38v sinkkunainen vastaa miesvaatimuksestaan
Tämä kun on ollut niin tapetilla viimepäivinä.
Ok. Sanotaan se, että on ollut 4 vakavasti otettavaa miestä elmässäni joista viimeisin lähti 2 vuodeksi vankilaan törkeästä pahoinpitelystä.
Ensirakkauden kanssa lapsi. Olin 15v kun alettiin, lapsi sai alkunsa kihlayönä. Siitä alkoi rajoittaminen ja hakkaaminen. Minä en enää päässyt yhtään mihinkään, koska raskaus. Jos halusin vaikka äidilleni, ei onnistunut.
Kommentit (22)
Mikä ihmeen "miesvaatimus"
Kyllä on omituinen otsikko
Mulle jäi hämäräksi mikä tämän ketjun tarkoitus on.
Ilmeisesti kiltteys ja kunnollisuus ei ole ainakaan ollut vaatimuksissa. Eihän ne mitään vaatimuksia olekkaan vaan ihan perusominaisuuksia jokaisessa miehessä...
Kyseessä on ilmeisesti 2v sopimus. Kunnes jännä pääsee vapaaksi.
Ilmeisesti vaatimuksena on hakkaava renttu
38-vuotias yh jolla lapsi naistenhakkaajan kanssa. Minulla on sinulle ikäviä uutisia, käytännössä kukaan mies ei huolisi sinua edes hoitomaksua vastaan.
Ainahan voit vaatia mitä vaan mutta ketään ei kiinnosta.
Ehdottomasti ei missään tilanteessa väkivaltaa. Seksistä pitävä. Vähintään normi kalu. Huumorintaju ja romantiikkaa haluaisin myös. Eipä mulla muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ilmeisesti 2v sopimus. Kunnes jännä pääsee vapaaksi.
Leasing mies :D
Vaatimuksesi siis on että miehen pitää olla jännä ja väkivaltaan kykenevä. Muuten ei kelpaa. Tätäkö tarkoitit?
Harmi siihen meni mahdollisuuteni 😕 minulla ei ole normikalua vähintäin. Minulla on iso ja merkittävän kokoinen Peenis.
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias yh jolla lapsi naistenhakkaajan kanssa. Minulla on sinulle ikäviä uutisia, käytännössä kukaan mies ei huolisi sinua edes hoitomaksua vastaan.
Aloittajan kannattaa etsiä mies maaseudulta. Heille kaikki käy ja mahdollisesti häiriköivä ex pannaan järjestykseen koko banjonsoittajaporukan voimalla.
Ainakin hän on vastannut vaatimuksistaan mustelmilla, jos oikein ymmärrän.
Pitääkö olla linnatuomio vai riittääkö sakot?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kysymys. Kelpaisin kyllä monellekin. Voi sinua 😐. Miksi pitää olla noin olevinaan parempi muita? Ei haluttaisi olla kengissäsi 😉.
Sinä isokalu, laita yhteystiedot 😋
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kannattaa etsiä mies maaseudulta. Heille kaikki käy ja mahdollisesti häiriköivä ex pannaan järjestykseen koko banjonsoittajaporukan voimalla.
Laatuvaatimukset ne on täällä maallakin!
t. peräkammarin isäntä
Mitä sitten, kun jännä pääsee vankilasta?
m36
Hei, minä muuten sain lapseni 18-vuotiaana ja hän nyt jo armeijaikäinen, ja minä 37v, eli EN OLE ENÄÄ YH, KOSKA EN OLE KENENKÄÄN HUOLTAJA ENÄÄ.
VITUTTAAKO?
veronpalautuksestanne näette alaikäisten huollettavien määrän
No mitkä ne vaatimukset on?