Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten uutisissakin sanottiin, ettei saa lasta laittaa ostoskarryihin kengat jalassa! Mista ihmeesta av-palstalaiset saa aina ensimmaisena tietaa kaiken? Ei ummarra!

Vierailija
15.03.2006 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos lapsella on jalat, niin mikä on ongelmana?

Vierailija:

Joko se on ratkaistu mihin yli 15 kg lapsi laitetaan ostosreissulla, jos kärriin ei saa laittaa?

Vierailija
22/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ostokset suoraan kotiin steriilissä paketissa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva on kantokopassa kärryissä " isossa osassa" ja olen pitänyt koppaa ajoittain maassa! Varmasti on linnunpaskaa joka paikassa.

Vierailija
24/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Pistetäänhän niitä kaupan koreja maahan ja sitten ne pinotaan päällekkäin, nekö ei sitten ole tartunta vaarallisia kun pistät sinne salaatit ym ruuat? Ostoskärryt missä lapsi seisoo/istuu on nyt sitten ongelma? Ketähän ääliöitä tuonkin ohjeistuksen on laatinut?

Vierailija
25/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätkää ostoksenne kangaskasseihin, niin ei joudu ostokset kärryn osien kanssa kosketuksiin.

Eikä tarvitse niitä luontoa kuormittavia muovikassejakaan kassalta ostaa...

Vierailija
26/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meilläkin erikseen kylmäterminaali elintarvikkeille, niin voi pojat jospa vaan tietäisitte kaiken...

Vierailija
27/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi likaisia siitä huolimatta -> lapset kenkineen kulkevat niissä ja pölyä kertyy. Yököttää laittaa sinne ruokaostoksia (ei edes liity lintuinfluenssaan mitenkään tuo yökötys). Onpas hyvä, kun kaupat velvoitetaan pesemään kärryjä useammin! Täällä ei varmaan ole pesty moneen vuoteen.

Voisitteko te, jotka ette saa lastanne kulkemaan nätisti mukana kaupassa, ottaa kuitenkin ne kengät lastenne jaloista pois niissä kärryissä? Voisitte myös ottaa lapsenne enemmän mukaan ostosten tekoon: saisivat hakea hyllyistä tavaraa. Kyllä meidän 3-vuotias osaa jo tehdä niin ja 1,5-vuotiaskin kävelee nätisti kaupassa mun perässä tai vieressä.

Vierailija
28/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset vain hymyilevät ystävällisesti!

Tätä viestiketjua lukiessa olen niin ikionnellinen, kun ei tarvitse olla siellä alakuloisessa Suomessa tappelemassa saako lapset laittaa kärryihin vai ei.

Suomi on yksi lapsivihamielisimpiä maita, jossa olen lasten kanssa käynyt. Kaikkea vahdataan, kaikki kielletään. Ei avata ovia, ei auteta lasten kanssa liikkuvia. Ja hämmästyttävää kyllä naiset ovat tämän asian suhteen juuri niitä pahimpia.

Käärikää ne ruokatavaranne vähän napakammin. Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka moni flunssa-aikana yskiä pärskyttää niihin kallisarvoisiin patonkeihinne? Kaivaa nenäänsä ennen kuin koskee irtomyynnissä oleviin pulliin ja leipiin, piirakoihin ym.? Ja entäpä kuinkahan moni todella pesee kätensä kun käy vessassa? Tulee sitten sikamaisen likaista autonrattiaan pyöritellen kauppaan, likakäsillä avaa ovet, työntää kärryt ja hipeltää tuotteet juustohyllyssä ja hedelmäosastolla?

En sanoisi, että lapset niitä pahimpia likaajia ovat.

Vierailija
29/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä en vaan ymmärrä sitä, miten joku on KOSKAAN voinut laittaa lasta likaisissa tamineissa ruokakärryyn!!! Kauppojen salaatit ja yrtit on avonaisissa pusseissa. Uudet vaatteet tulee heti likaisiksi yms. yms. Käsittämättömiä juntteja äideistä onkin löytynyt. Itse en kaupoissa toisia äitejä tarkkaile ja tämä asia tuli minulle todella suurena järkytyksenä, miten joku voi olla niin PÄSSI. Likainen lapsi ostoskärryihin... :-(((((((((

Vierailija
30/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla saavat olla edelleen, mutta säilytyspaikasta pitää tehdä umpinaisempi.

Vierailija
31/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miten ajattelit, että tavarat saadaan parkkipaikan kaukaisimpaan nurkkaan ilman kärryjä? Varsinkin, jos on lapsi mukana. Minä en ainakaan selviäisi neljän kassin ja lapsen kanssa autolle ilman kärryjä.

Ja tuskin juuri kukaan lähtisi tavarat vietyään viemään kärryjä takaisin kauppaan, jos siis kärryillä saisi viedä tavarat autoon, mutta muuten niitten pitäisi olla sisällä.

Eli en nyt sanoisi, että helpommalla selviää.

Vierailija
32/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tulla ehkä halvemmaksikin kuin muut toimenpiteet....

Vierailija
33/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tarvi kiittää....

Vierailija
34/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saattavat jopa olla likasemmat, jos oikein on ryömitty...

Vierailija
35/35 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin osa av-mammukoista ymmärtää /välittää siitä vieläkään!

Ja onhan kielto ollut aina olemassa, jos kauppiailta kysytään, ei niissä kärryissä ostospuolella saa istua koskaan, olipa tautia liikkeellä tai ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme