He ovat Miss Plus Size -kisan ihanat finalistit!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005038415.html
huh HUH kerrankin oikeita NAISIA eikä mitään luu ranko teini hupakkoja!!!
Kommentit (99)
Tämänkin kisan perimmäinen tarkoitus on tehdä rahaa jollekin, kisaajat saavat jotain tuotepalkintoja mutta taustajoukot keräävät isomman potin kaikenlaisella oheisbisneksellä, ja kukahan siellä taas taustalla häärää.
Täällä moititaan sitä, kun noi kilpailijat ilmoittaa käyvänsä salilla "Eipä paljo näytä salilla käyvän kun tollanen läski!" No vittu souuuu?? Mikään ei teille näköjään riitä.. Jos lihava ihminen ei käy salilla, niin sillon se on laiska possu joka mussuttaa suklaata sohvalla päivät pitkät. Sitten jos sanoo käyvänsä salilla, niin sitäkin asiaa nauretaan ja mollataan :D
Voihan sitä käyä salilla vaikka lihava onkin, ei se tarkota, ettei toi voi käydä salilla "koska on noin läski!", eihän ne kilot heti siitä pois karise! Eikä kaikki lihavat käy salilla välttämättä laihduttamisen vuoksi, vaan kunnon kohottamisen vuoksi.
Jokainen heistä on paremman näköinen kuin se uusi Miss Helsinki.
Ihan samalla tavalla ei jotkut halua ymmärtää kritiikkiä ylipainoa kohtaan, miksi siinä on muka jotain hienoa ja mahtavaa. Hirveä terveysriski, vaikuttaa myös itsetuntoon negatiivisesti aika monilla ja kumppanin saantiin, voi vaikeuttaa normaalia elämistä kohtuuttomasti, työstä suoritumista jne.
Kyllä sen ylipainon negatiivisista puolista pitää pystyä keskustelemaan rehellisesti, kun ei se välttämättä ole niin fantastista ja ihanaa, ei ainakaan siinä määrin, että pitää suorastaan ylistää kuinka mahtavaa on olla ylipainoinen, sillä eihän se sitä monien kohdalla ole.
Ei voi kuin sääliä noita IS kommenttien beta-cuck ukkoja. Siellä kieli ruskeana ollaan toteamassa kuinka upeita naisia on taas esillä :D Vai ovatko nämä epämiehet jo henkisesti niin kuohittuja että jokainen tursas on joku suurikin palkinto jota pitää kehua.
Oi aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin sääliä noita IS kommenttien beta-cuck ukkoja. Siellä kieli ruskeana ollaan toteamassa kuinka upeita naisia on taas esillä :D Vai ovatko nämä epämiehet jo henkisesti niin kuohittuja että jokainen tursas on joku suurikin palkinto jota pitää kehua.
Oi aikoja...
Varmaan ne fetissimiehet vauhdissa.
Hassua kun kaikki harrastavat muka niin hirveästi liikuntaa ja silti ovat noin tuhdissa kunnossa.
Kaikki jotain sali- fitness muijia. Missä aidot xl naiset?
En ymmärrä, eihän esim numero 9 ole edes iso! Ei varmastikaan edes ylipainoinen, todennäköisesti painoindeksiltään pyörii siinä 24-25 paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, eihän esim numero 9 ole edes iso! Ei varmastikaan edes ylipainoinen, todennäköisesti painoindeksiltään pyörii siinä 24-25 paikkeilla.
Älä nyt viitsi.
vitosella ja seiskalla kauheimmat jokinorsun kropat. yök. 5 olisi tosi kaunis hoikkana tai normipainoisena.. nuorentuisi ainakin kymmenellä vuodella. nro 9 ei näytä niin lihavalta, hieman chubby mutta tuosta ei ole suunta kuin ylöspäin.
Miettikää jos olisi joku "mr little extra" kisa jossa olisi kaljamahaisia ukkoja joista jokainen ilmoittaisi harrastavansa vähintään paria urheilulajia. Voi sitä räkätyksen ja naurun määrää tälläisessä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos olisi joku "mr little extra" kisa jossa olisi kaljamahaisia ukkoja joista jokainen ilmoittaisi harrastavansa vähintään paria urheilulajia. Voi sitä räkätyksen ja naurun määrää tälläisessä ketjussa.
Kyllä av suhtautuisi heihin myös sivistyneesti ja sivutolkulla jauhettaisiin kuinka isot luut heillä on. Koska kaljanjuonnista ja epäterveistä elämäntavoissa elämäntavoista maha ei voi johtua, ne luut, ne luut.
En nyt itsekään ihan täysin ymmärrä tämän kisan pointtia, mutta ihmetyttää silti että monet kuvittelevat ettei lihava ihminen voisi olla liikunnallinen. Itselläni on painoindeksi 30 ja olen koko elämäni harrastanut paljon liikuntaa. Olen mm. juossut puolimaratonin aikaan 2h 4 min ja nostan penkistä 60 kg (olen nainen). Valitettavasti sairastan myös ahmimishäiriötä joten ylenpalttisen syömisen seurauksena olen myös lihava, vaikka liikunkin paljon. Toki en miltään järkyttävältä läskiltä edes näytä, koska minulla on lihasmassaa hieman enemmän kuin keskivertonaisella.
Ihan nättejä naisia minun mielestä mutta niistä kisan järjestäjistä sekä niiden motiiveista en ole vakuuttunut.
Juu IHANIA kun ovat pullukoita.
Esim vs-malleista tms ja miss suomi-finalisteista ei ole ikinä tuollaista otsikkoa av:lla. :D vaikka ovat kauniita ja siis oikeasti kauniita.
Ap on paksu.
Mutta miksi heillä kaikilla on urheiluvaatteet? Eikö se nyt ole sanomattakin selvää ettei sitä harrasteta xD
Kuka ihan oikeasti ostaa niitä Jutta G vaatemerkin vaatteita?
Tämä kilpailu on erittäin rasistinen. Siitä puuttuu lihava isonenäinen neekerі!
Miten näin monella menee koko homman pointti ohi? Ideana on selvästi se, että Jutta pääsee mainostamaan plusmallistoaan ja ylipainoiset naiset saa kivaa vaatetta päälle ja roolimalleja, että lihavakin voi harrastaa liikuntaa. Eli Jutalle rahaa ja yhä useampi ylipainoinen hakeutuu salille. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana? Ja miten muka lihavuutta glorifioidaan tässä? Eiköhän tässä vain kannusteta liikunnan aloittamiseen.
Olen koko elämäni ollut joko normaali- tai alipainoinen, mutta en voi ymmärtää tätä lihavien demonisointia. Mikä tarve on lytätä muita, jos kerran on niin tyytyväinen omaan itseensä ja elämäänsä :D