Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se nyt vaan on tyhmää ostaa Gigantista

Vierailija
09.01.2017 |

Nyt on sen verran maksimaalinen painajaskokemus ollut Gigantin kanssa, että täytyy tosiaan varoittaa nyt tännekin. Ilmeisesti se "halvempi hinta" on leikattu reippaasti pois asiakaspalvelusta. Ja kun vähän tarkemmin kattelee netistä, niin en todellakaan ole ainoa. Gigantissa asiakas on pulassa. Hyvästi Gigantti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä - samat on kokemukset asiakaspalvelusta sekä netissä että Forumin Gigantissa!

Vierailija
2/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut tilaamiani tuotteita gigantista. Ne on kyllä netissä myynnissä, mutta mystisesti tuotteita ei sitten olekkaan olemassa. Kaupat on aina peruttu pitkän odottelun ja monen toimitus viivästyy viestin jälkeen. En tiedä miten se yritys edes on pystyssä enää.

Mitä ap tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kauhea paikka on. Puhelimen huoltoa joutui odottaman viikkoja ja sitten ilmoittivat ettei korjaus tule huollon piikiin ja rikkinäisen puhelimen lunastaminen lähemmäs 50e!

Vierailija
4/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä lähti kesken kalliin tv:n ostotapahtumaa heruttamaan seuraavalle juuri kun olin tilaamassa häneltä tuotteen. Antoi odottaa 10 min jonkun hienomman asiakkaan takia, jonka jälkeen lähdin ja jäi telkut ostamatta.

Vierailija
5/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen kokemus puhelimen kanssa.

Vierailija
6/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ollut mitään ongelmia Gigantin kanssa, kaikki toiminut hyvin!

Vierailija
7/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantilla on tapana mainostaa jotain ale tuotetta mutta todellisuudessa liikkeeseen tulee yksi kappale tätä tuotetta ja kaupataan sitten kalliimpaa, vastaavaa tuotetta kun ale tuote "loppu" ;)

Vierailija
8/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin gigantista tietokonehiiren joka ei sitten toiminutkaan(hiireen ei tullut mitään "eloa"), joten kävin vaihtamassa sen uuteen. Tämä uusi hiiri ei myöskään toiminut (vasen klikkaus ei toiminut), joten kävin taas vaihtamassa sen toiseen, joka ei sekään toiminut (Klikkaus toimi vain, jos painoit hiirtä tietystä kohdasta tietyllä tavalla samaan aikaan kun yritit klikata (kosketushäiriö?)). Tämän kolmannen kerran jälkeen palautin tuotteen ja ostin vastaavan toisesta liikkeestä ja tämä hiiri toimii täydellisesti edelleen.

Tuonkin epäonnisen kerran jälkeen olen edelleen joutunut toisinaan asioimaan gigantissa, mutta hiirtä en sieltä enää kyllä yritä ikinä ostaa.

Vierailija
9/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias kun joudut Gigantin asiakaspalvelun kanssa tekemisiin.

Vierailija
10/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50. Aletuotteita ei yleensä pienemmissä paikoissa koskaan ole. Ne ovat olleet loppu jo alen alkamispäivänä 10.15 kun kauppa aukeaa klo 10. Yleensä on tilattu vain 1-2 kpl/myymälä. Tilalle tarjottiin tuplasti kalliimpaa, kun printteria yritettiin ostaa. Ei ostettu, ostettiin muualta. Kavereilla samoja kokemuksia. Mummo osti televisionsa ja se nyt oli ihan ok ja huoltokin pelasi hyvin. Eli joskus toimii joskus ei. Ei ne voi aina kusettaa, pakko niitä tyytyväisiäkin asiakkaita on joskus saada. Poijalle ostettiin pesukone, kun muualta ei oikein sopivaa löytynyt (poika osti itse, olin konsultoimassa, kun eka pesukoneensa oli, 20-vuotias). Sen kanssa ei mitään ongelmaa. Sai alennukset ja tuote löytyi ja tuotiin ajallaan. 

Vierailija
11/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin eräät tietyt kuulokkeet. Löysin ne Gigantin nettisivuilta, mutten Forumin liikkeestä. Myyjä ystävälliseti katsoi koneelta, että Turusta löytyy. Lähettivät ne minulle Helsinkiin. 

En onnistunut päivittämään digi-boxiani, vaikka se oli jo kertaalleen onnistunut muistitikun avulla. Vein sen Gigantin huoltoon ja päivittivät laitteen ilman lisämaksua.

Minä luulen, että on sattuman kauppaa, meneekö ostotapahtuma putkeen vai ei. Enemmän se riippuu yksittäisestä myyjästä kuin ketjusta.

Vierailija
12/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain hyviä kokemuksia Gigantista.

