Eikö raskaus yhtään iljetä? Ajatus, että joku alien siellä mahassa möngertää?
Luulisi, että sitä kokoajan miettii tuleeko sieltä mahan läpi sellainen mato kuin Sigoruney Weaverillä.
Kommentit (33)
pelottava ajatus. koeputket käyttöön! pysyy torvikin priimakunnossa.
Miehenä olen tyytyväinen omaan osuuteeni tässä prosessissa.
Raskaus ei iljetä mutta se synnytys on vähän kyllä... yök.
Kaikki ne jutut mitä sieltä silloin tulee ja sitten se jälkipyykki...
Miehenä en kannata munan hautomista. Nainen saattaisi vaikka joskus jättää tulematta takaisin ja muna jäisi minun harteille. Omissa munissani on jo tarpeeksi tekemistä.
Silloin on kieltämättä kyllä aika spooky tunnelma kun isomman mahan kanssa vauva alkaa työnnellä jalkaansa/kyynärpäätänsä mahaa vasten mikä näkyy ihmeellisenä muljuntana.
Mutta ennemminkin minua itseasiassa ahdistaa ajatella vauvaa kohdussa. Miettikääpä itse, aivan sykkyräisesessä asennossa ilman kunnon mahdollisuutta liikkua, pimeässä ja veden alla. Kammottavaa...
Voisko sen muksun ottaa toviksi ulkoilemaan?
Miehet hautomaan munia että naiset pääsevät tuulettumaankin! Hyvä idea ! Kehittäkää lapsimuna!
Vierailija kirjoitti:
Miehet hautomaan munia että naiset pääsevät tuulettumaankin! Hyvä idea ! Kehittäkää lapsimuna!
Mun haarojen välistä löytyy, tuu lutkuttaa. Olen hautonut sitä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on kieltämättä kyllä aika spooky tunnelma kun isomman mahan kanssa vauva alkaa työnnellä jalkaansa/kyynärpäätänsä mahaa vasten mikä näkyy ihmeellisenä muljuntana.
Mutta ennemminkin minua itseasiassa ahdistaa ajatella vauvaa kohdussa. Miettikääpä itse, aivan sykkyräisesessä asennossa ilman kunnon mahdollisuutta liikkua, pimeässä ja veden alla. Kammottavaa...
Haa, onhan olemassa joku toinenkin joka pohtii sikiön olemusta kohdussa. Ei muakaan vaivanut juurikaan ajatus vauvan kantamisesta sisällä, mutta koin joskus ahdistavaksi sen, kun mietin miten se sikiö pärjää siellä ahtaassa, pimeässä, vedentäyttämässä pussissa ilman suun kautta menevää ravintoa. Kuulemma sikiöt viihtyvät hyvin kohdussa, mutta mistä sitä voi olla aivan varma etteikö siellä olisi edes ajoittain tukalaa.
Niin, mistä sen tietää, ett ne nauttivat olostaan siellä? Onko muka vaihtoehtoja?
Mun kaveri pelkäs kuullemma koko raskauden ajan että sen vatsasta ryömii joku ei ihmismäinen olio sitten synnytyksessä että joo, kyllä joitakin hirvittää.
Varmasti löytyy tapauksia jossa lapsi ei ole "tuntunut omalta". Varmasti pitkä 9kk.
Onhan se outoa, muniminen olisi paljon normaalimpaa.
Mä näin koko esikoisen odotusajan joka yö unia missä synnytin mitä kamalimpia hirviöitä. Välillä sieltä tuli jauhelihan tapaista mössöä, välillä läpikuultavia mustekaloja ja skorpioneja, välillä yhdellä jättisilmällä varustettuja verisiä hirviöitä. Oli kammottavia unia...
Ei ällötä enkä ole koskaan tuollaisia miettinyt. Ei se mikään alien ole vaan pieni vauva.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri pelkäs kuullemma koko raskauden ajan että sen vatsasta ryömii joku ei ihmismäinen olio sitten synnytyksessä että joo, kyllä joitakin hirvittää.
Minkähän alienin kanssa se sun kaveri oli paneskellut kun tollaista piti pelätä...
Mun kohtu oli normaalia pienempi ja vauvalla oli ollut niin ahdasta että jaloissakin oli aluksi virheasento. Tuosta myös johtui että näin sikiön liikkeet todella selvästi, erotin mm. kylkiluut kun se oikein painautui vatsanahkaa kohden, tunsin ja näin myös sikiön harjoitushengitykset ja otin kerran sen kantapäästä kiinni (pelästyi kamalasti).
Vierailija kirjoitti:
Ja loppuvaiheessa vielä pää alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän alienin kanssa se sun kaveri oli paneskellut kun tollaista piti pelätä...
irak?
Ihmisenkin pitäisi munia kuten linnut ja matelijat. 9kk haudottaisiin niitä munia ja välillä voisi komentaa miehenkin hautomaan jos haluaa tehdä jotain kivaa.