Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä netistä löytää tosirakkauden

Vierailija
10.01.2017 |

Kummallista lukea vuoroin miesten ja naisten vinkumista siitä, ettei nettideittisivustoilta löydä kunnollista parisuhdetta.
Minulla on täysin päinvastainen kokemus.
Löysin lyhyen etsinnän jälkeen avioeroni jälkeen ihanan miehen, jota rakastan ja joka rakastaa minua. Meillä molemmilla on lapsia.
Ilmoitukseni ja hänen ilmoituksensa olivat fiksuja ja rehellisiä ja kuvat joita liitimme ilmoitukseen, olivat meidän näköisiämme, eivät siloiteltuja. Olemme akateemisia, älykkäitä, puheliaita, herkkiä, kivannäköisiä, hauskoja, rentoja ihmisiä ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Olemme harrastuksiltamme myös sopivasti erilaisia, joten emme ehkä olisi löytäneet toisiamme baarista tai harrastusten parista (liikumme eri porukoissa).
Ystäväpiirissämme on lisäksemme ainakin neljä paria, jotka ovat löytäneet toisensa netistä.
Mies ehti käydä 7 naisen kanssa treffeillä ennen minun tapaamistani. Olivat kuulemma ihan kivoja, fiksuja naisia kaikki. Itse tapasin viisi kivaa, fiksua miestä ennen tätä suurta rakkauttani.
Sain toki myös muunlaisia yhteydenottoja, mutta en noteerannut seksitarjouksia ym. Jostain syystä jenkkisotilaat lähestyivät minua jatkuvasti mutta etsin rakkautta lähempää (enkä pidä armeijahemmoista).
Kannattaa olla rehellinen ilmoituksessaan - itse paljastin kärkkäyteni ja kärsimättömyyteni ja mies myös ärhäkän temperamenttinsa. Viestittelimme muutaman viikon ennen tapaamistamme ja totesimme, että ajattelemme ja tunnemme samoin asioista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sattui, olen akateeminen, älykäs, puhelias, herkkä, kivannäköinen, hauska, rento ihminen ja minulla on yleisiä kiinnostuksen kohteita. Harmi, sä löysit jo sen :(

Vierailija
2/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai löytää, minäkään en edes muista kuinka monta olen löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja rakkaus on vähän kuin työsuhde. Sellaista ei voi saada ellei ole runsasta aiempaa kokemusta...

Nettideiteillä pyörin aikani, olen hoikka, koulutettu, ihan perusnätti nainen. Juttuseuraa löytyi kivasti mutta ennenpitkää jokainen kysyi aiemmista parisuhteista, kun en halunnut valehdellakaan niin vastasin ettei sellaisia ole ollut ja hups - mies ei enää ikinä vastannut.

Vierailija
4/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea omanikäistään +/- 7 vuotta ja kertoa itsestään rehellisesti.

On hyvä myös miettiä mikä on todella itselle tärkeää.

Itse olen seurustellut koko ikäni miesten kanssa, joilla on sama harrastus kuin minulla. Nyt kun löysin rakkaani, jonka kanssa olen todella onnellinen, meillä on ihan eri harrastukset. Sen sijaan olemme sisimmältämme hyvin samanlaiset.

Rakkaani on myös ihan eri näköinen kuin aiemmat mieheni. Pidän häntä tosi söpönä ja seksikkäänä. Hän on vain hyvin erilainen. :)

Vierailija
5/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ja rakkaus on vähän kuin työsuhde. Sellaista ei voi saada ellei ole runsasta aiempaa kokemusta...

Nettideiteillä pyörin aikani, olen hoikka, koulutettu, ihan perusnätti nainen. Juttuseuraa löytyi kivasti mutta ennenpitkää jokainen kysyi aiemmista parisuhteista, kun en halunnut valehdellakaan niin vastasin ettei sellaisia ole ollut ja hups - mies ei enää ikinä vastannut.

Ikäsi? Aika vaikea uskoa.

Vierailija
6/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syönyt tarpeeksi pillereitä, että kelpaa luuseritkin. Onnea!

Vierailija
7/14 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jutellut sitten kilttimiesten kanssa.

Vierailija
8/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata mitään tindereitä harrastaa - OkCupidissa on fiksuja miehiä. Rehellinen kuva ja rehellinen kuvaus itsestä ja kannattaa tavata myös niitä ei-niin-todennäköisiä.

