Tylsää olla työtön
Miten te muut työttömät saatte päivänne kulumaan?
Valmistuin vähän aikaa sitten maisteriksi ja jo nyt tylsää olla vain kotona tekemättä mitään.
Ongelma minunkin alalla se ettei töitä minun alalla Mol.fi-sivustolla ole.
Kommentit (25)
No, minäkin kuulun niihin, jotka aina keksivät tekemistä ilman varsinaisia töitä, mutta ymmärrän hyvin, että vastavalmistunut ap haluaisi päästä tekemään sitä, mihin koulutuksen on saanut. Ihan normaalia se on, enkä halua vähätellä sitä "mielen köyhyydeksi".
Harmittaa ja surettaa nuorten puolesta, jotka jäävät tyhjän päälle heti valmistuttuaan.
Selailen palstaa, pelailen, lenkkeilen, luen, selaan tinderiä/käyn treffeillä/baarissa, soitan kitaraa, kasaan pienoismallia, pyöräilen, heittelen koripalloa, kiertelen kauppoja...
Ikävämpää on se, että olen tällä hetkellä kipeänä, enkä voi tehdä niitä asioita, joita haluaisin tehdä. Ei tunnu millään parantuvan kunnolla.
Itse lähden uudestaan opiskelemaan. En näe mitään syytä maata enää kotona, eikä miellyttävää työpaikkaakaan löydy.
Olin työttömänä kauan,sitten välähti.Ryhdyin mieshu*****i,naisille.
Mä oon ollut kohta vuoden työttömänä siitä kun valmistuin. Kyllä tää alkaa oikeasti välillä tylsäksikin käydä. Voishan sitä vaikka matkustella (en ole ikinä käynyt ulkomailla) mutta kun muut ovat töissä eivätkä pääse lomailemaan. Eikä sitä rahaakaan kyllä pahemmin ole, että halpa reissu täytyisi joka tapauksessa tehdä. Kesä meni ihan kivasti kun oli tapahtumia ja muillakin oli kesälomia. Joulun aikakin meni kivasti. Nyt taas tylsää. Tympii tämä kotona olo ja se ettei tule tehtyä mitään järkevää.