Ihmiset ihme paljon karttaa normaaleja hajuja, hajuthan on juuri niitä mitkä muistuttaa sua tehdystä ja tulevasta nautinnosta. Nehän on just niitä seksin hajuja!
Mikäs seksi se sellainen on missä ei hajuilla ole sijaa
Vierailija kirjoitti:
No ainakin naisen on peseydyttävä seksin jälkeen jo hygieniasyistä: muuten tulee pissatulehduksia ja muitakin ongelmia. Mökkiolosuhteissa tai auto- tai lentokoneseksissä savett intimit käyvät myös.
Virtsatulehduksen ehkäisyyn riittää se, että käy pissalla. Ikinä en millään saveteilla pilluuni koskisi. Kyllä tuntuisi ärsyttävältä ja jää niistä kaikkea iholle.
Usein hulautan nopeasti käsisuihkulla, mutta voin hyvin vaan pyyhkiä paperilla jos ei ole käsisuihkua. Seuraavana aamuna kumminkin käyn suihkussa.
Meillä pestään kirjoitti:
Kyllä peseydytään molemmat, sekä ennen, että jälkeen.
Ennen seksiä siksi, että se on vähintäänkin toisen kohteliasta huomioimista.
Ei kai kukaan voi sanoa, että pesemättömät paikat tuoksuu ja maistuu yhtä hyvälle, kuin pestyt.Seksin jälkeen siksi, että meillä ei kuulu kummankaan tapoihin olla muutenkaan eritteitä valutteleva märkähousu. Miehen ja naisen ph alapäässä on kovin erilainen, pesemättömyys antaa naisilla hyvän kasvualustan tulehduksille.
Mies käy aina suihkussa töistä lähtiessään ja peseytyy silti aina ennen ja jälkeen seksin.
Itse pesen alapesusuihkulla alapääni ihan joka ilta ennen nukkumaanmenoa, vaikka seksistä ja pesusta olisi aikaa vain muutama tunti.
Olenhan kuitenkin käynyt ainakin pissalla siinä välissä.
Koskaan ei ole ollut tulehduksia, sukupuolitauteja, tai hiivaa.
Kolme aikuista lasta ja seksintäyteistä liittoa takana 32 vuotta:)
Kuulostaa hirveältä. Aika rajoittunutta. Eikä ole mitään kohteliasta huomioimista lähteä pesulle, kun toinen tekee seksiin aloitteen. Itse en edes halua harrastaa seksiä heti suihkun jälkeen ja ärsyttäisi jos mies kävisi muniaan pesemässä juuri, kun ollaan mukavassa tunnelmassa. Normaali ihotuntuma poissa sen jälkeen monta tuntia.
Kohteliasta on se, että peseytyy päivittäin ja siinä vedellä pesee vehkeensä huolellisesti. Menkka-aikana huuhtasen käsisuihkulla pillun ennen seksiä, että menee samalla enimmät veretkin pönttöön mitä on tuloillaan ja tulee vähemmän sotkua sitten.
Ei tarvitse käydä pesulla tai valuttelemassa mitään mistään kun nielee ne spermat. Ihan siisti olo jää.