Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kotityöt jaetaan tasan?

Vierailija
09.01.2017 |

Kertokaa te , jotka olette onnistuneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla pyykkihuolto, lasten asioista sopiminen, perhekalenterin ylläpito (mies lisää menonsa itse) ja lasten menojen jakaminen molemmille vanhemmille työtilanteen mukaan, puolet ruoanlaitoista, ruokalistan laatiminen, pienet kauppa-asiat, lasten vaatteiden hankkiminen, nihkeällä lattioiden pyyhkiminen ja pölyjen pyyhkiminen, roskien viennistä 1/4, saunan peseminen

Miehellä auton ylläpito (hänen työmatka ajoja vartenhan auto enisijaisesti  on, mutta myös perheen yhteisiin menoihin), imurointi, viemärin avaaminen, lamppujen ja pattereiden hankinta ja vaihtamienn, painavat ja suuremmat ruokaostokset autolla, puolet ruoanlaitoista, roskien vienti 3/4, ikkunoiden peseminen

Erityiseti isojen ruokaostoten siirtäminen myös miehelle ja että hänkin laittaa ruokaa, on tasannut työtaakkaamme. Pyykkihuolto vie aika paljon minun aikaani, mutta pidän siitä kotitöistä eniten ja vaatteet säilyvät näin siistin näköisinä. Mies saa alkaa kohta myös pesemään jääkaappia ja pakastinta, sillä minä huolehdin tiskipöydästä, pöytätasoista ja hellasta sekä pyykinpesukoneesta ja kuivausrummusta. Astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys kuuluvat koko perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi