Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frozen on yksi yliarvostetuimmista animaatioelokuvista koskaan

Vierailija
09.01.2017 |

En ymmärrä miksi sitä hehkutetaan. Todella perinteinen Disney-satu prinsseineen ja prinsessoineen. Yksi huonoimpia Disney-animaatiota vähään aikaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frozenin juoneen on tungettu ihan liikaa kaikkea. Minä pidin Let It Go -laulusta ja Elsasta hahmona, mutta ne eivät riitä siihen, että jaksaisin leffaa katsoa uudestaan. Anna ja Olaf olivat todella ärsyttäviä hahmoja, ja Olaf oli oikeastaan aika turhakin.

Oli muuten aika jännä, että kun Frozen ilmestyi, sille oli aika monessa lehdessä annettu arvosanaksi noin 3/5. Vasta kun leffa sai suurta suosiota, kriitikotkin alkoivat hehkuttamaan sitä...

Mutta pääasia, että lapset tykkäävät. Heillehän Frozen on tehty.

Vierailija
22/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse yli siitä että Anna on punapää ja Elsa blondi eikä toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Harmi muutenkin, ettei Disney tee enää perinteisiä, käsinpiirrettyjä elokuvia. Olisi mukavaa vaihtelua tietokoneanimaatioille.

Vierailija
24/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On prinsessoja ja prinssejä, mutta tässä tarinassa prinsessaa ei pelasta prinssi vaan sisko.

Vaan lapset rakastaa Elsaa, jolla on taikaa.

Vierailija
25/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulukohtauksesta yksi koodaus on huonoudessaan päätynyt meemiksi ja yleiseksi vitsiksi.

Vierailija
26/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en siitä hirveästi tykännyt enkä mä etenkään tajua miten Elsa on se kaikkien suosikki. Onhan sillä ne siistit taikavoimat, mutta muuten se vaan marisee koko leffan ajan siellä linnassa. Anna on leffan oikea sankari, mutta ketään ei kiinnosta se.

Ihan samaa olen miettinyt. Pidän paljon enemmän Annasta.

Vierailija
27/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla huonoin leffa disneyltä.

Vierailija
28/30 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostajat taitavat olla lähinnä päiväkoti-ikäisiä, ja heillä on oikeus mielipiteisiinsä, omilla kriteereillään. Makuasioita.

Nimenomaan luulen että elokuvan suurimmat kriitikot ja ylistäjät ovat juurikin näitä itsekkin pikku prinsessoita. Muutenkin Frozen taitaa olla yksi ainoita prinsessa leffoja tällä vuosikymmenellä joten aika luonolllista että juuri sitä hehkutetaan niin paljon. Ja se biisi onnistuttiin kyllä hyvin kaupallistamaan, joten sitä ei kovin moni onnistunut vältämän, syy seuraus.

Kyllähän ennen Frozenia tuli Tangled (2010) ja siinä on Tähkäpää. 2016 tuli taas Vaiana ja hänetkin luultavasti lasketaan prinsessakaartiin.

Vierailija
29/30 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
30/30 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin se on yliarvostettu? Imbd:n katsojalistalla se ei edes ole 100 yleisönsuosikin joukossa. Siellä on animaatioista mm. Spirited away, Lion king, Finding Nemo, Toy story 1&3, Wall-e, Up. Inside Ou, Zootropia, Totoro, Princess Mononoke, Grave of the fireflies, Beauty and the Beast, Max and Mary, Monsters Inc..

Minusta tuo Toy Story on yliarvostettu. Mut nää on näitä makuasioita, sanoi Peni kun muniaan nuoli.

Grave of the fireflies 🔥🔥

On kyllä ihan eri luokan elokuva kuin Frozen, ei voi todellakaan näyttää nykylapsille. Eiköhän noita listoja tee enemmän aikuiset kuin Frozen-ikäiset.