Vierailija
13/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuotepalautuksen 49,99 eurolla, kotona hiomasin että kassalla ollut ulkomaalaistaustainen mies palautti takaisin vain 49 euroa. Minneköhän euro katoai?

Vierailija
14/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kaiken melkein Verkkokauppa Comista ja isot koneet Mustasta Pörssistä, tosin siellä käyn harvoin, kun tiskari ja pesutorni pelittänyt jo 8 vuotta.

Luotan paljon enemmän tuoteselostukseen ja teknisiin tietoihin sekä asiakasarvosteluun, en vaihda näitä myyjiin.

Vierailija
15/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein joulun jälkeen kaksi tuotepalautusta. Molemmilla kerroilla palauttivat rahat käteisellä ilman nurinoita, vaikka itse epäilin että mahtavatkohan edes tuotteita ottaa vastaan (sähköhammasharjoja, eli mielestäni hygieniatuote).

Ainut miinus palautuksista on se, että Forumissa tuotepalautukset tehtiin myymälän kellarikerroksessa (=kaukana) erillisellä palautustiskillä. Palautuksen jälkeen jouduit jonottamaan vielä erikseen kassatiskille, jotta sait rahasi takaisin.

Vierailija
16/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt hyvin, olen "saanut" asioida paljon ko. putiikissa viime syksyn aikana, kun kodinkoneet sanoivat sopimuksen irti, kaikki suunnilleen samoihin aikoihin. Lisäksi uusittiin teinien puhelimia jne.

Yllättävänkin hyvin on mennyt. Ostettu myymälästä ihan fyysisesti kaikki, ei verkosta.

Sen sijaan Verkkokauppa.com oli pettymys, vaikka senkin kanssa ennen emennyt hyvin. Eli juuri tuo, että tuote oli kyllä myynnissä ja saatavilla, mutta ei sitten ollutkaan, kun rahat oli saatu. Viikon välein tuli meili, että "lisätietoa tilauksestasi" "odottaa vielä osaa tilauksesta" = 1 kpl puhelimia. Lopulta 2 kk odottelun jälkeen purin kaupan ja ostin paremman tuotteen Gigantista halvemmalla.

Ja ei, ei ole mitään kytköksiä ko. liikkeeseen, nyt on vaan mennyt hyvin.

Vierailija
17/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan kaiken melkein Verkkokauppa Comista ja isot koneet Mustasta Pörssistä, tosin siellä käyn harvoin, kun tiskari ja pesutorni pelittänyt jo 8 vuotta.

Luotan paljon enemmän tuoteselostukseen ja teknisiin tietoihin sekä asiakasarvosteluun, en vaihda näitä myyjiin.

Musta Pörssi on lopetettu jo kaksi vuotta sitten.

Vierailija
18/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin edullisen tabletin ja siihen melkein yhtä kalliin ostoturvan, vai mikä se niiden kauppaama extra- tuoteturva onkaan.

No, tablettihan ei sitten ladannutkaan, joten yritin palauttaa sen, kun oli tuo ylihintainen tuoteturvakin ostettu. Kävin palauttamassa tabletin ja tiskillä myyjä totesi, ettei tabletti lataa ja heidän pitää vielä tutkia, mistä se johtuu.Mainitsin jo tuossa vaiheessa, etten halua takaisin tuota laitetta, vaan haluan purkaa kaupan.

Muutaman päivän kuluttua menin takaisin hakemaan rahojani, kun sama myyjä vakuuttaa pokerinaamalla, ettei laitteessa ollut mitään vikaa,enkävoi purkaa kauppaa, koska laite toimii, vaikka itse oli todennut, ettei laite lataudu!

Mukanani oli siis tosite tuoteturvasta, sekä kuitti, että laite oli jätetty huoltoon.

Vaadin myymäläpäällikön paikalle, joka totesi, että pitää vielä löytyä tabletin pakkaus, jotta saan rahani takaisin.Ajoin siis hakemaan vielä pakkauksen kotoa, joka onneksi oli tallella.

Kysyivät vielä, että haluaisinko vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen, enpä tosiaan halunnut...

Mihin muuten Giganttiin voi jättää asiakaspalautetta?

Vierailija
19/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sentään purettua kaupan. Sulla kävi säkä. Asiakaspalautteen jättäminen on täysin turhaa, koska myymäläpäällikköä ei kiinnosta, eikä koko organisaatiossa edes ole asiakaspalvelupäällikköä. Jonkun etunimen saat jollekin jantterille, mutta todella Kafkamainen lafka kaiken kaikkiaan...

Vierailija
20/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosittain tuhansien eurojen arvosta tavaraa kyseisestä puljusta: en enää, en koskaan, en mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan