Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Permis odotusaikana?

15.03.2006 |

Tuli mieleeni kysymys että kannattaako ottaa kiharoita raskaana ollessa? Aineethan ovat aika vahvoja ja olen myös kuullut että raskaana ollessa hiusten laatu muuttuu, niin onko siitä jotakin haittaa lopputuloksessa? Olisikos täällä joku alan ammattilainen joka osaisi vastata?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kyselin just viime viikolla kampaaja-kaveriltani asiasta. Hän sanoi että alkuraskauden aikana permistä ei kannata laittaa niiden voimakkaiden aineiden takia. Ja loppuraskaudessa taas hän ei välttämättä suositellut sen takia kun synnytyksen jälkeen (imettäessä ) hiuksen laatu voi niin paljon muuttua...hiukset ohentua jne.

Tuo on tietenkin yksilöllinen juttu...mulla ensimmäisen odotus niin en tiedä minkä verran omat hiukset muuttuu tai muuttuuko ollenkaa...

Vierailija
2/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole kampaaja, mutta kaveri on, ja se kertoi että odottavien äitien hiukseen ei usein tartu permanentti kun sen ottamista tossa joku aika sitten vielä harkitsin! Tai jos tarttuu, se saattaa kuulemma pikkuhiljaa " liukua" pois. Imetysaikaan saattaa lisäks lähtee hiuksia ja siks ei kuulemma ole hyvä tehdä niin rajua käsittelyä hiuksiin odotusaikana, vaikkei aineista sinällään noin yksittäiskäsittelynä vauvalle varmasti mitään vaaraa olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla