Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku kokeillut tota XL-S Medicalia, jota mainostetaan nyt kovasti? Millaisia kokemuksia?

Vierailija
10.01.2017 |

Estää siis kaloreiden imeytymistä ruoasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja söisit vähemmän. Ei  noi toimi sen paremmin kuin lahdutuspohjallisetkaan. Itsepetosta pystyy harrastamaan halvemmallakin!

Vierailija
2/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tai vastaavasta aineesta oli täällä joskus keskustelua, siis sellaisesta joka estää rasvan imeytymistä.

Ilmeisesti toimi hyvin niin kauan kuin ei syönyt rasvapitoisia ruokia, mutta yksikin lipsahdus sai aikaan ulosteenhajuisen rasvan valumisen takapuolesta ilman että sitä huomasi. Sitten oli vaatteet ja penkit kakkaöljyssä ja siivous vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tai vastaavasta aineesta oli täällä joskus keskustelua, siis sellaisesta joka estää rasvan imeytymistä.

Ilmeisesti toimi hyvin niin kauan kuin ei syönyt rasvapitoisia ruokia, mutta yksikin lipsahdus sai aikaan ulosteenhajuisen rasvan valumisen takapuolesta ilman että sitä huomasi. Sitten oli vaatteet ja penkit kakkaöljyssä ja siivous vaikeaa.

Olen syönyt nyt kolmisen viikkoa tuota XL-S-rasvansitojaa. Se ei toimi samalla tavalla kuin nuo ripulia aiheuttavat, eli ei todellakaan siis pidä missään nimessä vähentää rasvankäyttöä. Se on nimenomaan rasvansitoja, eli rasvaa pitää syödä.

Tuo jauhe sitoo osan rasvasta itseensä, joten rasvasta saatujen kaloreiden imeytyminen vähenee. Eli laihtuu.

Minä olen laihtunut nyt kolmessa viikossa 4,7 kiloa.

Vierailija
4/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin se toimii kunhan vain muistaa syödä terveellisesti ja liikkua. Ei tuollaista ole mitää hyötyä tai järkeä jos mättää pizzaa ja karkkia vaa naamaan.