En todellakaan madaltanut odotuksiani. Olen aina ollut miesten mieleen ja ottajia on riittänyt, mutta en ole löytänyt avioeroni jälkeen itseäni viehättänyttä miestä. Halusin että hän tuntuu juuri oikealta. Ja tuntuu. Aiemmin tosiaan hain jotenkin väärästä kulmasta - nyt tajuan että harrastukset eivät ole pääasia, vaan se, millainen ihmisen sisin on. Meillä on syvä yhteys - riitelemme toki mutta osaamme myös puhua riidat auki ja sopia.

Ap

Vierailija
9/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miinus oli se, että tuntui halvalta olla aika monen miehen höylättävänä ennenkuin se oikea löytyi. Mutta eihän se järvi soutamalla kulu :)

AP

Vierailija
10/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata mitään tindereitä harrastaa - OkCupidissa on fiksuja miehiä. Rehellinen kuva ja rehellinen kuvaus itsestä ja kannattaa tavata myös niitä ei-niin-todennäköisiä.

En todellakaan madaltanut odotuksiani. Olen aina ollut miesten mieleen ja ottajia on riittänyt, mutta en ole löytänyt avioeroni jälkeen itseäni viehättänyttä miestä. Halusin että hän tuntuu juuri oikealta. Ja tuntuu. Aiemmin tosiaan hain jotenkin väärästä kulmasta - nyt tajuan että harrastukset eivät ole pääasia, vaan se, millainen ihmisen sisin on. Meillä on syvä yhteys - riitelemme toki mutta osaamme myös puhua riidat auki ja sopia.

Ap

Olen eri mieltä. Riippuu toki iästä, mutta itse löysin Tinderistä nykyisen poikaystäväni. Okei, rehellisyyden nimissä en varsinaisesti tavannut häntä siellä ensimmäistä kertaa, vaan olimme tavanneet aikaisemmin ohimennen, mutta Tinderin avulla tiesimme, että molemmat ovat kiinnostuneita toisesta. Siitä se sitten lähti... Mutta ei, en suosittele Tinderiä 40+ ikäisille. Teille on ihan omat kanavat :D Nuoremmille se on aivan hyvä, vaikka toki sinne mahtuu niitä ääliöitäkin. Toisaalta se on vaan hyvä, niin oppii deittailun salat kun joutuu käymään niin monilla treffeillä ennen kuin se helmi löytyy.

T: N23

Vierailija
11/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytää kokemuksen mukaan hyvin naisia. Rohkeasti vaan ikähaitari -15 - -10:een ja vain niitä parhaan näköisiä kannattaa yrittää. Näin löytyy joka illaksi vaikka löytyy stadista seuraa, jos oma profiili (hienoja reissukuvia, urheilukuvia, vatsalihakset, Tesla/Porsche jne.) on houkutteleva.

M35

Vierailija
12/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku tuolla oli kirjoittanut minun nimissäni, että olisin antanut kaikille. Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa?

En harrastanut seksiä yhdenkään nettideitin kanssa. Tapasin kerran ja jos ei kiinnostanut, en enää tavannut. Kivoja ja älykkäitä miehiä olivat kaikki jotka tapasin.

On se kumma että jotkut juntit vieläkin kuvittelee että seksistä pitävä nainen on huo*a ja seksistä pitävä mies on kova orhi. Säälittävää. Itse nautin seksistä valtavasti rakastettuni kanssa, en halua kaikkia vastaantulevia miehiä.

Ap

Vierailija
13/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi? Aika vaikea uskoa.

29v, ikisinkku. Nettideiteillä pyörinyt 7 vuotta on-off. Kyllä vaan pakit tulee sillä perusteella että "ai et oo ikinä ollut suhteessa, sussa on varmasti jotain vikaa eikä kiinnosta ottaa selvää mitä se on, moro".

Pitäisikö valehdella että on ollut aiemminkin suhdesäätöjä vai mitä tässä pitäisi tehdä? Olen harkinnut luovuttamista.

Ja kilttimiesjankkaajalle, ihastun lähes ainoastaan nörtähtäviin ujoihin miehiin joita ei yleisellä tasolla välttämättä erityisen komeina pidettäisi. Valitettavasti en kelpaa heille.

Vierailija
14/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa miinus oli se, että tuntui halvalta olla aika monen miehen höylättävänä ennenkuin se oikea löytyi. Mutta eihän se järvi soutamalla kulu :)

AP

Levää kasvaa vain rannoilla ja haju muuttuu.