Miksi tatuointeja on yleensä vain kauniilla epävarmoilla ihmisillä
Kommentit (16)
Läskeillä akoilla on usein kauhea määrä tatskoja. Luulevat peittävänsä kaikki läskinsä.
Höpö höpö. Kyllä kaikennäköisillä on tatuointeja. Itse en niistä tykkää mutta joillekkin ne todella sopivat ja tuovat persoonaa esiin.
Olen keskiviikkona menossa näyttämään tatuointi-ideaani. Jännittää jo nyt, vaikka tiedän saavani rahat kasaan vasta ensikuussa! :D Jännää!!! N19
Wtf nyt taas :D Kaiken näköisillä ihmisillä on tatuointeja, ei liity tämäkään asia millään tavalla kauneuteen taikka rumuuteen.
Yleensä tatuointeja on henkisesti heikoilla johon yhdistyy impulssikontrollin puutteellisuus. Päin vaston kuin luullaan nämä ihmiset eivät ole mitään individualisteja vaan todellisuudessa kapinallisen kulissien takana on pelokas konformistinen pikkusieluisuus jolle on tärkeää että on joku vahva johtaja tai yleinen mielipide.
Rumilla yleensä ja tatuointi ei ketään kaunista, joten vielä rumemmaksi muuttuu.
Kyllä niitä on myös rumilla ja tavallisillakin joilla on heikko itsetunto.
Minä olen ruma kuin rantapiru, mutta ei minulla ole ainoatakaan tatuointia. Tosin itsetuntoni on sen verran kunnossa (lue: tiedän kyllä myös vikani), että en tarvitse tatskoja senkään tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään liity itsetuntoon vaan siihen kuinka ohjailtavissa ihminen on. Tuota kutsutaan myös autoritaariseksi persoonallisuudeksi.
yleensä parittajat merkkaavat jotta saavat omaisuutensa takaisin jos pakenee.
Kuka mieltää WT-naiset (ja miehet) kauniiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään liity itsetuntoon vaan siihen kuinka ohjailtavissa ihminen on. Tuota kutsutaan myös autoritaariseksi persoonallisuudeksi.
Mutta eikö tatuoimattomuus juuri ole sitä että uidaan virran mukana kun ei uskalleta erottua muista?
En ole vielä nähnyt ainoallakaan kauniilla ihmisellä tatuointeja.
Tatuoiteihin kun yhdistää vielä sivukaljun ja nenärenkaan niin on jo kuin Keravan wt karikatyyri:D Välillä on tullut mieleen että onko tämä ihan todellista kun noita tatuoituja nenärengas wt naisia näkee useita samalla pyörähdyksellä stadissa. Järkyttävää on että monilla on vielä tatuoiteja kaulassa, käsissä ja jalkaterissäkin. Niin että niitä ei voi kätkeä edes pitkähihaisella paidalla tai pitää edes sandaaleita ilman että tatuoinnit näkyvät.
Näinpä.