Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihan oikeesti laihtua, jos syö rasvaa?

Vierailija
09.01.2017 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska merkittävin lihottava tekijä on hiilihydraatit, ei rasva. Jos hiilihydraatteja vähentää niin rasvaa syömällä voi laihtua. Toisekseen rasvaa vaan ei pysty paljoa syömään, kokeile vaikka.

Vierailija
2/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihtua haluaa, niin silloin on syötävä rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja sunhan on pakko syödä rasvaa, koska muuten lähtee henki. ALA ja LA eivät ole mitään valinnaisia ravinteita.

Ei rasva lihota yhtään sen enempää kuin proteiini tai hiilarikaan. Kalorikaan ei lihota. Ylimääräiset kalorit suhteessa kulutukseen lihottavat, riippumatta siitä, mistä ne on tulleet.

Vierailija
4/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nimenomaan juuri rasvaa syömällä laihtuu. Mutta ei jos samalla mättää hiilareita. Pitää jättää hiilarit pois ja syödä rasvaa. Laihduin itse sillä juuri 16 kiloa.

Vierailija
5/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa ja proteiinia "pitää" syödä tietty määrä päivässä, että kroppa toimii. Hiilareilla sitten säädellään sitä, laihdutetaanko vai kerätäänkö massaa.

Vierailija
6/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa ravinnosta yhtään rasvaa, elimistö pitää kynsin hampain kiinni siitä olemassaolevasta. Rasvaa nimittäin tarvitaan elimistön toimintoihin... Rasvan laatuun kannattaa tosin kiinnittää huomiota (hyviä lähteitä esim. lohi, avokado, monet pähkinät). Yleensä sopiva määrä rasvaa on n. 1g/kilo eli jos painat 70 kiloa, 70g rasvaa päivässä.

Vierailija
7/7 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon ollut keräyslinjalla lähiaikoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi