Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin tatuointi. Koko elämä meni uusiksi:(

Vierailija
09.01.2017 |

Opiskelen/opiskelin unelma ammattiini, jonka opinnot piti jättää kesken. Pelkään koko ajan uutta kohtausta ja en uskalla käydä juuri missään :'(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko leima ottassa?

Vierailija
2/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sitten hakaristi tai joku muu vastaava symbooli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! :(

Mie niin ymmärrän sun tuskas, mullaki todettii 3 vuotta sitte tatuointi ja koko elämä ollu yhtä paskaa sen jälkeen. En kykene muuta tekee ku makaa sängyssä ja itkeen. Mieski on kyllästyny tähä mun alakuloon ja itkuun ja uhkas jättää mut. Muttako se ei käsitä mitä mie käyn läpi ja et kui raskasta tää on!

Jaksuhalit <3

Vierailija
4/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä ihan otse aiheutettu sairaus.

Kannattais vähän miettiä elintapoja, jätä se pullo pois.

Vierailija
5/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taidettiin todeta mielipaha, kun kaikki eivät pitäneetkään tatskatuista naisista. *polkee jalkaa vimmatusti*

Vierailija
6/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee raastimella pois.

Vierailija
7/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan... tribaali alaselässä? :((((( Mulla kävi niin etten edes itse huomannut vaan vasta yksi nainen uimahallissa sanoi!

Vierailija
8/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ilmestynyt selkään pepusta hartioihin asti ulottuva tribaali tatuointi. Mieheni häpesi sitä kylpylässä ja kielsi mua käyttämästä enää kesällä spagettiolkaimellisia toppeja.

Vierailija
9/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! :(

Mie niin ymmärrän sun tuskas, mullaki todettii 3 vuotta sitte tatuointi ja koko elämä ollu yhtä paskaa sen jälkeen. En kykene muuta tekee ku makaa sängyssä ja itkeen. Mieski on kyllästyny tähä mun alakuloon ja itkuun ja uhkas jättää mut. Muttako se ei käsitä mitä mie käyn läpi ja et kui raskasta tää on!

Jaksuhalit <3

Pitäs kriminalisoida nähtävästi syystä tai toisesta syyntakeettomien ihmisten tatuoiminen ankarasti. 

Ensin testata että tatuoitava on selvistä päin, eikä minkään tolkun käyttämistä haittaavan aineen vaikutuksen alaisena.  Ei tulis tollasia tilanteita, jossa tatuoitu yllättyy jossakin vaiheessa itsessään olevasta tatuoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan